Gå til innhold

Liker ikke å se utenlandske menn med norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal innrømme det. Det er ganske primitivt av meg, og jeg vet det er mange andre som tenker litt slik, da blant den mannlige befolkningen. Men jeg blir litt krritert av å se utenlandske menn med norske damer, spesielt med tanke på at mange av dem holder sin kvinner i borte på sett og vis, slik at det blir en mindre mann fra her som blir gift. Om verden var helt fri fra sosiale normer hadde jeg gjerne gått opp til en av dem og bedt dem komme seg tilbake til der de kom fra og slutte å være en blodsuger på det samfunnet vi har skapt her, og som deres forfedre ikke greide.

Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er direkte uvanlig, bare politisk ukorrekt.



Anonymous poster hash: 0f000...dbe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å si! Jentene liker de, og ikke deg! Derfor du er litt sint eller? Jeg skjønner godt at de heller vil være sammen med en utlending, som de liker, fremfor en slik person du er.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det ganske mange menn i dette landet som finner seg utenlandske damer, så en mindre dame her hjemme tror jeg ikke gjør så veldig mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å si! Jentene liker de, og ikke deg! Derfor du er litt sint eller? Jeg skjønner godt at de heller vil være sammen med en utlending, som de liker, fremfor en slik person du er.

Jeg er en helt grei person, men dette treffer meg på helt feil punkt. De får bo i dette landet, men de kan holde seg unda damene våre eller ikke holde sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en helt grei person, men dette treffer meg på helt feil punkt. De får bo i dette landet, men de kan holde seg unda damene våre eller ikke holde sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Vi er ikke damene deres. Vi er våre egne, og vi bestemmer selv hvem vi vil være sammen med.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke damene deres. Vi er våre egne, og vi bestemmer selv hvem vi vil være sammen med.

Tingen er vel den at det er mennene i dette landet som støtter dere til gangs opp slik at dere kan være deres egne. Menn betaler all skatt nesten og det er en overføring fra menn til kvinner. Og for den del fra norske menn til innvandrere. Og jeg synes det er synd at de da skal velge å være sammen med menn som holder kvinnene sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å se utenlandske damer med norske menn.. Mulig jeg er bitter og sjalu siden jeg ikke får den selv, kanskje.

Anonymous poster hash: f973e...820

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt grei person, men dette treffer meg på helt feil punkt. De får bo i dette landet, men de kan holde seg unda damene våre eller ikke holde sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

De har grunner for å bo her. Hvem som helst kan ikke bare flytte hit. De har like mye rett som deg til å bli sammen med en, uavhengig om det er en nordmann eller en fra deres eget land. Synes du tar alle under en kam....Det er ikke alle som holder damene sine i bur, klart det er noen, men de fleste er nok som nordmenn når det kommer til regler i forholdet. Men hvorfor har ikke de rett til å være sammen med en norsk kvinne? Synes du utenlandske kvinner har rett til å være sammen med en norsk mann?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å se utenlandske damer med norske menn.. Mulig jeg er bitter og sjalu siden jeg ikke får den selv, kanskje. Anonymous poster hash: f973e...820

Tingen er vel det at det ikke har noen betydning. Fordi det blir født flere menn enn kvinner.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er vel den at det er mennene i dette landet som støtter dere til gangs opp slik at dere kan være deres egne. Menn betaler all skatt nesten og det er en overføring fra menn til kvinner. Og for den del fra norske menn til innvandrere. Og jeg synes det er synd at de da skal velge å være sammen med menn som holder kvinnene sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Kvinner betaler skatt de og.

Snakker vi om en type menn her nå eller har du puttet alle utenlandske i en bås?

Endret av dillyduzit
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er vel den at det er mennene i dette landet som støtter dere til gangs opp slik at dere kan være deres egne. Menn betaler all skatt nesten og det er en overføring fra menn til kvinner. Og for den del fra norske menn til innvandrere. Og jeg synes det er synd at de da skal velge å være sammen med menn som holder kvinnene sine i bur.

Anonymous poster hash: 03aa9...24b

Det er bare tull. Det er noen kvinner som velger å jobbe deltid, eller å ikke jobbe. Men de aller fleste kvinner forsørger seg selv. Pisspratet om å holde kvinner i bur er bare latterlig. Damer er sammen med menn de liker. Om du ikke får deg dame, er det DEG det er noe galt med. Og utifra hva du skriver her, kan jeg ikke fatte at noen vil vurdere deg engang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som er vanlig for deg å tenke, er nettopp det - vanlig for deg. Heldigvis ikke for meg!
Det som forstyrrer meg derimot er hvordan du tror at etnisk norske kvinner og menn burde være forbeholdt for hverandre.. Latterlig



Anonymous poster hash: 867bf...042
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje litt med holdningen din og spesielt UTSEENDE ditt? Tenkt på det?

Anonymous poster hash: 0e7d1...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rimelig klart at det ikke er utlendinger sett under ett TS skal fram til, men primitive og bakstreverske utlendinger som i svært liten grad bidrar på noe som helst vis. Altså en betydelig andel av muslimske innvandrere. . Det er en gjenganger i muslimske miljøer at jentebarn nærmest må gå med kyskhetsbelte mens guttebarn kan gjøre hva de vil, kriminalitet er utbredt, pluss at det hersker latterlig mye rasisme i disse miljøene (prøv å introduser deg selv som en jøde foran en gjeng unge muslimer). Sorte og mulatter er ikke dem hvite kvinner anser som minst attraktive partnere uten grunn. Når etnisk norske faktisk gidder å ha sosial omgang med en gjeng ignorante hyklere hvorav en betydelig andel er parasitter på det norske samfunnet, er det ganske naturlig å irritere seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo rimelig klart at det ikke er utlendinger sett under ett TS skal fram til, men primitive og bakstreverske utlendinger som i svært liten grad bidrar på noe som helst vis.

Det er rimelig klart at han mener mørkhudede ja, i og med at han ser det på gata.

Når etnisk norske faktisk gidder å ha sosial omgang med en gjeng ignorante hyklere hvorav en betydelig andel er parasitter på det norske samfunnet, er det ganske naturlig å irritere seg.

Det irriterer deg at noen vil ha omgang med dem, og det irriterer deg samtidig at de ikke vil integrere seg, eller?

Det er lettere å irritere seg over små, hatefulle lavpanner.

Anonymous poster hash: 122b7...0cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min har to adopterte gutter. Har du like stort problem med at de finner seg norske jenter? Skal de dra tilbake til Sør-Amerika for å finne seg en kjæreste?

Eller er du klarsynt, og ser forskjell på dem og disse bakstreverske utlendingene du snakker om?



Anonymous poster hash: 789bd...352
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig klart at han mener mørkhudede ja, i og med at han ser det på gata.

Det irriterer deg at noen vil ha omgang med dem, og det irriterer deg samtidig at de ikke vil integrere seg, eller?

Ja, og integrering får man av å slutte å sy puter under armene på innvandrere. Man kan ikke forvente integrering når innvandrere tjener like mye på å heve trygd kontra å arbeide.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at alle rundt meg har noe imot utlendinger. Vel, de har også ting imot muslimer, ateister, homser...osv...osv...

De fleste som jeg vet om der jeg bor, er kristne. Ha....ha....ha.... love thy neighbor my ass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...