Gå til innhold

Irriterer meg over folk som hermer....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er voksen, og burde kanskje ikke irritere meg over slikt lengre, men jeg gjør altså det. Jeg har en svigerinne som hermer etter såå mye av det jeg og min mannen har av interiør. Vi kjøper spesielle ting som ikke så mange andre har. Kan ikke folk skape sin egen stil istedefor å herme etter folk?!?

Anonymous poster hash: 76ee9...ef4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalma

Irriterer meg over det samme, i går kjøpte jeg en hvit t-skjorte på HM og i dag så jeg en liten gutt med akkurat den samme t-skjorta? Faen så frekt, ass, jeg klabba selvsagt til ham men da begynte han å grine og så løp faren hans etter meg med et balltre.

Noen folk trenger Jesus, ass.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ts. Hvor mye skal det til for at folk kan vise eget initsiativ og lete til de selv finner noe originalt som de vil ha? Anonymous poster hash: a0e0a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener ts, jeg hadde liknende irritasjon i tidlig voksenalder, da min eldre søster skulle herme etter alt, både på godt og vondt, gikk jeg på skole, begynte hun også, jobbet jeg jobbet hun og.

Nå er vi på nivå med at sier jeg at jeg prøver å skape en ny farge i stua, og never at jeg vil ha inn blå eller grønne eller lilla eller rødt eller orange eller hva nå enn, så gjett hvem om har den fargen i stua neste gang jeg er på besøk?! ... jada, er litt rart synes jeg.



Anonymous poster hash: c00af...112
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg syns det er litt morsomt når folk hermer da. Tar det som et kjempekompliment. Vi kjøpte Toyota Avensis (2013-modellen), og kjørte den til et familietreff like etter. Ett par onkler av meg, samt en fetter syns at det virka som en såååå bra familiebil, og spurte om å få låne den en tur. Innen en måned hadde to av dem kjøpt Avensis (lik).

Når vi pussa opp hovedsoverommet lette jeg lenge før jeg fant en tapet jeg syns var SÅ fin. Jeg var kjempekry når jeg skulle vise min søster rommet. Et halvår etter får jeg SMS der hun spør veeeldig pent om hvor jeg kjøpte tapeten, og "om det er greit" at de kjøper lik til sitt soverom :-)

At folk hermer påvirker jo ikke meg negativt på noen som helst måte. Bilen er ikke mindre god, eller tapeten mindre fin, selv om de har lik. Jeg tar det som et tegn på at de syns jeg har god smak :-)

Anonymous poster hash: 68899...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slike ting irriterer jeg meg ikke over :)

Noen eier ikke smak og uten en form av herming av andre så ville f.eks det kjøkkenet de eier være ett kaos av farger og forskjellige temaer.
Jeg har ei venninne som jeg har sååå lyst til å kopiere stilen hennes..
Men hun kjøper ting jeg ikke har råd til igjen :fnise: Så da blir det ikke noe av :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da bare være et kompliment? :-) Det heter vel ikke herming nå, heller at de blir inspirert vil jeg si. Alt som dere har er vel ikke likt hos henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...