Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Det kommer lysere tider! :)

Fortid:

5 beger

Det kan se ut som om du har lidd et tap (tap av drømmer, illusjoner, muligheter osv), og i en slik situasjon er det er naturlig å føle sorg og skuffelse. Kanskje har du klamret deg til det som ble borte i stedet for å se framover?

Kortet vil lære oss at det er ikke så farlig å skuffe eller å bli skuffet. Det er alltid nye muligheter og nytt håp.

Nåtid:

Stavenes konge.

En situasjon som angår forhandlinger og avtaler, men kan også vise til et lykkelig kjærlighetsforhold med en mann (muligens ildtegn).

Framtid:

Myntenes dronning

Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du bruker deg selv og dine kunnskaper/egenskaper til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og en egen evne til å få ting til å spire og gro.

Tusen takk for at du tok deg tid til et legg for meg...

det som handlet om fortiden er helt riktig...

og nåtiden også, men framtiden er ikke fastsatt ennå, så jeg får se...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tarot.

Håper du har tid å legge kortene for meg også :) Jeg er kvinnelig fisk født i 1978. Jeg lurer ført og fremst på kjærligheten. Blir jeg og kjæresten (mann, steinbukk født i 1976) å holde ilag? Får vi barn?

Ønsker deg ei riktig fin førjulstid :) Det er veldig snilt av deg å legge kortene dine for så mange her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde vært kjempe spennende å bli spådd i Tarot.

Jeg er en kvinne født i vannmannens tegn 1985. Mannen er også født i vannmannes tegn 1978.

Vi giftet oss i år og lurer derfor på framtiden for oss. Karriere, kjærligheten og barn :)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort.

Jeg skal legge et legg for kjærligheten til deg.

7 kort, ALLE fra store arkana, det tyder på mye som skjer med deg, mange tanker og indre prosesser!

Fortid:

Måtehold

Kortet står for samarbeid, kompromiss og balanse.

Måtehold viser til en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon.

Nåtid:

Rettferdighet

Kortet viser at resultatet av dine tidligere handlinger returneres deg. "Som du sår skal du høste" passer bra her.

Dette er en krevende situasjon du ikke kan unngå, og tiden er inne til å ta beslutninger. Hør på samvittigheten din, aksepter ansvar.

Framtid:

Narren indikerer vanligvis en start på noe, eller en risiko som skal tas. Overraskende hendelser, eller uventede muligheter for eventyr eller redning, kan dukke opp. Du har et ønske om forandring, og nye måter å leve livet på.

Kortet råder deg å slippe deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke.

Hva som opptar tankene dine:

Magikeren

Magikeren har kunnskaper og evnen til å få ting slik han vil ha det. Han utforsker og forandrer ting, og godtar ikke alt automatisk.

Kortet kan vise til nytt av stor betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede.

Andres holdninger

Skjebnehjulet

Med Skjebnehjulet åpner mulighetene seg, og hell og lykke står for døren. Kortet indikerer et vendepunkt i livet ditt. Du kan føle deg fanget i en syklon som kan slippe deg av hvor som helst. Uventede ting kan skje, men resultatet blir vanligvis til det bedre.

Hindringer som må overvinnes:

Dommen

Tiden er inne til å ta et oppgjør med fortiden, med det du har vært og gjort hittil. Tid til å oppsummere og forme konklusjoner, og enten høste belønningen eller betale boten. Fortidens feil er bak deg, og du er klar for en ny start.

Du har vokst i modenhet og innsikt og trenger nye former. Det er viktig å kunne slippe taket i det som har vært og si ja til det ukjente som dukker opp.

Utfall:

Djevelen

Djevelen kommer ofte med det man har lyst på - "sex and drugs and rock'n'roll". Kanskje er du besatt av en person eller en idé som ikke er bra for deg. Men kortet sier også at det er ikke så ille å la seg friste. Du bør anerkjenne dine følelser, ikke undertrykke dem.

Oppfølgingskort

Begrenes ess

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap.

Kortene viser utfordringer, men ikke til det negative.

"En ny start" er gjennomgangstonen, og jeg tolker det som en ny måte å tenke på, og en ny måte å leve livet ditt på.

Jeg ser ikke et brudd mellom dere, og jeg ser heller ikke en ny partner, alle forandringene jeg ser er forandringer i deg selv, og i ditt liv.

Har ikke tid til å svare mye nå - bortsett fra å komme med et kjempestort TUSEN TAKK! "En ny start" høres flott ut :)

Stor TusenTakkOgGodJulKlem til Tara fra Billebill :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tarot er utrolig spennende. Utad vil jeg liksom ikke tro på slikt, men det tiltrekker meg og jeg må innrømme at jeg innerst inne tror på tarot... :sjenert: Kanskje jeg kan lære meg det en dag.

Vil du legge noen kort for meg?

Jente, 27, løve. Mannen min: 32, tvilling.

Tusen takk. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Beklager at dette tar tid...

Ting går litt på halv 12 her i huset for tiden, og jeg rekker ikke over alt.

Mest sannsynlig vil jeg ikke få tid til å legge før skolen begynner igjen på nyåret. Jeg klarer ikke legge når barna er rundt meg, får ikke konsentrert meg nok da.

Ønsker alle en riktig god jul. :nisse:

Hilsen Tara1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Beklager at dette tar tid...

Ting går litt på halv 12 her i huset for tiden, og jeg rekker ikke over alt.

Ikke noe å beklage over. :klem: Vet hvordan det er nå i tida før jul.

God jul til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen, godt nytt år!

I'm back... :lur:

Har flyttet litt på meg, og svarene deres finner dere her .

Den første som får svar i dag, er Sebra, og så tar jeg resten fortløpende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...