Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

til anonym

kvinne, kreps

Vil bare vite hva du ser når du legger et "generelt legg" for meg, og eller gjerne noe om babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til anonym

Kvinne, Skytte, Ild

Spesifikt ang min nye hjertevenn som er Vekt- vil det vare?

(jeg tror nemlig det selv) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym :)

Kvinne, vannmann.

Hvordan kommer livet mitt til å være om 5 år? Omtrent som idag, eller store forandringer, evt hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*

Wow, så mange som tør... får nesten prestasjonsangst her. :sjenert:

Ble litt forsinket, men skal straks starte på 1. legg. :)

Håper jeg treffer på noen i alle fall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
til anonym

kvinne. steinbukk. jord.

spørsmål;

Hvordan blir forholdet til min forlovede fremover

og/eller

Hvordan kommer helsen til å bli fremover

takker og bukker :)

Hei jannamor.

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Du spør om kjærlighet, håper du får noe ut av det. Gi meg gjerne en tilbakemelding om jeg traff helt eller delvis, eller om jeg var helt på viddene. :jepp:

Fortid: Sverdenes Ess

Du har inngått et sterkt forhold. Du har opplevd suksess og styrke tross motgang

Nåtid:

Stavenes konge.

Jeg ser en mann i ditt liv... muligens et ildtegn, men han har egenskaper som kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, samvittighetsfull, viril, lidenskapelig, lojal og pålitelig.

Jeg vet jo at du er forlovet og skal gifte deg, men skal dere kjøpe hus eller eiendom sammen i nærmeste framtid?

Framtid:

Solen.

Et lovende kort for kjærlighet og ekteskap.

Du har framgang i alt du foretar deg, men pass deg så du ikke blir oppfattet som en "livsglad drittsekk".

Det som opptar tankene dine:

4 staver.

Kortet viser festlige anledninger. Du er full av livsglede nå, og det er rett tid å etablere familie.

Andres holdninger:

Myntenes ridder.

Andre kan synes du er for perfeksjonistisk, at du arbeider for hardt, at du sløser, eller at du ikke lytter til fornuft.

Hindringer som må overvinnes:

De elskende.

Du har et valg som må tas. Det kan være smertefullt å velge bort noe, men du må bruke tillit som et kriterium for valget.

Utfall:

Myntenes pasje

Dette er veldig lovende dersom du jobber deg oppover steg for steg, og ikke gaper over for mye på en gang. LEv i øyeblikket, og gjør det beste ut av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
kvinne, Kreps.

Dårlig fantasi i dag så får vel stille det vanlige spørsmålet om hvordan kjærlighetslivet mitt vil utvikle seg. :)

Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Kjærlighet hos deg også...

Fortid:

10 Sverd

Har du opplevd et tøft brudd i fortiden? Du har i alle fall vært på bunnen, men det positive er at etter dette kunne det bare gå oppover.

Nåtid:

2 sverd

Det er stille etter stormen, du hviler og er kanskje redd for å ta en konflikt? Du later som om alt er ok, men egentlig gjør er å sette opp en barriere og stenge andre ute.

Vær åpen.

Framtid:

Begrenes ridder:

Et kort som viser en situasjon full av kjærlighet. (Muligens vanntegn? Ridderen er romantisk, fantasifull, følsom, raffinert og selvgranskende. Han er kreativ, full av ideer, drømmer og visjoner, kanskje spesielt innen kunst og musikk

Hva som opptar deg:

8 staver

Nå skjer alt i full fart! En ny begynnelse, du blir truffet av kjærlighetens piler.

Skal du kanskje på en reise?

HVordan andre opplever situasjonen:

Den hengte mannen

De ser at du må ta et valg, du må gi noe for å få noe tilbake.

Kanskje gi avkall på fortiden for å gi plass til framtiden?

Hindringer som må overvinnes:

Eneboeren

Tid for ettertanke. Du får kanskje råd fra en eldre klok person.

Utfallet:

Tre begre

OVerflod! Du føler deg trygg og lykkelig. Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jannamor.

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

jepp. thats me. pluss pluss selvfølgelig, men dette stemmer.

