Gå til innhold

Hvilken egenskap hos det motsatte kjønn synes du er mest attraktivt?


waco

Anbefalte innlegg

Ok, etter gjentagende oppfordriner fra deg, har jeg lest artikkelen du linket til. Det mest interessante var innledningen: 23 prosent av kvinner og 29 prosent av menn i alderen 18-49 år har vært utro en eller annen gang i livet. Det bekrefter at menn er mest utro. Men tenk så gledelig: 77 prosent av kvinnene og og 71 prosent av mennene har aldri, noensinne, vært utro!

Er ikke det gladnyhet, så vet ikke jeg! Spesielt i disse julebordtider som det hevdes at "alle" er utro. Så du kan med god samvittighet stole på partneren din. Godt over halvparten av oss er alltid trofaste.

Yes det var en glad-nyhet og godt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffelattn

Alle har tenkt på hva de misunner mest med det annet kjønn. Hvilken egenskap er det andre kjønn har som man synes er beundringsverdig?

Her har jeg endret teksten littegranne

Det er mye positivt man kan fortelle om damer. Først av alt kvinner flest liker å kose seg og ha det hyggelig, de trives ofte med de enkle som barn og hjemmet og er storfornøyde med det. Kvinner flest liker å ha litt orden rundt seg og damer er veldig sosiale.

Trekk vi menn kan lære av kvinner er å være litt pliktoppfyllende, - og trekk kvinner kan lære av menn er å begrense seg litt, man behøver ikke være best eller bedre enn alle andre.

Nå linker jeg til en undersøkelse fra nettet og - (her er resten av org. teksten) I følge undersøkelsen som ble gjort viser det seg at hele åtte av ti utro kvinner skylder på mannen, og hele seksti prosent kan ikke noe umoralsk i dette her. http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Hva tenker dere selv når dere reflekterer over dette her? Kan dere forstå at flere skulle ønske de hadde den egenskapen at man kan gjøre hva man vil selv? Og slippe å tenke på konsekvenser, ah, det hørtes deilig ut.

Nei, hva synes du er den mest attraktive egenskapen hos det motsatte kjønn?

ps, teksten er tilpasset

Interessant for så vidt men falt litt ut da jeg leste at "kvinner er sosiale" og annet.

Da er det ikke så mye å si her. Følte meg som kvinne ikke hjemme i det du mener jeg skal like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...