Gå til innhold

Tolv nye damer inn i kontorlandskapet, sykt skuffa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson

Jeg er ikke på jobb for å sjekke mannfolk, så så lenge de er hyggelige og gjør jobben sin bryr jeg meg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kanskje blitt skuffa. Men pga aldersforskjellen på 15-20 år, dermed mindre sjanse for en felles "plattform" å prate om utenom jobb. Mange i den alderen har barn på min alder, har jeg fått inntrykk av. De eldste har gjerne barnebarn også.

Men jeg har funnet mannen jeg vil dele resten av livet med, og eyecandy utenom ham er ikke noe vitalt behov for meg, slik det virker å være for en del mannfolk. Denne holdningen jeg oppfatter her("ingen smashing babe å glo på, buhu!") gjør meg også litt oppgitt. Er jeg her for å gjøre en jobb som jeg får betalt for, eller for å være eyecandy for alt med pikk og puls?



Anonymous poster hash: 921c6...434
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dem er så gamle, så kan du jo håpe på at dem går ut i pensjon etterhvert. Da er det håp om yngre og penere eksemplarer :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ble litt skuffa, TS. Ekstra ille om du bor på et lite sted hvor det generelt er få damer.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Hadde blitt litt skuffa, siden det hadde vært hyggelig med litt "eye candy" på jobben, samtidig hadde jeg blitt lettet, siden arbeidsplassen ikke er det mest gunstige stedet å bli kåt på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme skjedde med meg. Vi skulle få inn 3 nye menn i avdelinga og hva dukka opp? En småfeit latiner på 1.60cm som er stor i kjeften,en tynn nerd som aldri prøver å være sosial og en feit 45åring som virkelig tror han er attraktiv, så jeg skjønner TS godt. Man er jo der for jobb men er deilig å ha noe fint å se på da, heldigvis er det flere avd. der så det er mange ok mannfolk jeg kan titte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg innrømmer lett at jeg hadde blitt litt skuffet.



Anonymous poster hash: 1c1bf...d00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :-( du bør skrive klage til fylkesmannen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsplassen skal ikke være et sjekkested. Gå heller en tur på byen en lørdagskveld...

Hilsen bedriftseier



Anonymous poster hash: 76755...517
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare pga alderen, eller var ingen noe å se på?

Hva om Jennifer Lopez troppet opp? Eller Halle Berry? Som forøvrig er i den alderen du nevner.



Anonymous poster hash: f47fa...39a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig? Jeg hadde nok blitt litt skuffet. Når det skal komme 12 nye menn (som jeg i utgangspunktet ikke vet noe om) ville jeg ventet at i alle fall et par av dem var "unge og kjekke".

Ingen humor og dårlig personlig hygiene hadde plaget meg mye mer, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da synd, men bare tenk på hvor pinlig det hadde blitt på kontoret om du høvla over noen der og dere ville forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på et kontor med 50/50 fordeling mellom kjønnene og mange "babes" (slanke kvinner i 20- og 30-årene). Det er SLITSOMT når folka har seg med hverandre på rundgang, utroskap skjer på hver eneste sammenkomst og de som er single bare ikke vil skjønne at enkelte av oss faktisk er trofaste av seg. Jeg ville mye heller jobbet sammen med en gjeng gamle gubber enn i dramaet, trakasseringen og baksnakkingen vi har i dag. Bytter med deg any day, TS!



Anonymous poster hash: f31cb...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk, du har nok en kvinnelig sjef som ikke ønsker å ansette attraktive damer.

Ja, klart det. Så på intervju så ser lederen på utseendet og ikke kvalifikasjonene til søkerne, og velger konsekvent de som er stygge og "gamle".

Neida, det er ikke tilfeldig. Alt som skjer er jo en konspirasjon for å gjøre hverdagen til menn enda verre.

Anonymous poster hash: fdf4e...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, klart det. Så på intervju så ser lederen på utseendet og ikke kvalifikasjonene til søkerne, og velger konsekvent de som er stygge og "gamle".

Neida, det er ikke tilfeldig. Alt som skjer er jo en konspirasjon for å gjøre hverdagen til menn enda verre.

Anonymous poster hash: fdf4e...80f

Nå har det jo vært undersøkelser som viser at kvinner ikke ønsker å ansette attraktive kvinner.

http://www.forbes.com/sites/meghancasserly/2012/04/04/girl-on-girl-crime-too-pretty-costs-you-the-job/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min forrige arbeidsplass fikk jeg uønsket oppmerksomhet fra kolleger. Det var mer enn kjipt.

Anonymous poster hash: f8009...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det jo vært undersøkelser som viser at kvinner ikke ønsker å ansette attraktive kvinner.

http://www.forbes.com/sites/meghancasserly/2012/04/04/girl-on-girl-crime-too-pretty-costs-you-the-job/

Tja, da skulle det i så fall vært bare stygge kvinner på arbeidsplasser der kvinner er sjef og bare pene der en mann er sjef.

Det vet jo alle som har hatt mer enn én jobb at ikke stemmer.

Kanskje det er slik på noen arbeidsplasser, men det er veldig uprofesjonellt og det er generelt uprofesjonellt å se på utseendet hvis det ikke er en jobb hvor utseendet betyr mye.

Dessuten finnes det vel undersøkelser gjort på det meste, og man skal ta slikt med en klype salt. Men hvis man fra før har gjort seg opp en mening så er det vel sånn at man leter etter ting som kan forsterke og opprettholde dette. (Kanskje det er lurt å være litt kritisk til egne overbevisninger noen ganger)

Anonymous poster hash: fdf4e...80f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dem er så gamle, så kan du jo håpe på at dem går ut i pensjon etterhvert. Da er det håp om yngre og penere eksemplarer :blomst:

Nå skal man jo ta bort pensjonsgrensen, noe jeg forøvrig synes er bar, da folk er så forskjellige når det kommer til alder.

Anonymous poster hash: f47fa...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...