Gå til innhold

Finnes det single jenter over 30 som ikke er syke i hodet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du må til utlandet altså, helsevesenet i Norge er for godt utbygd. Derfor er alle over 30 diagnostisert og medisinert, og det gjelder alle, ikke bare damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller holder seg innendørs og legger puslespill, som meg :)

:sjokkert: Høres sykt ut.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer over 30 som tror de har "angst". Ødelegger dem totalt.



Anonymous poster hash: 4660c...eaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hardt å bli over 30, så sikkert ikke ;)

Anonymous poster hash: d1ad3...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

More clever than most men you are.

Flørtra75 da!

Nei, mitt ærlige inntrykk av barnløse milfer over 30 er at de ofte er ganske sexy. Litt gale, ja, som man jo blir av å være solitære, men personlig tenner jeg mer på det enn disse dvaske SUGGENE på 29 som har to unger og let themselves go. ( I tilfelle min kone skulle skjønne at jeg er her og hvem jeg er, så må jeg jo nevne at det IKKE gjelder deg koni! Du er vakkrere enn noen gang..) piip piip.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flørtra75 da!

Nei, mitt ærlige inntrykk av barnløse milfer over 30 er at de ofte er ganske sexy. Litt gale, ja, som man jo blir av å være solitære, men personlig tenner jeg mer på det enn disse dvaske SUGGENE på 29 som har to unger og let themselves go. ( I tilfelle min kone skulle skjønne at jeg er her og hvem jeg er, så må jeg jo nevne at det IKKE gjelder deg koni! Du er vakkrere enn noen gang..) piip piip.

Har dere bare 2 unger? Jeg trodde du skulle bygge en hær, dette er for dårlig :sjokkert:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørtra75 da!

Nei, mitt ærlige inntrykk av barnløse milfer over 30 er at de ofte er ganske sexy. Litt gale, ja, som man jo blir av å være solitære, men personlig tenner jeg mer på det enn disse dvaske SUGGENE på 29 som har to unger og let themselves go. ( I tilfelle min kone skulle skjønne at jeg er her og hvem jeg er, så må jeg jo nevne at det IKKE gjelder deg koni! Du er vakkrere enn noen gang..) piip piip.

Barnløse milfer? Finn en feil ;)

Eller man er solitær fordi man er gal (og ikke har startet på medisineringen enda).

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tja. Jeg blir ikke 30 før neste vår. Jeg er singel, har ikke barn og foreløpig har jeg ingen diagnose heller. Jeg har en katt da, så mulig jeg er disponert for å bli en slik crazy cat lady og vil få behov for behandling i forhold til det. Mye kan sikkert skje før jeg når de magiske 30 :-p Men det virker som om trådstarter ikke er helt fornøyd, og har behov for å prate med noen angående sine erfaringer med damer ;-)

Anonymous poster hash: c5387...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Har dere bare 2 unger? Jeg trodde du skulle bygge en hær, dette er for dårlig :sjokkert:

Kun 1! Har du ikke sett Army of Darkness? Bare å skru på en motorsag på armen så tar man alle zombiene/skjelettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha. Tja. Jeg blir ikke 30 før neste vår. Jeg er singel, har ikke barn og foreløpig har jeg ingen diagnose heller. Jeg har en katt da, så mulig jeg er disponert for å bli en slik crazy cat lady og vil få behov for behandling i forhold til det. Mye kan sikkert skje før jeg når de magiske 30 :-p Men det virker som om trådstarter ikke er helt fornøyd, og har behov for å prate med noen angående sine erfaringer med damer ;-)

Anonymous poster hash: c5387...b29

Bare vær forsiktig med å skaffe deg fler enn 10 katter ;) Akkurat DER går den magiske grensen for å havne i "crazy cat woman" båsen :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Jeg kjenner to stykker, men hun ene er på sjekk hos fastlege nå. Hun andre kan ikke gå utenfor døren uten å enten bli kastet frierbrev på eller overfalt av blomster og konfetti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, barnløs og har ikke blitt diagnostisert enda!! :jepp:

Men du har vel enten angst, bipolar lidelset og/eller depresjon i likhet med alle sndre damer i din situasjon?

Anonymous poster hash: 60537...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har vel enten angst, bipolar lidelset og/eller depresjon i likhet med alle sndre damer i din situasjon?

Anonymous poster hash: 60537...270

Du mener hun bare har en av lidelsene? Rimelig frisk, altså.

Anonymous poster hash: 016f9...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det single, barnløse jenter over 30 som ikke har en eller annen psykisk diagnose og går på medisiner for denne?

Anonymous poster hash: 60537...270

Oversatt til norsk: Hvorfor er det bare kvinner fra sans og samling som vil ta i meg med ildtang?

Anonymous poster hash: dc2d1...0ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener hun bare har en av lidelsene? Rimelig frisk, altså. Anonymous poster hash: 016f9...62d

Nja, MINST en av lidelsene må hun statistisk sett ha.

Anonymous poster hash: 60537...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du har vel enten angst, bipolar lidelset og/eller depresjon i likhet med alle sndre damer i din situasjon?

Anonymous poster hash: 60537...270

Vet ikke - har som sagt ikke fått noen diagnose enda. Blir stadig vekk forfulgt av menn med hvite frakker, men bare gjemmer meg i skapet og holder hendene for ørene til de blir borte igjen. Endret av Petra75
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversatt til norsk: Hvorfor er det bare kvinner fra sans og samling som vil ta i meg med ildtang?

Anonymous poster hash: dc2d1...0ad

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, MINST en av lidelsene må hun statistisk sett ha.

Anonymous poster hash: 60537...270

Du er ikke utsendt av psykiatrien for å finne de av oss som fremdeles er udiagnoserte, vel?

Anonymous poster hash: 016f9...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Alle har rett på en diagnose! Man skal ikke spøke med slikt. Å ikke ha en diagnose i dagens samfunn er rett og slett diskriminerende! Derfor må alle som har litt vondt i hodet si at de har migrene eksempel.

Men kvinner over 30 som ikke er syke i hodet har jeg hørt rykter om at blir eksportert til utlandet som bruder for rike oljesheiker. Det er en del av eksportvarene Norge har å tilby på det illegale markedet, men det snakkes ikke høyt om.

Andre ganger er det byttehandel. Vi sender ut en fin, norsk dame, og så får vi tilbake sukker, te, krydder og silke. Så neste gang du kjøper krydder i butikken, husk hvorfor vi har krydder i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...