Gå til innhold

MENN IKKE GJØR HUSARBEID


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Who cares, sex med den samme dama år etter år er oppskrytt uansett. Kan likegreit drepe tida med å ta oppvasken.



Anonymous poster hash: 287b1...252
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min hjelper til med å vaske klær, rydde etter middag, lage mat, vaske og støvsuge og han "får" sex hver dag. Så den teorien er vel ikke akkuratt tilfelle for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares, sex med den samme dama år etter år er oppskrytt uansett. Kan likegreit drepe tida med å ta oppvasken.

Anonymous poster hash: 287b1...252

Kanskje det er omvendt også?

Anonymous poster hash: fc606...f7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

For noe tull. Begge bør bidra med husarbeid, er vel større sjanse for at dama blir helt utslitt og ikke orker noe intimitet etter alt arbeidet hun har måttet ta alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt. Så nå ser vi altså resultatet.

Kvinner skulle ut i arbeid, resultat; Nekter å få unger.

De blir så stresset av å vaske og gjør typiske feminine oppgaver. Klager i det vide og det brede om at menn også skal ta en del av husarbeidet; Nekter å ha sex.

Tar utdanning, mer enn den mannlige befolkningen; nekter å ha de som har mindre status som partnere.

Til sammen = Total ulykkelighet for alle, barn og alenemødre.

Blææææææ!!

Endret av EnFyr
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Morsomt. Så nå ser vi altså resultatet.

Kvinner skulle ut i arbeid, resultat: Nekter å få unger.

De blir så stresset av å vaske og gjør typiske feminine oppgaver: Nekter å ha sex.

Tar utdanning, mer enn den mannlige befolkningen, nekter å ha de som har mindre status som partnere.

Til sammen = Total ulykkelighet for alle, barn og alenemødre.

Blææææææ!!

Haha, sjelden sett en kommentar med mer sannhet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt dårlig artikkel som ikke går i dybden på hva som er årsaken. Det er ikke som om en gitt mann begynner å ta oppvasken og mister sex eller en slutter med det og får mer. Det handler om at ulike menn er mer eller mindre disponert for å delta hjemme.

Det er allerede vist til at menn som tjener mye har mer sex enn de som tjener lite - i eller utenfor forhold. Disse mennene jobber som oftest mer, og har oftere en mer tradisjonell rollefordeling hjemme, der hun tar seg av husarbeidet.



Anonymous poster hash: dc5de...3fe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sjelden sett en kommentar med mer sannhet!

Vi lever i fjomperudland. De fleste mannfolk synes det er bra med likestilling, en taper jo ikke noe på det fordi en stort sett blir samboer eller gift uansett, men problemet kommer av resultatet av kvinners valg basert på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboer mener vi har for lite sex, men det har absolutt ingen verdens ting med hvem som gjør hva av husarbeid. Jeg hadde ikke blitt mindre syk om han sluttet å ta oppvasken liksom.

Og når han ikke vil ha sex når jeg har blødninger og brun utflod så er det ikke så mye jeg kan gjøre med saken :)



Anonymous poster hash: a022b...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må gjøre husarbeid. Tross alt det vil ikke være riktig og be mamma gjøre det for meg.

Samme her, men jeg har mye sex av mor mi da... :sarkasme:

Anonymous poster hash: d7865...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En studie foretatt på middelaldrende amerikanske par har da ingenting med norske forhold å gjøre, da vi har en helt annen kultur på kjønnsroller her, spesielt vi som er litt yngre.



Anonymous poster hash: 8ef23...83a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rhaegar Targaryen

Samme her, men jeg har mye sex av mor mi da... :sarkasme:

Anonymous poster hash: d7865...26b

Jeg snakket om at jeg kan ikke be henne vaske leligheten min.

Det sier seg vel selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om at jeg kan ikke be henne vaske leligheten min.

Det sier seg vel selv.

Det er i alle fall veldig bra at du vasker leiligheten din :) Du er flink! :)

Anonymous poster hash: a022b...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gift med en mann i 10 år, som omtrent aldri gjorde husarbeid. Hadde jeg kommet hjem, og hann hadde vasket gulv, så hadde jeg knullet livskiten ut av han.

Husarbeid er noe vi må dele på, hvis ikke irriterer jeg meg mye over han, dermed får nok han mindre sex. Og jeg hater husarbeid, så hadde jeg fått en mann som hadde tatt det meste av husarbeidet, så hadde han fått mye sex.



Anonymous poster hash: 9a4e2...287
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som gjør husarbeid får mindre sex

http://www.vg.no/forbruker/menn-som-gjoer-husarbeid-faar-mindre-sex/a/23354604/

Anonymous poster hash: 0caa0...bcb

Menn som ikke er i et velfungerende forhold har et dårligere sexliv enn menn som er i et velfungerende forhold!

Menn som bidrar på hjemmebane og deler på oppgavene i hjemmet på eget iniativ, har garantert mer sex enn lathansen som ikke gidder å løfte en finger for å bidra!

Ser du sammenhengen her eller??

Dette handler ikke om husarbeid.

Ingen kvinne gidder å være en lat manns tjenestepike.

Det blir det dårlig stemning av!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...