Gå til innhold

KvinneGuiden burde bytte navn! Forslag?


Gjest sex:ikke viktig

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Idiotguiden.no.

Og vips, der forsvant 99 % av brukerne, og igjen står...akk, ja...idiotene.

Anonymous poster hash: f41c7...c6c

Det er omvendt. Kun 1% vil dra, og idiotene være igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreslår at de som alltid må rakke ned på kvinner og kritisere seksuell lavalder og manglende vilje til å ta abort etc går til surkuker.no og skvaldreballer.no

så kan vi andre holde oss til fjasefitter.no



Anonymous poster hash: 8a131...1db
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

sovjetguiden.no

Fordi bare de med de "rette" meningene får ytre seg, alle andre må holde kjeft så ingen uheldigvis begår matta hari.

Anonymous poster hash: 1af2b...9f5

"Begår matta hari"

du mener begår

mata-hari-mata-hari-32145009-250-403.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kvinneguiden er et flott navn jeg.

Uten det kan vi ikke slå i bordet til mannfolka med: "dette er KVINNEguiden, hva gjør du her"? :P hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Begår matta hari"

du mener begår

Det er japansk for selvmord. Japanerne er kjente for å begå selvmord hvis de blir fornærmet.

Anonymous poster hash: 1af2b...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er japansk for selvmord. Japanerne er kjente for å begå selvmord hvis de blir fornærmet.

Jeg tror du blander sammen med Hara Kiri, en berømt ballett-primadonna fra tidlig 1900-tall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg synes Kvinneguiden er genialt og treffende jeg.

Det er bygget opp rundt emner og kategorier som kvinner generelt sett bryr seg om, har 100% kvinnelige mods. Navnet antyder guide til kvinner, eller guide til å forstå kvinner. Et forsvinnende lite antall menn leser som kjent bruksanvisninger, så KG tiltrekker dermed denne lille prosentandelen. Men noen av de som liker bruksanvisninger får anfall og blir usaklige og truer med å saksøke produsenten av varen ved trykkfeil i bruksanvisningen, og i denne gruppen finner vi bitterpikkene, som er ukas ord på KG...

(Disclaimer: Innlegget er på ingen måte seriøst ment. Om det brukes som argument mot meg videre i en debatt så vil jeg peke på disclaimeren og endre samtaleemne til å handle om sommerfuglers evne til å ejakulere.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kvinneguiden er genialt og treffende jeg.

Det er bygget opp rundt emner og kategorier som kvinner generelt sett bryr seg om, har 100% kvinnelige mods. Navnet antyder guide til kvinner, eller guide til å forstå kvinner. Et forsvinnende lite antall menn leser som kjent bruksanvisninger, så KG tiltrekker dermed denne lille prosentandelen. Men noen av de som liker bruksanvisninger får anfall og blir usaklige og truer med å saksøke produsenten av varen ved trykkfeil i bruksanvisningen, og i denne gruppen finner vi bitterpikkene, som er ukas ord på KG...

(Disclaimer: Innlegget er på ingen måte seriøst ment. Om det brukes som argument mot meg videre i en debatt så vil jeg peke på disclaimeren og endre samtaleemne til å handle om sommerfuglers evne til å ejakulere.)

Hvis bruksanvisningen er misvisende må det da bare være en fordel at det blir belyst tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Kvinneguiden er genialt og treffende jeg.

Det er bygget opp rundt emner og kategorier som kvinner generelt sett bryr seg om, har 100% kvinnelige mods. Navnet antyder guide til kvinner, eller guide til å forstå kvinner. Et forsvinnende lite antall menn leser som kjent bruksanvisninger, så KG tiltrekker dermed denne lille prosentandelen. Men noen av de som liker bruksanvisninger får anfall og blir usaklige og truer med å saksøke produsenten av varen ved trykkfeil i bruksanvisningen, og i denne gruppen finner vi bitterpikkene, som er ukas ord på KG...

(Disclaimer: Innlegget er på ingen måte seriøst ment. Om det brukes som argument mot meg videre i en debatt så vil jeg peke på disclaimeren og endre samtaleemne til å handle om sommerfuglers evne til å ejakulere.)

WHAAAAAT???!!!! WTF!!!! Sier du at jeg ikke kan bli modde fordi jeg ikke er KVINNE? Det er kriminelt! Diskriminerende. Og dessuten sårende. Jeg forlanger en unnskyldning, og et tilbud om å bli livstidsdiktator. Til nød vara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg lurer på hvor langt en sommerfugl kan ejakulere... hmmm.

(Jeg følger hvertfall opp det jeg lovet. Men tror jeg skal unngå å avspore tråden før et av sjefskvinnene (for menn her ikke får ikke lov å sjefe) kommer og tar meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes du om sommerfugler som kommer på vinduet ditt?

Jeg er sikker på at det var en dyp visdom her som gikk meg hus forbi. For alt jeg vet var det ikke engang meg du svarte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Document.no

Haha, hvem man beklager seg over avhenger tydeligvis av hvilke underforum man frekventerer. Frekventerer man Aktuelle saker er det de slemme islamkritikerne og de med feil syn på masseinnvandring som irriterer og opprører, frekventerer man derimot Samliv og relasjoner eller Singelforumet er de de slemme "kvinnehaterne" og "bitterpikkene" man gremmer seg over.

Kanskje vi kunne kalle Kvinneguiden Denetternoensmeningaltforfrieguiden.no med undertittel: Forum for relativt fri debatt der folkets meninger kommer frem, selv de meninger som går på tvers av samfunnselitens oppleste og vedtatte politiske korrekthet.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...