Gå til innhold

Leter etter en blogg, hva heter den? Kvinne som tok overdose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter en blogg som jeg leste om her inne for lenge siden. Det var om en narkoman kvinne, jeg syns ikke hun så narkoman ut, hun var kjempe vakker. Gothisk/rocka i stilen mener jeg å huske, tror navnet begynte på G eller B. Hun tok plutselig selvmord.. I bloggen skrev hun mye rart, husker blant annet hun la ut et innlegg om at hun hadde blitt knivstukket med bilder og hele pakka. Var en liten minnetråd her inne når hun tok livet sitt, husker ikke når det var, om det er flere år siden eller bare to år siden. Jeg tror det var sprøyter hun brukte, egentlig så tror jeg hun brukte alt mulig.

Noen som vet?



Anonymous poster hash: 78365...c60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Florenthyna. Hun døde av lungebetennelse, ikke overdose.



Anonymous poster hash: a1e50...d4d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager mange innlegg, har ikke vært innom bloggen hennes på lenge. Ser nå at moren mener hun ble drept.



Anonymous poster hash: a1e50...d4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk!! Det kan godt være ja, jeg hadde glemt hvordan hun døde osv. Trodde det var overdose da.



Anonymous poster hash: 78365...c60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Åh hun husker jeg og fikk utrolig vondt av henne :( Hun levde jo et veldig tøft liv i Oslo. Husker den gangen hun ble knivstikket og la ut bilder på bilder på bloggen. Eller den gangen hun ikke hadde noen plass å bo. Trist.

Anonymous poster hash: 9b2bf...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...