Gå til innhold

Trenger innspill på Sukker-profilen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

All mulig kudos for at du har bedre skriveferdigheter enn 95 % av sukkerbrukerne, men når det er sagt får jeg inntrykk fra teksten din at du tenker i stereotypier. Spesielt gjelder det den berømmelige s&tc/frustrerte fruer-referansen, men også at du for din del er fotballtrener og skal "finne på noe macho". Jeg passer ikke inn i sånn båstankegang og når du i en tekst full av "kvinner er fra Venus, menn er fra Mars" ikke åpner for det, så er du uinteressant for meg.

Anonym poster: 3c1138e277df467596e3a0816ffb2c22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel jeg hadde ikke skrevet til deg. men det er mye mulig for du ikke er min type kar i det hele tatt.

etter den første delen så skumleste jeg bare resten for det ble ikke interessant for meg.

Anonym poster: 53c6ecfa024812f51fc0e4bbcc8b5ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er en velskrevet tekst - det er bra! Du virker oppegående og ha humor. Men som flere her påpeker får jeg inntrykk av at du er litt "typisk" gutt som søker en veldig "typisk" jente. Og det er jo fint for deg hvis det er det du søker:)

Anonym poster: 16977e25ba026bb2d4e6cf5afc1a54d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hater å stå opp om morgenen, men klarer det som regel til slutt

For meg er det lite attraktivt med B-mennesker som sover til midt utpå dagen straks de har fri

- Mitt glass er halvfullt i stedet for halvtomt

KLISJÈ

- Holder jeg ut til 6. daten slår jeg på stortrommen og serverer Grandis

= haha?

:P Ikke min humor

- Alder har ikke så mye å si så lenge personligheten overbeviser

KLISJÈ

- Jeg er trygg på meg selv og arbeider hele tiden med å forbedre mine svakheter.

KLISJÈ

- Min rekord i vannsklien på Vannkanten er 8.99. Gutta kaller meg bare for "The Bullet".

HÆ?

- Hva kom først, høna eller egget? Jeg har svaret.

= haha?

:P Ikke min humor. Humoren er for spredt og virker lite spontan.

Drømmepartner

"masse masse masse krav til Drømmejenta"

Å heisann. Som en annen over her skrev; 26 krav til kvinnene?? Er det i det hele tatt noen som helst som passer inn i alle disse kravene? Blir rent svett jeg...

Jobb og interesser

Jobber i et større bergensbasert firma (hvilket? Noe må du jo ha å spørre om) og trives godt, men hverdagen før og etter kl 16. er veldig forskjellig. Fotball på løkka med gutta, grilling om sommeren (for kaldt om vinteren). Trener og forhåpentligvis forbilde for yngre fotballkeepere, trasker i kø over byfjellene mens jeg dagdrømmer. Har blitt observert i klatrevegger, løser verdensproblemer med musikk og vin sammen stort sett ufornuftige mennesker (løsningene blir morsommere da). Superonkel til verdens beste nieser.

Tror det er sunt med litt forskjellige interesser, men er villig til å inngå kompromiss hvis du får det til å bruse i blodet mitt. Du skal til og med få lov til å ha "Sex and the city"-skoesken stå framme i stuen, men skal du se en episode stikker jeg og trener eller gjør noe annet macho.

Reise? Ja takk, hvor vil du dra?

Hadde droppa absolutt alt annet enn det du har skrevet under jobb og interesser (og kutt tittelen). Hadde kuttet ut de påtvungne "morsomhetene" og dine endeløse krav for en mulig partner. En kort og catchy tekst fungerer bedre... Tro det eller ei; men de som er åpne for alt får nok langt mer interesse fra damene

;)

Anonym poster: d682efcbd9cf211c3b540c29bfb816b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet du faktisk å lese? Hva var så harry med dette? Jeg ser det ikke, men er interessert i å høre hva du mener.

Ja, jeg sluttet faktisk å lese, fordi det vitnet om flere (for meg) store viktige ting;

Du griper ikke dagen, det er ikke mange som vil date deg, du lever usunt og du har ikke min humor i det hele tatt.

Men igjen - du hadde garantert ikke likt meg heller.

Du må være deg selv, da finner du noen som liker den DU faktisk er.

Jeg bare svarte fordi du ba om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...