Du spør om kjærlighet, håper du får noe ut av det. Gi meg gjerne en tilbakemelding om jeg traff helt eller delvis, eller om jeg var helt på viddene. :jepp:

Fortid: Sverdenes Ess

Du har inngått et sterkt forhold. Du har opplevd suksess og styrke tross motgang

Nåtid:

Stavenes konge.

Jeg ser en mann i ditt liv... muligens et ildtegn, men han har egenskaper som kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, samvittighetsfull, viril, lidenskapelig, lojal og pålitelig.

Han er vær. Og en fantastisk mann. Vi bygger hus faktisk hihi

Framtid:

Solen.

Et lovende kort for kjærlighet og ekteskap.

Du har framgang i alt du foretar deg, men pass deg så du ikke blir oppfattet som en "livsglad drittsekk".

Godt å høre.

Det som opptar tankene dine:

4 staver.

Kortet viser festlige anledninger. Du er full av livsglede nå, og det er rett tid å etablere familie.

Vel. Jeg er veldig psykisk syk for tiden så dette stemmer nok ikke, men det har litt med lesemåte og, ser du i forhold til at vi skal gifte oss å bygge hus, så er det stifting av familie og.

Andres holdninger:

Myntenes ridder.

Andre kan synes du er for perfeksjonistisk, at du arbeider for hardt, at du sløser, eller at du ikke lytter til fornuft.

Nja, andre synes vel at jeg ikke tar sykdommen alvorlig nok, så tolker jeg det sånn, blir det riktig.

Hindringer som må overvinnes:

De elskende.

Du har et valg som må tas. Det kan være smertefullt å velge bort noe, men du må bruke tillit som et kriterium for valget.

Vel ja. Må jobbe hardt i forhold til min psyke, så det stemmer perfekt i forhold til det.

Utfall:

Myntenes pasje

Dette er veldig lovende dersom du jobber deg oppover steg for steg, og ikke gaper over for mye på en gang. LEv i øyeblikket, og gjør det beste ut av alt.

Takk Takk. Stemmer godt det. Liker tarotkort jeg.

Endret av jannamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
til anonym

kvinne, kreps

Vil bare vite hva du ser når du legger et "generelt legg" for meg, og eller gjerne noe om babyen :)

Som vannkvinne er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Et generelt legg skal bli:

Fortid:

Stavenes dronning viser til psykisk og fysisk fruktbarhet, lojalitet og økonomisk suksess.

Nåtid:

Stjernen viser at nå er du nå er preget av sinnsro og optimisme, kortet gir løfter om hell og lykke framover.

Jeg fikk opp 10 staver på deg. Kanskje er du veldig sliten akkurat nå? Et utdypningskort (7begre) sier at du bør konsentrer deg om det som er viktig, ikke spre energien din over alt for mange områder.

Framtid:

9 mynter.

Du vil få dekket alle dine behov. Du kan gjerne unne deg å være litt egoistisk. Du vil oppnå et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lurer_*

Til Anonym:

Kvinne, tvilling, luft(?)

Jeg lurer på hvordan fremtiden blir, og da særlig med tanke på forplantning og fruktbarhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rikkerikke

Lurer fortsatt på dette jeg da, som jeg skrev langt fremme i tråden, men ikke fikk svar på av TS.

Ser det er for sent, men jeg lurer nå likevel, og kanskje formbarmer du deg over meg, så det kan jo ikke skade å stille spørsmålet. Vil jeg få barn, og blir det med mannen jeg deler livet med nå?

er tvilling, luft er elementet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
Til anonym

Kvinne, Skytte, Ild

Spesifikt ang min nye hjertevenn som er Vekt- vil det vare?

(jeg tror nemlig det selv) :jepp:

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Kjærlighet... skal bli! :)

Fortid:

Begrenes ridder.

Jeg ser en situasjon full av kjærlighet, en du elsker har akkurat kommet inn i livet ditt. (som du jo sier selv)

Du var moden for et forhold når han kom inn i livet ditt.

Nåtid:

Døden. Dette kortet viser indre prosesser, og har ingenting med den verdslige verden å gjøre.

