Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

At kåge ikke er sunt verken for blodtrykket eller troen på menneskeheten. På tide å logge seg av og gå seg en tur! :rolleyes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke diskutere med mat i munnen.

Anonymous poster hash: acb54...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper er utrolig viktig og ofte helt avgjørende når det kommer til å innlede forhold med en mann.



Anonymous poster hash: ba7f2...7f1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper er utrolig viktig og ofte helt avgjørende når det kommer til å innlede forhold med en mann.

Anonymous poster hash: ba7f2...7f1

Jeg synes ikke store pupper på menn er noe særlig pent jeg.... :sjenert:

Anonymous poster hash: 29f29...bb2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke store pupper på menn er noe særlig pent jeg.... :sjenert:

Anonymous poster hash: 29f29...bb2

Hæ?

Anonymous poster hash: ba7f2...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man må være utpreget akademiker for å ta en mastergrad.



Anonymous poster hash: 1dbb4...ef1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At å være oppegående kan bety alt mulig rart.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Noen jenter i 20-årene er visst villig til å ha sex med en gammel gris så lenge han har penger. :overrasket::overrasket::overrasket:

Tror du dette gjelder kun jenter i 20-årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke diskutere med mat i munnen.

Anonymous poster hash: acb54...fc0

Jeg trodde det var barnelærdom jeg. Det og lukke munnen når man tygger.

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man må fokusere på hva som er viktig i en tråd. Ønsker noen å forlate mannen sin som driver med psykisk terror så må man komme med en kjennepreken fordi TS har kjøpt en ferie til han uten avbestillingsgebyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er mange irriterende folk her inne :(



Anonymous poster hash: 60b38...38f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At absolutt alle uføre burde få max 15.000,- i måneden i trygd.



Anonymous poster hash: 1dbb4...ef1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En tråd på dette forumet forløper omtrent sånn (satt på spissen):

Ts: Hjelp! Mannen min har farget hvitvasken rosa! Det ble med en rød sokk inn i maskinen. Hva skal jeg gjøre???

Bruker 1: Herregud, typisk mannfolk! Sett deg ned med han og forklar at han må bli mer voksen og klare å hjelpe til. Hvis ikke: DUMP HAN!

Bruker 2: Hvilken temperatur vasket du på? Brukte du skyllemiddel?

Bruker 3: Du kan da ikke vaske klær i dag, det er jo SØNDAG!

TS: (Svarer bruker 1): Men jeg er jo så glad i han, og han er snill mot barna. Finnes det ingen annen løsning?

Bruker 4: Faens feminister! *her følger en lang tekst som kan oppsumeres i: Kvinnfolk er generisk utstyrt til å bruke livet i hjemmet. De kommer utstyrt med flere morsomme tilbehør - oppvaskkost, støklut, mopp og ikke minst dobørste! Menn er genetisk utviklet til å ha olje på klærne og møkk under neglene. Deres tilbehør er en flaske øl og en fjernkontroll.*

Bruker 5: Du må da forstå at du ikke kan bruke ikke-fargeekte klær! Tenk på all den skaden fargestoffene gjør på den sarte huden til barna dine! Du kommer til å gjøre dem syke sånn som du holder på. Rene misshandlingen er det! Skal du gjøre det riktig må du kjøpe bambussokker og klær sydd av egyptisk bomull. Pass nøye på så skredderen ikke prøver å jukse med billig bomullstråd når han syr. Du vil jo det beste for barna dine, ikke sant?

Og ja! Du må tømme sparekontoen for innkjøpene, kredittkort er bare for mennesker uten kontroll.

Shju,ut i hagen og brenn opp alle de skadelige klærne dine!

Bruker 6: Er du gal???!!!??? Brenne klærne i hagen? Tenk på miljøgiftene!

Bruker 1 og bruker 4 braker sammen i en krangel som går over to sider, til underholdning for ca 10 andre brukere som kaster seg på på begge sider.

Bruker 7: Kommer faktisk med et fornuftig svar, men det drukner idet...

Bruker 1 og bruker 4, med hver sin støttegjeng braker sammen på nytt.

Moderator: Kommer inn og prøver å rydde i kaoset. Dessverre blir svaret til bruker nr 7 med i dragsuget.

Ts: Har trolig listet seg ut av tråden for lengst.

To år senere:

Bruker xx: Han gjør det helt sikkert med vilje for å slippe å vaske klær noe mer. Mammadalter som ikke klarer seg selv er skikkelig turn off!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd på dette forumet forløper omtrent sånn (satt på spissen): *masse tekst*

Satt på spissen? Jeg trodde det var direkte sitat fra en tråd jeg!

Fantastisk gjengivelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd på dette forumet forløper omtrent sånn (satt på spissen):

Ts: Hjelp! Mannen min har farget hvitvasken rosa! Det ble med en rød sokk inn i maskinen. Hva skal jeg gjøre???

Bruker 1: Herregud, typisk mannfolk! Sett deg ned med han og forklar at han må bli mer voksen og klare å hjelpe til. Hvis ikke: DUMP HAN!

Bruker 2: Hvilken temperatur vasket du på? Brukte du skyllemiddel?

Bruker 3: Du kan da ikke vaske klær i dag, det er jo SØNDAG!

TS: (Svarer bruker 1): Men jeg er jo så glad i han, og han er snill mot barna. Finnes det ingen annen løsning?

Bruker 4: Faens feminister! *her følger en lang tekst som kan oppsumeres i: Kvinnfolk er generisk utstyrt til å bruke livet i hjemmet. De kommer utstyrt med flere morsomme tilbehør - oppvaskkost, støklut, mopp og ikke minst dobørste! Menn er genetisk utviklet til å ha olje på klærne og møkk under neglene. Deres tilbehør er en flaske øl og en fjernkontroll.*

Bruker 5: Du må da forstå at du ikke kan bruke ikke-fargeekte klær! Tenk på all den skaden fargestoffene gjør på den sarte huden til barna dine! Du kommer til å gjøre dem syke sånn som du holder på. Rene misshandlingen er det! Skal du gjøre det riktig må du kjøpe bambussokker og klær sydd av egyptisk bomull. Pass nøye på så skredderen ikke prøver å jukse med billig bomullstråd når han syr. Du vil jo det beste for barna dine, ikke sant?

Og ja! Du må tømme sparekontoen for innkjøpene, kredittkort er bare for mennesker uten kontroll.

Shju,ut i hagen og brenn opp alle de skadelige klærne dine!

Bruker 6: Er du gal???!!!??? Brenne klærne i hagen? Tenk på miljøgiftene!

Bruker 1 og bruker 4 braker sammen i en krangel som går over to sider, til underholdning for ca 10 andre brukere som kaster seg på på begge sider.

Bruker 7: Kommer faktisk med et fornuftig svar, men det drukner idet...

Bruker 1 og bruker 4, med hver sin støttegjeng braker sammen på nytt.

Moderator: Kommer inn og prøver å rydde i kaoset. Dessverre blir svaret til bruker nr 7 med i dragsuget.

Ts: Har trolig listet seg ut av tråden for lengst.

To år senere:

Bruker xx: Han gjør det helt sikkert med vilje for å slippe å vaske klær noe mer. Mammadalter som ikke klarer seg selv er skikkelig turn off!

Veldig treffende! :klappe:

+ den obligatoriske "hvilke syke raringer er det som svarer på to år gamle tråder????"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært at mannen ikke elsker meg så høyt som jeg trodde. Hvis ikke hadde jeg fått en forlovelsesring til 50.000 kr og ikke den til 800 kr.

Anonymous poster hash: 8702f...df3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...