Gå til innhold

Når de eneste man har sjangs på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

Ikke på samme måte. Bare se på min kjære mor. Treffer jeg ei dame der ingenting er definert går det helt greit, men med en gang det er snakk om kjærester, kommer både press og mas... :ler:

Jeg synes det er mas over hele linja uansett. Dersom jeg går på en date med noen, har jeg sluttet å fortelle det til hele venninnegjengen for eksempel. Skulle jeg komme i skade for å gå på flere dater med samme mann, er det seriøst stress med alle som vil vite hvordan ting går. Vurderer å bli en taus person og eventuelt fortelle det dersom jeg skal gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Er mest for den mentale biten at det ikke er et "definert" forhold, men også for å slippe at andre blander seg i det, ekser har ikke noe de skulle sagt etc.

Høres nok ganske definert ut ut i fra hva jeg sier her, men er egentlig ikke det. Vi har aldri egentlig vært inne på noe kjæreste diskusjon, og jeg har en del ganger nevnt at jeg håper hun ikke venter på at vi skal gifte oss eller no, for da må hun vente lenge etc. Noe jeg egentlig bare har gjort for å kjenne litt på hvor jeg har henne og hvor hun står. Hun har jo selvfølgelig sagt hun ikke kommer til å "dilte" etter meg evig, eller vente evig på meg. Men vi har aldri gått noe spesielt inn på noe som helst av det som omhandler "forholdet" vi har. Eneste som vi har havnet litt innpå er om jeg ligger med andre, men hun har også forstått og akseptert at vi egentlig ikke har noe med hvem den andre er borti. Men med tanke på kjønnsykdommer og slikt er noenlunde enige om at vi skal være åpnest mulig i forhold til å si fra til hverandre.

Rent praktisk er vi jo bare venner, men vi oppfører oss nok litt i retning av et par, men ikke i

noe større grad i forhold til et "typisk" par.

Det hørtes kjipt ut. Bra ikke alle menn er som deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mas over hele linja uansett. Dersom jeg går på en date med noen, har jeg sluttet å fortelle det til hele venninnegjengen for eksempel. Skulle jeg komme i skade for å gå på flere dater med samme mann, er det seriøst stress med alle som vil vite hvordan ting går. Vurderer å bli en taus person og eventuelt fortelle det dersom jeg skal gifte meg.

Er liksom det der som suger ja, derav greiere slik jeg har det. Folk rundt meg er ganske vandt med det, så får knapt et spørsmål om jeg har fått meg ei ny "vennine", ganske mye greiere. Og alle tror ikke jeg har fått meg dame hver gang de ser meg med en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjipt ut. Bra ikke alle menn er som deg! :)

Noen vil synes det, andre ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mas over hele linja uansett. Dersom jeg går på en date med noen, har jeg sluttet å fortelle det til hele venninnegjengen for eksempel. Skulle jeg komme i skade for å gå på flere dater med samme mann, er det seriøst stress med alle som vil vite hvordan ting går. Vurderer å bli en taus person og eventuelt fortelle det dersom jeg skal gifte meg.

Dette er nok typisk et større problem for kvinner enn for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...