Døden er ikke et negativt kort, det er bare kortet for forandringer. Noe nytt skjer i deg. Kanskje slipper du taket i fortiden, eller forandrer syn på noe?

Fremtid:

Måtehold. Dette kortet viser indre prosesser, og har ingenting med den verdslige verden å gjøre.

Finn en balanse og samarbeid. En lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Hvis du finner likevekt i livet ditt, vil du oppleve god helse og et godt partnerskap.

Hva som opptar tankene dine:

7 mynter.

Frøet er sådd, men det tar tid før du ser resultatet. Ta vare på frøet (jeg tolker det som kjærligheten), og du kan senere så det du har høstet.

Andres holdninger:

Myntenes dronning

Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du liker å jelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro.

Hindringer som må overvinnes:

Narren

Slipp deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke.

Utfall:

Begrenes konge

Du vil gjerne ha et forhold til denne mannen, men du er samtidig litt usikker. Finn ut hvorfor!

Jeg ser lykke og framgang for dere i utdypningskortet jeg la. (Keiserinnen) Hun representerer et kjærlighetsforhold, og er gjerne en manns store kjærlighet. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
Kjære anonym :)

Kvinne, vannmann.

Hvordan kommer livet mitt til å være om 5 år? Omtrent som idag, eller store forandringer, evt hvilke?

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Jeg kan ikke se om det er om 5 år, jeg er ikke så erfaren dessverre, men kortene viser forandringer.

Fortid:

6 sverd

kortet viser at du har tatt en reise eller har du flyttet?

Reisen kan også være mental, at du har fått et nytt syn på noe.

Du beveger deg bort fra vanskeligheter, og mot mer harmoniske omgivelser.

Nåtid:

Døden. Dette kortet viser indre prosesser, og har ingenting med den verdslige verden å gjøre.

Døden er ikke et negativt kort, det er bare kortet for forandringer. Noe nytt skjer i deg. Kanskje slipper du taket i fortiden, eller har forandret syn på noe?

Stjernen kom som oppfølgingskort:

Stjernen viser at nå er du nå er preget av sinnsro og optimisme, kortet gir løfter om hell og lykke framover.

Framtid:

Sverdenes konge

En mann, ganske lik deg selv. Selvstendig næringsdrivende, lege, advokat eller psykolog... høyt utdannet innen helsevesenet i alle fall.

Jeg vet ikke om denne mannen er i livet ditt allerede, eller om han vil komme i livet ditt.

Han er i alle fall en del av framtiden din, muligens på jobben.

4 Staver kom som oppfølgingskort:

Kortet viser festlige anledninger. Du er full av livsglede, og det er rett tid for kjøp av bolig, eller å etablere familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Anonym_*
Til anonym :-D

Løve, ild,kvinne

HVor mange barn får jeg?

Når kommer første?

På forhånd takk

Det vet jeg ikke, beklager, men jeg vet ikke hvordan jeg kan se det ut i fra kortene, og jeg tør ikke gjette.

Men jeg trakk et kort for deg likevel:

9 mynter:

Kortet viser seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær om du yter ditt beste. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, beklager, men jeg vet ikke hvordan jeg kan se det ut i fra kortene, og jeg tør ikke gjette.

Men jeg trakk et kort for deg likevel:

9 mynter:

Kortet viser seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær om du yter ditt beste. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted.

Passer bra i disse eksamenstider, får håpe kortet relaterer seg til de :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_P_*
Til anonym:

Kvinne, steinbukk.

Vil jeg få barn?

Isåfall,

når?

hvor mange?

hvilket kjønn vil det/de ha?

Kanskje du kan fortelle meg generelt om noe som har med barn å gjøre? Hvis ikke vil jeg vite om kjærligheten, jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Hei

Så snilt av deg å stå til rådighet med våre personlige bekymringer og håp.

Jeg selv: Kvinne, skytte, ild.

Ønsker å vite om mitt kjærlighetsliv, spesielt med hensyn til en som er tyr.

Og gjerne også karrieremessig mht til å bytte jobb.

Tusen tusen takk om du kan gi meg litt svar!

Endret av Golden Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...