Gå til innhold

Finnes det single jenter over 30 som ikke er syke i hodet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er ikke utsendt av psykiatrien for å finne de av oss som fremdeles er udiagnoserte, vel? Anonymous poster hash: 016f9...62d

Nei, har bare erfart at et vanvittig høyt antall damer over 30 har en eller psykisk diagnose. Og dette er de ofte veldig verbale om og nesten stolte av. "Jeg er bipolar jeg!", "jeg har panikkangst jeg!".

Anonymous poster hash: 60537...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har bare erfart at et vanvittig høyt antall damer over 30 har en eller psykisk diagnose. Og dette er de ofte veldig verbale om og nesten stolte av. "Jeg er bipolar jeg!", "jeg har panikkangst jeg!".

Anonymous poster hash: 60537...270

Vanvittig høyt? Really?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare erfart at et vanvittig høyt antall damer over 30 har en eller psykisk diagnose. Og dette er de ofte veldig verbale om og nesten stolte av. "Jeg er bipolar jeg!", "jeg har panikkangst jeg!".

Anonymous poster hash: 60537...270

Du må slutte å finne datene dine mens du er innlagt, det kan muligens hjelpe noe.

Anonymous poster hash: 016f9...62d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare erfart at et vanvittig høyt antall damer over 30 har en eller psykisk diagnose. Og dette er de ofte veldig verbale om og nesten stolte av. "Jeg er bipolar jeg!", "jeg har panikkangst jeg!".Anonymous poster hash: 60537...270

Alle har rett på en diagnose! Man skal ikke spøke med slikt. Å ikke ha en diagnose i dagens samfunn er rett og slett diskriminerende! Derfor må alle som har litt vondt i hodet si at de har migrene eksempel.

Migrene hadde jeg glemt! Åh herregud så mange damer jeg har møtt som har "migrene".

Anonymous poster hash: 60537...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt da de fleste vil sannsynligvis ikke omtale seg som "jenter" i voksen alder, så det begrenser populasjonen betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig høyt? Really?

Anonymous poster hash: 60537...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanvittig høyt? Really?

Mulig jeg har vært uheldig, men tallene forteller nå at det er en eksplosjon i damer som knasker lykkepiller. Seksuell løsluppenhet og seriemonogami er visst ikke så bra for psyken som man skulle tro.

http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel510614.ece

Anonymous poster hash: 60537...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du linken selv? Hva har den med kvinner i 30-åra å gjøre?

(Og å bruke hegnar.no som kilde trenger vel ikke kommenteres ytterligere..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du linken selv? Hva har den med kvinner i 30-åra å gjøre?

(Og å bruke hegnar.no som kilde trenger vel ikke kommenteres ytterligere..)

Ja, jeg vet at den omhandlet yngre kvinner. Men jeg er rimelig sikker på at den viser en generell tendens hos den kvinnelige del av befolkningen.

Hegnar bruker tall fra reseptregisteret, som er en offentlig portal.

Anonymous poster hash: 60537...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Mulig jeg har vært uheldig, men tallene forteller nå at det er en eksplosjon i damer som knasker lykkepiller. Seksuell løsluppenhet og seriemonogami er visst ikke så bra for psyken som man skulle tro.

http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel510614.ece

Anonymous poster hash: 60537...270

Unge jenter presser seg selv til døden. For det første skal de ha lang utdannelse, for det andre skal de være flotte å se på og spesielt ha en flott personlighet. De skal være perfekte og konkurrerer med hverandre. Hvorfor er jeg ikke sikker på...

Endret av Idollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at den omhandlet yngre kvinner. Men jeg er rimelig sikker på at den viser en generell tendens hos den kvinnelige del av befolkningen.

Hegnar bruker tall fra reseptregisteret, som er en offentlig portal.

Anonymous poster hash: 60537...270

Jeg er ikke like sikker som deg. Slik jeg ser det virker det å være flere single, voksne menn som sliter med psyken. Og etter tråder her inne å dømme er visstnok dette kvinners feil, fordi vi ikke vil ligge med dem.

Er det rart man kan bli rablende gal til tider...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes d er latterlig å kalle folk på 30 "gutter og jenter". De er jo for lengst voksne menn og kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Synes d er latterlig å kalle folk på 30 "gutter og jenter". De er jo for lengst voksne menn og kvinner.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes d er latterlig å kalle folk på 30 "gutter og jenter". De er jo for lengst voksne menn og kvinner.

Men så bra at du fikk deg en latter idag. En latter forlenger livet. :)

Anonymous poster hash: 0725d...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge jenter presser seg selv til døden. For det første skal de ha lang utdannelse, for det andre skal de være flotte å se på og spesielt ha en flott personlighet. De skal være perfekte og konkurrerer med hverandre. Hvorfor er jeg ikke sikker på...

Presset i samfunnet om å være best og se best ut kan være ganske vanskelig å stå imot om man er ung, og rammer gutter minst like hardt som jenter.

Anonymous poster hash: 016f9...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Nei, vi er spenna gærne hele gjengen! Godt du fant ut det nå, så kan du holde deg unna alle disse sjuke kvinsa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnløse milfer? Finn en feil ;)

Milf er ikke avhengig av at men har barn, akkurat som at fjortis ikke er avhengig av at man er 14 år (mange 18 årige fjortisjenter f.eks)

Anonymous poster hash: b1054...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milf er ikke avhengig av at men har barn, akkurat som at fjortis ikke er avhengig av at man er 14 år (mange 18 årige fjortisjenter f.eks)

Anonymous poster hash: b1054...a33

milf er forkortelse for MOTHER i'd like to fuck... så nei, jeg synes det er feil å kalle noen som ikke har barn for milf.

Anonymous poster hash: 29710...249

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milf er ikke avhengig av at men har barn, akkurat som at fjortis ikke er avhengig av at man er 14 år (mange 18 årige fjortisjenter f.eks)

Anonymous poster hash: b1054...a33

Joda, hvis man er i humør til å kverulere så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...