Gå til innhold

Tolv nye damer inn i kontorlandskapet, sykt skuffa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt ledige plasser i kontorlandskapet, ble så satt inn noen nye pulter, og fikk beskjed at det skulle komme tolv nye kvinnelige ansiktet fra en annen avdeling inn hit.

Dette så jeg fram til, men hva skjedde? Alle sammen er i alderen 45-65 år og virkelig ikke noe særlig til damer! Sykt skuffa, kunne da hatt minst et par babes i alderen 25-40?

Feil å bli skuffa over dette? For dere damer, om dere fikk beskjed om å få inn tolv menn, og alle hadde vært uattraktive gamlinger, hadde ikke det vært nokså skuffende?

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Trodde du sjefen rigga deg damer? :daane::daane::daane:

Anonymous poster hash: d7ab3...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Trodde du sjefen rigga deg damer? :daane::daane::daane:

Anonymous poster hash: d7ab3...d76

Min sjef har ingenting med disse damene å gjøre, de tilhører en helt annen avdeling.

Men for øvrig er det en av disse tolv damene som har "vokst på meg". Hun er 40, og by far den yngste, og egentlig slett ikke verst. Men det har selvsagt å gjøre med den øvrige forsamlingen, da det ikke er noen andre som overhodet er noe å la øynene falle på.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min forrige arbeidsplass fikk jeg uønsket oppmerksomhet fra kolleger. Det var mer enn kjipt.

Anonymous poster hash: f8009...401

Hva har det med dette å gjøre? Jeg har ikke tenkt å gi uønsket oppmerksomhet itl noen.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er alder og utseende på kolleger du deler landskap med som er ditt hovedfokus i arbeidstiden så hører jeg det blir en ledig plass i det landskapet snart.

Du får klage til din leder og fortelle at du ikke blir opphisset av de nye kollegene, og du må ha stå for å klare å gjøre jobben din :Hehe:

Tråden forøvrig rapportert som tolleinnlegg.

Da blir det vel straffemoms da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel noe slikt du hadde sett for deg:

While he lay thinking, he saw a little speck up above him in the sky, and thought it was an eagle. But the speck grew bigger, and sank down and down, till he saw it was a great basket coming down out of the sky. He jumped up and ran back to a little hollow and lay down to hide in a patch of tall red flowers. Then he peeped out and saw the basket come down to the earth and rest on the grass in the middle of the ring. Twelve beautiful maidens were leaning over the edge of the basket.

http://fairytales4u.com/story/starwife.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sjef har ingenting med disse damene å gjøre, de tilhører en helt annen avdeling.

Men for øvrig er det en av disse tolv damene som har "vokst på meg". Hun er 40, og by far den yngste, og egentlig slett ikke verst. Men det har selvsagt å gjøre med den øvrige forsamlingen, da det ikke er noen andre som overhodet er noe å la øynene falle på.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Sånn er det når man bor på kontoret og ikke vet om liv utenfor kontoret, man må ta det man får. :ler: Jeg regner med du bare blir hjemme i ferien, så bare vent til sommervikarene kommer :hjerter::hjerter:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...