Gå til innhold

MENN IKKE GJØR HUSARBEID


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

jeg gjør det meste av husarbeidet, men da orker jeg ikke å ha sex fordi da er jeg sliten

På samme måte er det for (mange av) oss kvinner også ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er velfungerende med en kone som vasker, lager mat og gjør kvinnetingene hjemme. :)

Ikke noe problem å ta seg av huset om man er singel, men er man gift, skal kvinnen gjøre det.

Anonymous poster hash: dbe2b...49c

Nei!

Du som voksen mann skal også vaske og stelle hjemme.

Er du mer opptatt av å ha en mor enn en partner?'

Voksne menn vet at de må ta i et tak for å holde orden i hjemmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

jaa men det er verre for menn altså

Det er vel det. Dere trenger fortrinnsvis ereksjon for å gjennomføre et samleie. Vi kvinner er tilgjengelige uansett, selv om vi ligger der som potetsekker, som mange kaller det. Jeg ville nå heller sammenlignet passive kvinner med melsekker :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det. Dere trenger fortrinnsvis ereksjon for å gjennomføre et samleie. Vi kvinner er tilgjengelige uansett, selv om vi ligger der som potetsekker, som mange kaller det. Jeg ville nå heller sammenlignet passive kvinner med melsekker :fnise: .

Det må jo være litt fukt tilstede for å få gjennomført noe, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det jeg sier! Husarbeid er for kvinnfolk! Jeg må gjøre litt selv da siden jeg er singel ;) Ellers hadde det ikke sett ut!!!!!!!!!! Må ha sex for det.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det må jo være litt fukt tilstede for å få gjennomført noe, da.

Det er ikke noe problem å få til. Spytt har vært naturlig glidemiddel til alle tider, og i våre dager har vi så ymse glidemidler, både på flaske og tube ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er det ikke det jeg sier! Husarbeid er for kvinnfolk! Jeg må gjøre litt selv da siden jeg er singel ;) Ellers hadde det ikke sett ut!!!!!!!!!! Må ha sex for det.

Det er neimen ikke godt å vite om vi skal deg alvorlig eller om du tuller. Du har fortalt at du bor i egen leilighet hos dine foreldre. Merkelig at du ikke forventer eller forlanger at din mor skal vaske og rydde for deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neimen ikke godt å vite om vi skal deg alvorlig eller om du tuller. Du har fortalt at du bor i egen leilighet hos dine foreldre. Merkelig at du ikke forventer eller forlanger at din mor skal vaske og rydde for deg, da.

Jeg og mamma bor i samme hus. Jeg bor i kjelleren, og hun oppe. Jeg forlanger ikke at mamma gjør ting for meg. Heller omvendt, for hun er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg og mamma bor i samme hus. Jeg bor i kjelleren, og hun oppe. Jeg forlanger ikke at mamma gjør ting for meg. Heller omvendt, for hun er syk.

Det er leit at hun er syk, for hennes del. Men om hun hadde vært frisk, ville du da tatt det som en selvfølge at hun skulle stått for vasking, rydding, matlaging hos deg? Husarbeid er for kvinner, skriver du jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er leit at hun er syk, for hennes del. Men om hun hadde vært frisk, ville du da tatt det som en selvfølge at hun skulle stått for vasking, rydding, matlaging hos deg? Husarbeid er for kvinner, skriver du jo.

Ikke hos meg nei. Men hadde det bodd ei dame hos meg derimot ;) Bor man alene så må man gjøre alt selv. Eller skaffe seg hushjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke hos meg nei. Men hadde det bodd ei dame hos meg derimot ;) Bor man alene så må man gjøre alt selv. Eller skaffe seg hushjelp.

Å ha hushjelp eller vaskehjelp er greit, for den betaler du. Jeg kunne tenke meg vaskehjelp selv, enda jeg er kvinne, og etter din og flere andres mening er husarbeid det optimale og livets mening for oss. Men hvis du vil ha en dame, evfemistisk benevnt som kjæreste, til å være gratis hushjelp for deg, er du en stymper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å ha hushjelp eller vaskehjelp er greit, for den betaler du. Jeg kunne tenke meg vaskehjelp selv, enda jeg er kvinne, og etter din og flere andres mening er husarbeid det optimale og livets mening for oss. Men hvis du vil ha en dame, evfemistisk benevnt som kjæreste, til å være gratis hushjelp for deg, er du en stymper.

Det er jo ikke bare pga det jeg vil ha dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er jo ikke bare pga det jeg vil ha dame ;)

Jeg vet fremdeles ikke om du bare tøyser, men en kjæreste er altså ingen gratis hushjelp. Hvis du for alvor mener at det er kvinners oppgave å stå for alt husarbeid og du gjøre ingenting, er du skrudd i hodet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...