Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rikkerikke

Ser det er for sent, men jeg lurer nå likevel, og kanskje formbarmer du deg over meg, så det kan jo ikke skade å stille spørsmålet. Vil jeg få barn, og blir det med mannen jeg deler livet med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også veldig gjerne hatt svar på en ting, så om du har lyst hadde jeg blitt veldig takknemlig :)

Jeg lurer på om jeg har noen fremtid med min samboer eller ikke. Vil han noen gang bli voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å kjeder meg på kvelden, så hivs det er noen som har et konkret spørsmål, så kan jeg flippe tre tarot kort om svaret.

Enten her i tråden eller på pm.

Tilbudet gjelder i kveld...

Kunne du utdype litt mere på svarene dine? Etter 15 år så kan du komme med mere enn sånne generelle vendinger....

Jeg har selv holdt på med dette i mange år. jobben krever meg nå,men du kan få teste deg på meg..??

Jeg har en jobb som er ganske Atypisk for kvinner.

Fortiden ser du vel? Og fremtiden er stort sett klarlagt...,men resten ser du vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
Jeg legger inn et spørsmål jeg også, i tilfelle trådstarter kjeder seg litt igjen en dag:

Burde jeg starte helt på nytt, eller burde jeg satse på og kjempe for det forholdet jeg har?

Kjemp for det du har du, men still krav og begge må lære å lytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på to ting:

Hvordan blir eksamensresultatene for tredje avdeling?

Hvor lang tid etter bryllupet tar det før vi blir gravide?

Spent....

På forhånd takk :-D

Endret av *marie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vil gjerne bli lest for jeg også- hvis det ikke er for sent.

Og siden jeg er nyforelska for tiden, så vil jeg jo gjerne vite hvordan dette går framover.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym nå

Jeg er nybegynner med å lese for andre, har lagt tarot for meg selv i mange år da, men jeg kan gjerne prøve meg hvis noen tar sjansen.

Hvis noen tar sjansen på å være prøvekanin må jeg vite stjernetegn, eventuelt element (jord, luft, ild eller vann), kjønn og om du vil ha et generelt legg, eller få svar på et konkret spørsmål.

Hvis noen ønsker at jeg skal legge for dem, bare skriv "Til Anonym" øverst, så jeg vet det er til meg.

Har tid mellom 17.30, og ca 20.00 i kveld, og på formiddagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til anonym

kvinne. steinbukk. jord.

spørsmål;

Hvordan blir forholdet til min forlovede fremover

og/eller

Hvordan kommer helsen til å bli fremover

takker og bukker :)

Endret av jannamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...