Gå til innhold

Noe du lurer på? (TAROT)


Villemo Kellin

Anbefalte innlegg

Sitter her å kjeder meg på kvelden, så hivs det er noen som har et konkret spørsmål, så kan jeg flippe tre tarot kort om svaret.

Enten her i tråden eller på pm.

Tilbudet gjelder i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jente20_*
Sitter her å kjeder meg på kvelden, så hivs det er noen som har et konkret spørsmål, så kan jeg flippe tre tarot kort om svaret.

Enten her i tråden eller på pm.

Tilbudet gjelder i kveld...

Hehe, ja jeg kunne tenkt meg det jeg altså! :)

Jente 20, student (med altfor mye fritid brukt på nettet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg kunne tenkt meg det jeg altså! :)

Jente 20, student (med altfor mye fritid brukt på nettet ;) )

Hei da flippet jeg tre kort på deg.

Fortid: World, du har hatt hele verden i dine hender og fått være sentrum av den.

Nå tid: 5 cups: Du er ensom og alene, det er noe rot i økonimien din?

Fremtid: Ace cups: Du vil lykkes i dine planer og tjene godt, du vil få så begeret renner over av det du begjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer jo da selvfølgelig på hvordan kjærlighetslivet mitt vil utarte seg i den nærmeste fremtid.. :)

Da har jeg trukket tre kort på deg og:

Fortid: 7 cups, det har vært mange valg, og noen ganger kaotisk å velge, og fristelsene har vært mange.

Nåtid: Knight Swords, en ridder, eller en flott herremann kommer inn i livet ditt, han er snill og gentelmann, pass på at du ser han! Det er ikke sikkert han er så høylytt.

Fremtid: 6 swords, du vil reise med din make, dette betyr mye savn med også en mulighet til å fokusere på hverandre. Jeg er ikke sikker på om dette er en flytting,eller om det er en lang reise. Men jeg vet at det er noe du ikke vil gjøre alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente20_*
Da har jeg trukket tre kort på deg og:

Fortid: 7 cups, det har vært mange valg, og noen ganger kaotisk å velge, og fristelsene har vært mange.

Nåtid: Knight Swords, en ridder, eller en flott herremann kommer inn i livet ditt, han er snill og gentelmann, pass på at du ser han! Det er ikke sikkert han er så høylytt.

Fremtid: 6 swords, du vil reise med din make, dette betyr mye savn med også en mulighet til å fokusere på hverandre. Jeg er ikke sikker på om dette er en flytting,eller om det er en lang reise. Men jeg vet at det er noe du ikke vil gjøre alene.

Takk :) Det høres jo spennende ut.. fortid stemmer veldig bra, og fremtid er noe som kan stemme med "planene" mine. Driver du mye med tarot, eller er det bare nå og da på hobby-basis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg da, jeg vet ikke hva jeg lurer på :)

Vell vi prøver alikevell vi

Fortid: 5 pentacels, Du har vært stengt ute i kulden og har følt deg fattig.

Nå tid: World, du er på toppen av verden og er et sentrum i ditt eget univers. Alt du gjør ligger ann til å lykkes.

Fremtid: 4 wands, Du blir gift, eller invitert til fest hos noen som er veldig viktige for deg, men oftest står dette kortet for forening mellom tvillig sjeler, og bryllup. ( så hvis det hadde vært spørsmålet, hadde jeg sagt, ja du blir gift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente20_*
Hei da flippet jeg tre kort på deg.

Fortid: World, du har hatt hele verden i dine hender og fått være sentrum av den.

Nå tid: 5 cups: Du er ensom og alene, det er noe rot i økonimien din?

Fremtid: Ace cups: Du vil lykkes i dine planer og tjene godt, du vil få så begeret renner over av det du begjærer.

Fortid og nåtid har mye sant i seg (nå er jo disse spådommene ganske generelle, men likevel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Det høres jo spennende ut.. fortid stemmer veldig bra, og fremtid er noe som kan stemme med "planene" mine. Driver du mye med tarot, eller er det bare nå og da på hobby-basis?

Hei

Jeg lever ikke av det, men jeg har lest kort i snart 15år, og jeg syntes det er gøy å se at det stemmer.

Akkurat nå har jeg nye kort, og derfor fant jeg ut at jeg ville prøve meg litt, noen ganger er nye kort litt ujevne til de har fått mine energier i seg.

Takk for tilbake meldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente20_*

Hvor konkrete ting går det egentlig an å spørre om, når en skal bli lest i Tarot-kort? Og fungerer det selv om den som skal bli lest ikke er fysisk tilstede? Har alltid vært nysgjerrig på slike "alternative" saker.

Kan jeg f.eks spørre om studiene mine, og om mine planer for langvarig utveksling til utlandet om 1,5-2 år..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell vi prøver alikevell vi

Fortid: 5 pentacels, Du har vært stengt ute i kulden og har følt deg fattig.

Nå tid: World, du er på toppen av verden og er et sentrum i ditt eget univers. Alt du gjør ligger ann til å lykkes.

Fremtid: 4 wands, Du blir gift, eller invitert til fest hos noen som er veldig viktige for deg, men oftest står dette kortet for forening mellom tvillig sjeler, og bryllup. ( så hvis det hadde vært spørsmålet, hadde jeg sagt, ja du blir gift)

Takk :) Kort 1 og 2 stemmer kjempebra. Særlig artig med kort nummer 2, for jeg har det helt fantastisk i min egen verden for tiden :ler: Kort 3, jeg er gift... Det er fremtiden det står for sant? Blir fest kanskje :ler:

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere, nå skal jeg sove litt, men jeg tar de som har meldt seg på i morgen tidlig. Hvis det er flere som vil melde seg på sier vi maks 10 personer, så får dere svar innen lunsj.

Natta folkens, sees i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, så utrolig spennende! Men gjelder det fortsatt, hele døgnet, eller kun frem til kl tolv?

Jeg prøver jeg, tilfelle... :)

Skikkelig på flørter'n med en fyr etter veldig veldig lang tid som singel, men vet ikke helt om det er noe å satse på å prøve videre med eller ei.

Så derfor; kjærlighetslivet fremover, og kanskje litt utdannelse.

På forhånd takk, om det fortsatt gjelder! :) Kjempespennende det her!

Edit: Oi, så ikke den siste du postet. Men god natt! :)

Endret av Huldriél
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...