Gå til innhold

Hvordan slutte å hate muslimer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis nordmenn ikke liker f.eks muslimer, så er det rasisme. Men hvis de ikke liker oss, så er det helt ok. Er så sykt lei det rasisme-kortet. Hvis en muslim ikke får det som h*n vil, så er det rasisme. Skulle ønske jeg hadde en like manipulerende ting å si hvis ting ikke gikk min vei en gang.

Anonymous poster hash: 1952d...18e

Unnskyld meg,men er det så rart? Har du faktisk spurt utlendinger om hvorfor de ikke liker nordmenn? De fleste liker ikke nordmenn pga.deres adferd mot utlendinger,fåtallet liker de ikke pga.religion. Jeg har skrevet tidligere om en krig min familie opplevde på 90-tallet,da jeg kom til Norge som en 6-åring. Jeg ble ikke inkludert i noe på skolen fordi jeg var utlending,og måtte være sammen med de andre utlendingbarna. Faren min har sittet i konsentrasjonsleir,der han hver dag har lyttet til de som var kristne og sa:"når vi utrydder alle dere muslimske menn så skal vi gå over til deres damer. De skal bli kristne,og føde kristne barn." Det tok mange år for han å komme seg videre og faktisk ha en annen tankegang,og det tok mange år for meg å komme inn i deres samfunn og faktisk ikke bli ansett på som en utlending. Så istedenfor å skyve mennesker unna med hat,tenk heller hvorfor hatet er der i utgangspunktet og gjør noe med det!

Anonymous poster hash: 24860...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KeyserSoze

Er ikke rart det folk blir skeptiske når alt man leser om i aviser er voldtekt og drap osv. Kvinner blir steinet til døde fordi de forelsket seg i feil mann. Kvinner blir voldtatt som straff fordi broren gjorde noe "kriminelt". Unge jenter blir kjønnslemlestet, sydd igjen og giftet bort.kvinner må gå i burka offentlig fordi menn ikke skal bli fristet. Blir de voldtatt er det deres egen skyld. Da har de hatt sex før ekteskap og blir steinet. Er det rart folk får fordommer? Det var sånn de holdt på i "Jesu tid", det er jo så barbarisk som det går an.har de ikke kommet lengre, tenker vi i vesten.

Slik blir vi påvirket av media, og skremt. Noe som er veldig synd og det går utover folk som kommer hit til landet oppfører seg som vanlige folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære deg at mange muslimer selv hater terroristene og synes det de ikke er representative for dem akkurat som Westboro Baptist Church ikke er representative for kristne. Mange utlendinger er glade for å ha kommet til Norge og jobber hardt!



Anonymous poster hash: 6cf57...153
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...