Gå til innhold

Finnes det noen klarsynte her


Gjest *jorunn*

Anbefalte innlegg

Gjest *jorunn*

Uka før jul oppdaget jeg at jobbnøkkelknippet mitt var sporløst forsvunnet.

Jeg mener at det siste jeg så det var på multiskriveren i gangen her hjemme,også lurer jeg på om jeg tok de derfra for å legge de på et lurt sted ettersom de ikke skulle brukes på en stund.

Nå har jeg vært over alt føles det som,og jeg finner de ikke.

Noen her inne som kan hjelpe meg? Skal på jobb i morgennatt,og begynner og bli rimelig stressa her-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet om noen klarsynte på paranormal.no

hvis du vil kan jeg legge inn en tråd der jeg kopierer det du skrev her og får du svar, kopierer jeg det og sender det til deg...

men vil du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om noen klarsynte på paranormal.no

hvis du vil kan jeg legge inn en tråd der jeg kopierer det du skrev her og får du svar, kopierer jeg det og sender det til deg...

men vil du det da?

Kan vel være verdt og prøve,jeg er ikke medlem der ;)

Så hvis du vil så er det greit for meg,tar i mot den hjelpen jeg kan få jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar det så fort jeg har tid... er hjemme ved 4 tiden, så prøver litt fram til da, men får jeg ikke tid legger jeg inn innlegget etter 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver meg med noen ideer til hvor den kan være jeg...

jeg pleier alltid å miste ting, og finner dem alltid igjen i lommer på jakker eller bukser...

har du lett gjennom klærne dine??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg prøver meg med noen ideer til hvor den kan være jeg...

jeg pleier alltid å miste ting, og finner dem alltid igjen i lommer på jakker eller bukser...

har du lett gjennom klærne dine??

Ja,jeg har endevendt jakker,vesker,sko,komoden den lå på,tror jeg har sett over alt i hele leiligheten.

Siste gang jeg brukte de var 13 desember,og jeg tror de lå noen dager oppå skriveren,_og_ at jeg tenkte jeg skulle legge de på et lurt sted til jeg skulle på jobb igjen etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittentøyskurven?

Bak kommoden?

Ekkelt å ikke finne nøklene til jobben ja!!!

Sikker på at du ikke har lagt nøklene på soverommet i en skuffe eller noe? Sammen med noe annet du bruke rpå jobben?

Posthyllen?

En annen hyll epå kjøkkenet der du har regninger eller liknende?

Bare noen tips. Eller endevender jeg leiligheten når jeg leter etter noe slikt, og finner det alltid på de utroligste steder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittentøyskurven?

Bak kommoden?

Ekkelt å ikke finne nøklene til jobben ja!!!

Sikker på at du ikke har lagt nøklene på soverommet i en skuffe eller noe? Sammen med noe annet du bruke rpå jobben?

Posthyllen?

En annen hyll epå kjøkkenet der du har regninger eller liknende?

Bare noen tips. Eller endevender jeg leiligheten når jeg leter etter noe slikt, og finner det alltid på de utroligste steder....

Jeg tror jeg har endevendt hele leiligheten,til vanlig pleier jeg å henge de enten på knaggene i garderobehylla,på kjøkkenhylla eller i nøkkelskapet.

Men nå er jeg helt opprådd,føler at jeg har snudd på alt og lett alle steder.

Kjempeekkelt er det,jeg håper jeg finner de igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg har endevendt jakker,vesker,sko,komoden den lå på,tror jeg har sett over alt i hele leiligheten.

Siste gang jeg brukte de var 13 desember,og jeg tror de lå noen dager oppå skriveren,_og_ at jeg tenkte jeg skulle legge de på et lurt sted til jeg skulle på jobb igjen etter nyttår.

Uffda. Å legge ting på et lurt sted, er det verste man kan gjøre. Hvis du glemmer hvor du har lagt det, så er kanskje det lure stedet så lurt at ikke engang du selv kommer på å lete der. Men kanskje du kan bruke den samme strategien en gang til: Hvis du skulle legge nøklene dine på et skikkelig lurt sted der de ligger trygt over høytiden og ikke kommer bort, hvor ville du legge dem da?

Det kan jo være at du tenker på den samme måten en gang til, og at et av dine nye lure steder, er rett plass.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet nøklene mine! Siste gang jeg VET at jeg hadde dem var hos veninna mi, men stakk innom butikken på vei hjem. Det var da jeg skulle gå ut av bilen og inn i huset, at jeg merket de var borte. De er ikke hos veninna mi, butikken har ikke funnet noe, og jeg har endevendt klærne og bilen. Hvor kan de være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser helt klart nøkler i en lommebok, kan være en dagbok, brunaktig med mønster på.

Den skle ned av dashbordet/setet og ble tatt med inn i et hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet mine nøkler i dag.I en papirpose på snuppas rom.De har nok ramla ned fra kommoden og oppi den,og blitt hivd innpå rommet hennes før vi dro på juleferie. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Flott at du fant igjen nøklene dine, men til neste gang kan du kanskje bruke tiden på lete videre i stedet for å spørre folk på et forum om de kan hjelpe deg. De beste stedene å lete når en "har lett overalt", er å lete på de stedene en aldri ville funnet på å lete. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra tråd! Hun spør om noen her er klarsynte fordi hun har mistet nøklene men all hjelpen hun får er bare logiske svar om at du må f.eks. lete i leiligheten din. Vel... douh!!! Hva tror du liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...