Gå til innhold

Bryr dere kvinner dere om at blonde øyne og blondt hår dør ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du er ikke redd for at blå øyne dør ut, noe som vil skje lenge etter vår levetid.

Du er redd for.. Hvordan formulere dette... Snikbrunettifiseringen.

Og da er jeg ute av denne tråden. Hej då og sov godt.

Jeg er redd for at ikke nordmenn lenger skal ha blå øyne og blondt hår ja, det synes jeg er synd.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg bryr meg, nei. Det angår da ikke meg om fremtidens folk ikke har ariske farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg bryr meg, nei. Det angår da ikke meg om fremtidens folk ikke har ariske farger.

Hvorfor gjør det ikke det? Uansett hva du kaller fargene, og det har jo mer å si enn bare fargene.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør det ikke det? Uansett hva du kaller fargene, og det har jo mer å si enn bare fargene.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Hvorfor skulle det at folka i fremtiden ikke ser ut som i dag ha noe å si for meg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det at folka i fremtiden ikke ser ut som i dag ha noe å si for meg?

Fordi de da ikke er etterkommere etter oss i like stor grad. I tillegg synes jeg at det er bra i seg selv.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle det at folka i fremtiden ikke ser ut som i dag ha noe å si for meg?

Jeg bryr meg om nasjonen.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er redd for.. Hvordan formulere dette... Snikbrunettifiseringen.

:fnise::fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, om det skulle dø ut, er det fortsatt dyr som har blå øyner, så det dør ikke helt ut. Med mindre vi snikbruner øynene til dyrene også :sjokkert:

Dd9TjOT.gif

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de da ikke er etterkommere etter oss i like stor grad. I tillegg synes jeg at det er bra i seg selv.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Altså jeg har selv brune øyne og brunt hår så det er liten sjanse for at mine etterkommere hadde hatt lyse farger uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg om nasjonen.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Hva har hår- og øyefarge å si for nasjonen egentlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har selv brune øyne og brunt hår så det er liten sjanse for at mine etterkommere hadde hatt lyse farger uansett.

Men dine forfedre hadde nok det, de som har skapt dette landet og dine velferd.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på at den ariske rase skal dø ut? Tror ikke det med det første. Jeg er av arisk rase, blond og har blå øyne, det samme har sambis. Vi vil sikket få blonde barn med blå øyne.

Det samme er sikkert tilfellet for mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har hår- og øyefarge å si for nasjonen egentlig?

Slektskap.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på at den ariske rase skal dø ut? Tror ikke det med det første. Jeg er av arisk rase, blond og har blå øyne, det samme har sambis. Vi vil sikket få blonde barn med blå øyne.

Det samme er sikkert tilfellet for mange andre.

Ikke kall det det. I virkeligheten er det den Skandinaviske nasjon, av det Europeiske folk, av menneskerasen. Å være glad i sin nasjon er greit.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nå en gang slik at mange kvinner av annen "farge" blir bragt inn til landet av norske menn. Hva synes du om det? Det blir jo raseblanding?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men dine forfedre hadde nok det, de som har skapt dette landet og dine velferd.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Ja, de hadde noen lyse farger, men alle deres etterkommere (les meg og mine søsken) har alle brune øyne og mørkt hår så da kommer de sikkert ikke til å få andre lyse i slekta uansett. Selv om vi er mørke er vi nok like mye nordmenn som de lyse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nasjonalist jeg også. Men jeg ønsker å tillate at norske menn skal få lov til å ta til seg en kone av annen farge hvis det er slik at de ikke finner en "villig" innenfor sin egen "rase".



Anonymous poster hash: ae0ff...8ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de da ikke er etterkommere etter oss i like stor grad. I tillegg synes jeg at det er bra i seg selv.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg kommer til å drite i hvordan mine etterkommere ser ut når jeg ligger i grava for da fins jeg ikke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...