Gå til innhold

Telefonen


MONSTERneeta

Anbefalte innlegg

Igår skjedde det noe jeg ikke kan forklare.

Jeg var ute på et utested med noen venner, og la fra meg jakken der jeg satt slik som man pleier. Det var en veldig rolig kveld, og bortsett fra et par andre som kom og gikk, var vi de eneste på utestedet.

Da jeg skulle på toalettet, ble min venninne med. Mens vi står der og snakker, begynner telefonen min å ringe. Vi er de eneste på toalettet og jeg kjenner selvsagt igjen at dette er min ringetone. Venninnen min sier at dette garantert er søstera hennes som vil ha tak i henne, og ringer min telefon. Ringelyden er rimelig høy, og jeg blir stresset: sjekker lommene flere ganger og endevender veska, uten å finne telefonen (mens jeg gjør dette står min venninne i sin egen telefon og snakker med noen andre). Jeg slutter å lete, og går tilbake til plassen min helt ute ved baren. Det er fortsatt ingen andre på toalettet enn oss da jeg forlater det. For sikkerhets skyld sjekker jeg lommene på jakken min som har ligget på plassen min hele kvelden, og finner mobilen min. Den har et ubesvart anrop fra et kjent nummer; min venninnes søster!

Dette var mildt sagt litt merkelig, hvordan kan dette ha seg? Det skal kanskje sies at jeg aldri har møtt eller snakket med denne søsteren tidligere.

Kan noen forklare meg hva som skjedde her?

Endret av MONSTERneeta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...