Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Lært at når du er anonym bak en skjerm så blir du veldig tøff i trynet og er klart mye bedre enn alle andre.

Har også lært at når man blir anonym bak en skjerm så blir man veldig hjelpsom og grei, og står ofte opp mot urettferdighet.

Lært at folk er så forskjellige som det går an :)

Endret av Yzma
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at møter man rare folk i Oslo så er de rare folkene demoner, folk fra en annen dimensjon eller så er du scizofren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyremishandling å kjøpe en "brachycephalic" hund, hvis det eksisterer noen hunder som ikke kan puste. Spiller ingen rolle om hunden du tenker å kjøpe er frisk som en fisk :) så lenge naboens hund ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det fins folk som kan ikke bare kan se, men også lukte at eggstokkene rasler, og vagina blir våt hos kvinner - såfremt at de blir presentert for en mann med høy status.

Endret av skyflakes
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At overvektige ikke trenger å kunne kjøpe klær i sin størrelse.

Anonymous poster hash: 4e771...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Etter seks år på KåGe har jeg lært at jeg må sitte konstant her inne i tilfelle noen svarer på innleggene mine eller skriver noe spennende i trådene jeg deltar i, for gang på gang har tråder blitt ryddet mens jeg var borte og jeg får ikke med meg moroa... Kjedelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dyremishandling å kjøpe en "brachycephalic" hund, hvis det eksisterer noen hunder som ikke kan puste. Spiller ingen rolle om hunden du tenker å kjøpe er frisk som en fisk :) så lenge naboens hund ikke er det.

Hunder som er avlet frem med de egenskapene du bekriver er alle i fare for å utvikle de samme syndromene. Det spiller ikke så stor rolle om enkelte hunder i den rasen er friske, det er avlen i sin helhet som er feil. Man frembinger hunder for estetikk, ikke sunnhet. Går man ikke helt bort i fra dette målet, vil man fortsette å avle frem syke hunder.

Her kan hundekjøpere være med og påvirke, og gå for de rasene som er sunne, isteden for å gi jamt faen i hundehelse.

Anonymous poster hash: aebf6...e11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man må gå i burka for å unngå å bli trakkasert på gaten i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyremishandling å kjøpe en "brachycephalic" hund, hvis det eksisterer noen hunder som ikke kan puste. Spiller ingen rolle om hunden du tenker å kjøpe er frisk som en fisk :) så lenge naboens hund ikke er det.

Det er dyremishandling å opprettholde oppavling av dyr som de med vilje gir skavanker pga utseende. Både som den du snakker om pg f.eks mops.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

At rettskrivning er sterkt korrelatert med intelligens. På kg er korrelasjonen mellom intelligens og rettskrivning høyere enn 1, selv om det egentlig er umulig rent mattematisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen blir skadet og det ikke er mulig å få kontakt med lege så spør man om hjelp på KG.

At hvis man er anonym bruker så betyr det automatisk at man ikke står for sine meninger - da er det mye mer verdt om man har et brukernavn XX - hvor man overhodet ikke er anonym. :sarkasme:

(For øvrig så er jeg en snill anonym bruker med tidligere fartstid her inne, men etter å ha blitt trakasert og anklaget for å være pedofil fordi jeg som mann jobber med barn har jeg ikke noe ønske om å droppe AB statusen slik at jeg åpner for at disse brukerne skal kunne sende meg dusinvis av hatmeldinger igjen. )



Anonymous poster hash: cf82c...bfa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At rettskrivning er sterkt korrelatert med intelligens. På kg er korrelasjonen mellom intelligens og rettskrivning høyere enn 1, selv om det egentlig er umulig rent mattematisk :)

Jeg har osgå lært at antall smileys in en tekst er negativt korrelert med intelligens.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg har osgå lært at antall smileys in en tekst er negativt korrelert med intelligens.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Spesielt denne ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Jeg har lært at visse KG brukere ser ut til å leve i en bobble uten noen form for kontakt med den virkelige verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært av å lese div tråder at mine problemer er sææææærdeleees små.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest morhjertegod

Jeg har lært at det er feil å bruke uttrykket bio mor/far om det ikke gjelder foreldre av adoptivbarn. Bonus barn/foreldre er eller ikke riktig og stemødre de er fæle, kun mor og far kan barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe jeg har lært om menns og kvinners aldring og hvorfor det ikke er pereverst (?) at menn liker yngre kvinner.

Ordrett sitat (!) :

- "Det er en kjennsgjerning at kvinner forfaller mye raskere enn menn. Klokken kan begynne å tikke med en gang man er ferdig utviklet. Så når menn kanskje kan like de best da. Er naturlig og ikke pereverst.

Kvinner derimot liker oftest eldre menn. Menn utvikler seg saktere og mange av de modnes hele livet til de ender opp som en George Cloney. Det er naturli og ikke pereverst på lik måte."





Endret av pantertante
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at om jeg vil ha klær som ikke skiller seg ut eller tiltrekker seg oppmerksomhet så er jeg muligens en farlig potensiell terrorist ala ABB med onde onde hensikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har lært at om jeg vil ha klær som ikke skiller seg ut eller tiltrekker seg oppmerksomhet så er jeg muligens en farlig potensiell terrorist ala ABB med onde onde hensikter.

:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...