Gå til innhold

Rådvill, rastløs og uro i sjela


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en dyp uro inni meg. Jeg er aldri fornøyd uansett hva jeg oppnår, uansett hvor bor, uansett hvilken karakter jeg får osv osv. Problemet nå er at jeg er enda mer rastløs enn tidligere. Klarte å roe meg litt i høst, men nå er jeg tilbake igjen. Klarer ikke slå meg til ro her jeg bor, lyst på noe mer. Lei jobben, synes den er kjedelig, lite givende, og den gjør meg irritert og nedfor. Vil flytte til utlandet, tror jeg. Enten jobbe, eller studere. Er egentlig lærer, men lei dette yrket også Jeg trenger noe, men vet ikke hva.. Veldig frustrerende.

Noen som er lignende situasjon? Skal jeg bare pakke sakene å dra? Skal jeg prøve å finne roen her?



Anonymous poster hash: 0d55a...d14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, du er en av de med indre uro og søken, har hatt det sånn hele livet. Du kan ikke dra til roen, det hjelper ikke å flytte, for du er fremdeles deg selv på det nye stedet, Men å finne indre ro for en urolig sjel, det er utrolig vanskelig. Har aldri klart det



Anonymous poster hash: cbf28...096
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du er en av de med indre uro og søken, har hatt det sånn hele livet. Du kan ikke dra til roen, det hjelper ikke å flytte, for du er fremdeles deg selv på det nye stedet, Men å finne indre ro for en urolig sjel, det er utrolig vanskelig. Har aldri klart det

Anonymous poster hash: cbf28...096

Ja blir aldri fornøyd. Må alltid videre. Gjelder kjærester/forhold med menn også: lei etter et par år.

Anonymous poster hash: 974f5...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...