Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fikk sensur på exfac i går og fikk A! Det er nesten sånn at jeg må innpå og sjekke at det virkelig stemmer med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk sensur på exfac i går og fikk A! Det er nesten sånn at jeg må innpå og sjekke at det virkelig stemmer med jevne mellomrom.

Åå så deilig med juleferie!!! har hatt 8 eksamener i år, en individuell og en hjemmeeksamen i hvert fag!! Fikk B i det ene faget, A på individuell og C på hjemmeeksamen, også har jeg fått en A på hjemmeeksamen, men ikke fått svar på de andre individuelle enda!!! FERIE OG FRI AHA

Gratulerer! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sensuren på alle karakterene jeg også nå:) Det ble en A og to B'er, er egentlig kjempefornøyd, var jo som nevnt tidligere første semester som student. Jeg hadde ganske "lave" tanker om meg selv før jeg begynte, så er ganske greit at det ikke gikk så ille likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J-U-L-E-F-E-R-I-E!!! :bolledeig::tree::nissegutt::gave:

Gikk vel ikke sånn supert på eksamen, men det driter jeg i akkurat nå! For fy fader, det skal bli digg med noen uker fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde eg hadde prestert til E eller i beste fall D på forrige eksamen, men det vart ein C!

No slepp eg å planlegga konting i det hersens faget :-D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fullførte bachelorgraden min like før jul :) veldig fornøyd og stolt! Har tatt den over 4 år grunnet sykdom. Har fått jobb i psykiatrien og gleder meg til å begynne å jobbe.

Anonymous poster hash: cbefe...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglet en eksamen for å få i land bachelorgraden min, og den klarte jeg! Stas med grad, altså :fnise:

Samme her, fantastisk med fullført grad! Gratulerer 😊🎉

Anonymous poster hash: cbefe...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte av 3000 kroner til bøker.

Fant en som selger alle bortsett fra en bok jeg trenger. Det er litt markeringer, men da får jeg alle til 900.

Så da blir det litt under 2000 kroner mer til sparing! Hurra :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig opptur da karakterer til to eksamner kom i går, fikk B på begge. Fikk begrunnelse i dag på den ene, skikkelig bra essay, svakere kortsvaroppgaver, men altså nok til B :nigo:

Veldig fornøyd med det, spesielt siden jeg fikk D på første eksamen (hater introfag!) :PBare en eksamen igjen å vente på karakter på.

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woop, fikk A på den ene eksamenen min! Også fikk jeg C på en annen, noe jeg er veldig fornøyd med. Trodde jeg skulle få D eller E :fnise: Så er det bare å vente på siste, der blir det ihvertfall ikke A eller B!

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To Ber og en A. Godt fornøyd :) Jeg hadde egentlig et mål om to Aer, men kan jo ikke akkurat klage. Jeg fikk A på den siste jeg fikk igjen, så det var en bra avslutning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal faktisk juble over en C! Ble ikke helt fornøyd med den oppgaven jeg leverte inn, og etter at jeg fikk E i det andre faget føles det veldig godt å få en C faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jubler også for C! Håper jeg kan juble neste onsdag når sensur på siste eksamen blir lagt ut, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått to A'er og en B. :hoppe:

Har bedt om begrunnelse på B'en fordi jeg var skikkelig fornøyd med besvarelsen og ikke helt skjønner hva som trakk en hel karakter ned. Har aldri bedt om begrunnelse før så jeg er skikkelig spent på å få den. Gidder uansett ikke å være misfornøyd med en B, så det er bare gøy. :nigo:

Venter på en siste karakter og den er jeg mer usikker på. Håper veldig veldig at det var godt nok til en B :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...