Gå til innhold

Flere og flere menn forblir barnløse, og jeg hater norske damer for det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noe i mot kvinner før jeg hørte om dette, og aldri drevet på å skrivet noe stygt på internett om dem. Men en ting er sikkert, jeg har lagt norske kvinner helt for hat etter jeg hørt om dette. Håper ingen gidder å bo i dette landet av de med hankjønn! Nok er nok, først får dere hjelp og hjelp og mere hjelp. Så att på til dette. Må djevel ta dere!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hva-skjer-om-de-ikke-far-barn-7584732.html#.U4nlxvl_vgc



Anonymous poster hash: 6a393...b83
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes du skal gjøres da? Ettbarnspolitikk som Kina?

Anonymous poster hash: 651cd...e01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny studie fra NTNU peker på en annen forklaring: Mange menn venter med å få barn for å lykkes både hjemme og i yrkeslivet. Fordi menn slipper å tenke på den biologiske klokken, kan de prioritere karrière og egne interesser så lenge de vil. Dermed utsettes det å starte familie så lenge at de ender opp som barnløse.

Og dette er kvinnenes feil fordi...?

Anonymous poster hash: 72d6c...0e8

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir hva man gjør det til. Er ikke akkurat kvinners feil at ungkarer landet over ikke gidder å ta vare på seg selv og gjøre en innsats for å få seg ei dame. Sånn er naturen, alle kan ikke formere seg. Og strengt tatt har debatten om at vi er for mange her på kloden allerede blitt tatt.



Anonymous poster hash: 80a9a...0e1
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, flere av mine venninner ble dumpet av samboere i begynnelsen av 30-årene, fordi mennene fikk kalde føtter når de skjønte at dama vil ha barn. Jeg vet ikke, vil du vite hva som skjedde etterpå? Joda, de damene fikk jo seg både nye kjærester og barn, men de mennene.. Lever godt singellivet og er foreløpig fornøyde, men hva skjer når de bikker over 40?

Anonymous poster hash: e4d57...b6a

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse mennene velger det selv. umodne fjotter som helst vil feste. ikke noe å lage et stort avisoppslag av vel.



Anonymous poster hash: 405d8...e44
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, flere av mine venninner ble dumpet av samboere i begynnelsen av 30-årene, fordi mennene fikk kalde føtter når de skjønte at dama vil ha barn. Jeg vet ikke, vil du vite hva som skjedde etterpå? Joda, de damene fikk jo seg både nye kjærester og barn, men de mennene.. Lever godt singellivet og er foreløpig fornøyde, men hva skjer når de bikker over 40?

Anonymous poster hash: e4d57...b6a

Når de er over 40 kommer de på kg for å klage.

Anonymous poster hash: a2d11...858

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hva man gjør det til. Er ikke akkurat kvinners feil at ungkarer landet over ikke gidder å ta vare på seg selv og gjøre en innsats for å få seg ei dame. Sånn er naturen, alle kan ikke formere seg. Og strengt tatt har debatten om at vi er for mange her på kloden allerede blitt tatt.

Anonymous poster hash: 80a9a...0e1

Håper de reiser fra dere, slik at dere ikke får noen penger ut av dem! Så får dere kose dere med eldrebølgen og uten store deler av pengene.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Håper de reiser fra dere, slik at dere ikke får noen penger ut av dem! Så får dere kose dere med eldrebølgen og uten store deler av pengene.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Penger tjener vi selv.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger tjener vi selv.

Du forstår ingen ting av økonomien ser jeg. Fint.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er negativt med å være barnløs?
Jeg er over 30 år og ser ikke et eneste negativt aspekt ved å være barnløs, unntatt eventuelle fordommer man møter fra andre som selv er foreldre... (men det må man heve seg over, de som har falt i barnefellen har gjerne den bitre "misery loves company"-tankegangen og liker å liste opp årsaker til at barnløse også burde binde seg i 18+ år...)

Å være barnløs (tenker nå på "childfree by choice" og ikke dem som av biologiske grunner ikke kan få barn) er jo herlig - FRIHET til å gjøre nøyaktisk hva man vil i livet (unnatt jobbing, som nesten alle må gjør litt av da)!
Og jeg gjør også hva jeg vil også; reiser mye til ubarnevennlige steder, jobber fleksibelt, legger meg kl 03 om jeg vil og sover til 10, bruker pengene mine på alt annet enn bleier, barnebilseter, Legoland-billetter, skolesekker, tannregulerings-regninger osv...)



Anonymous poster hash: 20fc6...5dd
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår ingen ting av økonomien ser jeg. Fint. Anonymous poster hash: 6a393...b83

Bare menn som jobber og betaler skatt?

Anonymous poster hash: 651cd...e01

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nesten dere kan for sjæl. :fnise: Men for all del, jeg blir happy om dere forlater landet, hele gjengen! Kanskje det blir flere jenter på markedet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare menn som jobber og betaler skatt?

Anonymous poster hash: 651cd...e01

Det har ingen ting å si om du betaler skatt når du arbeider med noe som ikke har noen betydning. Slik som i det offentlige. Stort sett alle kvinner arbeider med det, og ikke i faktisk produktive næringer. Når du arbeider der kvinner gjør, er det en plass som faktisk bare tar penger av andres arbeid.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har aldri hatt noe i mot kvinner før jeg hørte om dette, og aldri drevet på å skrivet noe stygt på internett om dem. Men en ting er sikkert, jeg har lagt norske kvinner helt for hat etter jeg hørt om dette. Håper ingen gidder å bo i dette landet av de med hankjønn! Nok er nok, først får dere hjelp og hjelp og mere hjelp. Så att på til dette. Må djevel ta dere!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hva-skjer-om-de-ikke-far-barn-7584732.html#.U4nlxvl_vgc

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Hva med de ufrivillige barnløse kvinnene da?? Hater du ikke menn for det?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de ufrivillige barnløse kvinnene da?? Hater du ikke menn for det?

Nei, ikke ufrivillig barnløse kvinner, de er vel en del av unntaket. Det er heller ikke så mange av dem.

Anonymous poster hash: 6a393...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...