Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest morhjertegod

Spiselyder og pustelyder! Fyfaen så ekstremt irriterende!! Når noken eter, så går eg ut av rommet, viss ikkje så blir det voldelig...

-Når mobilen skrur seg av og det er mange % igjen!

-treigt Internett.

-Når folk kommenterer høgda mi.

-Mennesker.

-Gå bak røykere.

-Dumme folk som ikkje får ein dritt inn.

-Når eg trener med folk som er i god form, herregud, gå og dø!

-Når eg har gjort tullfeil på prøver, som trekker ned.

-Når eg har funne verdens deiligste liggestillinga, så må eg tisse!

-Når treningsbuksa feller ned når eg springer.

-Når eg trur eg har penga, men er blakk.

Når klesplagget eg skal bruke har flekker på seg, og eg finne ikkje utav det før det er for seint.

-Når eg glemmer å ta på parfyme.

-Har ei venninne som har skulderfetisj når ho er full, og ho elsker skuldra mi...

-Folk som tar mobilen min og tar 1000+ bilder som eg må slette etterpå...

-Oppmerksomhetsjuke folk!

-Folk som ser stygt på meg/Stirrere.

-Reklame.

-Tålmodighetsprøver.

-Sutring.

-busser.

-Folk som eter nøtter redd ved sida av meg!

-Tynne folk, avondsjuk!

-Wannabe sunne folk som bare:"Eg lika ikkje sjokolade, jordbær er mykje bedre, eg er sååååå forbanna jævla flink!"

Hold kjeft, eg veit du lyger.

-Folk som lyger om karakteren.

-Tigging.

-Kø.

-Folk som ikkje greier å skrive rett.

-Når folk ringer meg 10 000 ganger, eg ringer opp igjen når eg ser at du har ringt!

-Reklama som rima. "velkommen til spar, med tilbudene ingen andre har!" Det kokte inni meg bare med å skrive det!

-Mas!

-Stå opp tidlig.

-Å være tørst, men ikkje gidde å gå 10 meter til kjøkkenet.

-Når eg egentlig skal være aleine heime, men så bestemmer foreldrene mine seg for å ikkje reise/Ta ut feriedager elns.

-Forjævlige navn som Leah eller Leander.

-At mobilen går tom for batteri jævlig fortid

-Eddekopper.

-Folk som løfter meg.

-Svensk.

-Saueflokker.

-Monobryn.

Alt egentlig...

Fantastisk, det var ikke småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Er ein veldig irritert person, har eg merka :P

Du er jo i allefall klar over alt som irriterer deg, men må være fryktelig slitsomt. Får håpe det er like mange ting som gleder deg, så du ikke går rundt å er irritert hele tiden :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Du er jo i allefall klar over alt som irriterer deg, men må være fryktelig slitsomt. Får håpe det er like mange ting som gleder deg, så du ikke går rundt å er irritert hele tiden :danse:

Haha, ja sikkert. Er ikkje så slitsomt som det høres ut som ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når jeg ringer en bedrift og forklarer saken min, også setter personen meg bare videre til en annen slik at jeg må forklare hele greia igjen! :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Det irriterer meg når folk framstiller det som at det å være singel og barneløs. Er det værste som finnes og at man mer eller mindre ikke har noe liv. Siden det bare er folk som er forhold og har barn som har et liv.

Og det at alt for mange ikke ser ut til å vite forskjellen mellom det å være alene og det å være ensom

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, særlig når en fastlege presterer å si det til meg, som sliter mye psykisk og ikke har nok overskudd i hverdagen til å ha en aktiv hverdag, at det er uforståelig at jeg ikke gjør sunne ting når alle andre med jobb, familie og barn klarer det. Akkurat der og da fikk jeg bare lyst å riste på hodet og forlate stedet, men tok det pent da hun ellers er flink og vil ikke bytte henne pga èn kommentar. Er mulig hun misforstod da, hender jeg klarer å stokke om på ordene og si det motsatte av det jeg hadde tenkt. Hendt før jeg har klart å si jeg ikke har tid, istedenfor ork/overskudd/lyst/motivasjon/etc. Så den delen irriterer meg også iblant.



Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke kjerringer på KG.

Anonymous poster hash: 41c33...8dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på Facebook som bruker grupper der inne sin egen personlige søppebøtte. Blir så lei!

Hvorfor må man legge ut grineselfie egentlig? Holder det ikke å skrive at man har det kjipt?

Noen ganger blir jeg helt matt over alt unødvendig fjas man må lese om. Selv om man har det kjipt så må man ikke dele alt mulig rart som ikke har noe med saken å gjøre.

Og gruppa er ikke til bare for deg, så gi litt plass til andre også. Vi trenger ikke 100 selfier eller bilder av barnebarna eller barna dine hver eneste dag.

Sorry, men bare måtte få det ut.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som jeg hater dette jobb-programmet noen ganger. Generelt er det fantastisk, men hater inderlig når det lever sitt eget liv og tvinger meg til å gjøre ting fra scratch igjen når det tilsier jeg ikke burde det. Men feilen ligger alltid hos brukeren og ikke programmet, er det ikke det man sier? *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til maur, edderkopper og treige saksbehandlere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at det skal sies "prosit" når noen nyser. La nå folk få nyse i fred uten å gjøre noe mer ut av det! Du må gjerne si det, men ikke forvent at jeg skal si "takk" eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre menneskelyder når jeg skal sove.

Snufsing, lyden av når en har tett nese og rensker det ved å trekke det ned i halsen, "propellyd" fra nesen. Ja, lyder fra nesen generelt.

Ååå, når noen biter på bestikket!

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Religiøse - større bedrevitere, dømmende og uintelligente mennesker skal man lete lenge etter!

IS

Feite politikere med makt - tyder på dårlig selvinnsikt fra de som skal styre landet

Sjefer med dårlig selvinnsikt og som behandler ansatte som mindreverdige

Folk som syter om ting av karakter type i-lands problemer

Respektløshet

Baksnakking

Facebook

Pappakroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rett og slett hater de nye kontraintuitive brukergrensesnittene som helt sikkert liksom skal være så hippe og etterligne apper. Navigasjonen er ulogisk og symbolene virker helt tilfeldige, det kommer ikke engang en popup med beskrivelse når man muser over dem. Bla-animasjonen og den kunstige bla-lyden er spesielt fjollete. Jeg prøver å følge med på tibudsaviser. Noen av dem er for store for rammen de kan leses i. Om jeg vil ha dem i "enklere versjon", og det vil jeg, må jeg vente til den ordinære versjonen er ferdig nedlastet, og så må jeg vente på at den "enklere" lastes ned, av og til må jeg velge hvilke sider jeg vil ha, og eventuelt også på at pdf-programmet åpnes.

:bond::murvegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universet, begynner å bli mektlig lei av deg nå. MÅ du stikke kjepper i alle store ting jeg foretar meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bossa Nova

"Venninner" som skal ta tusen bilder på enhver sammenkomst og legge det ut på facebook. Jeg er ikke interessert i å være på fb-veggen din i en "se så gode venner vi er" falsk setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skriver ett lengre innlegg på ett eller annet debattforum, når hele datamaskinen plutselig skrur seg av automatisk. Dermed må jeg jo begynne helt på nytt igjen...

:(



Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv. Nå. Jeg lærer rett og slett ikke av tidligere feil. Særlig når det kommer til kjøp av ting, spesielt når det er en ting jeg ikke vil gå glipp av. Hva gjør jeg? Jo, jeg sender en mail eller SMS(!) framfor å ringe direkte med en gang og snakke personlig. Venter noen timer, og så tar til motet og ringer opp. Beskjeden er klar: "beklager, ble nettopp solgt.". Surmuling resten av dagen.

Nei, skylder ikke på Universet denne gangen. Slike ting er helt min egen feil. Jeje, ain't the first and won't be the last.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...