Gå til innhold

Hvilken egenskap hos det motsatte kjønn synes du er mest attraktivt?


waco

Anbefalte innlegg

Alle har tenkt på hva de misunner mest med det annet kjønn. Hvilken egenskap er det andre kjønn har som man synes er beundringsverdig?

Her har jeg endret teksten littegranne

Det er mye positivt man kan fortelle om damer. Først av alt kvinner flest liker å kose seg og ha det hyggelig, de trives ofte med de enkle som barn og hjemmet og er storfornøyde med det. Kvinner flest liker å ha litt orden rundt seg og damer er veldig sosiale.

Trekk vi menn kan lære av kvinner er å være litt pliktoppfyllende, - og trekk kvinner kan lære av menn er å begrense seg litt, man behøver ikke være best eller bedre enn alle andre.

Nå linker jeg til en undersøkelse fra nettet og - (her er resten av org. teksten) I følge undersøkelsen som ble gjort viser det seg at hele åtte av ti utro kvinner skylder på mannen, og hele seksti prosent kan ikke noe umoralsk i dette her. http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Hva tenker dere selv når dere reflekterer over dette her? Kan dere forstå at flere skulle ønske de hadde den egenskapen at man kan gjøre hva man vil selv? Og slippe å tenke på konsekvenser, ah, det hørtes deilig ut.

Nei, hva synes du er den mest attraktive egenskapen hos det motsatte kjønn?

ps, teksten er tilpasset

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde trådstarteren hadde noe positivt i tankene, men ble utrolig skuffet da jeg leste innlegget hans. Så her deltar jeg ikke. (derfor jeg har krysset av for anonym) :P



Anonymous poster hash: 06b0a...262
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg får ut av innlegg ditt er at du har lyst til å være psykopat og skade andre mennesker uten anger.

Friskt.

Anonymous poster hash: f4be8...e46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kunne vi snakke litt om hvorfor det er sånn, og ikke bare at jeg også skulle ønske jeg var sånn? Jeg kjenner jo ikke til ulempene ved å ha sånn personlighet derfor tenkte jeg å snakke med noen av dere slik at dere kunne kanskje kunne forklare meg motivet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha avsporet din egen tråd fra og med andre avsnitt i åpningsinnlegget! :blomst:

Jeg er imponert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvilken egenskap hos det motsatte kjønn synes du er mest attraktivt?"

Forstår egentlig ikke hva du vil frem til hva gjelder overskrift, for så deretter å egentlig angripe jenter/damer..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi forsøke å ikke la dette her bli en debatt om meg.

Jeg leste en undersøkelse på nettet som jeg linket til hvor det kom frem at kvinner oftere enn menn forklarer hvorfor de er utro med at det var partneren.

Burde vi ikke holde oss til tråden? Hvorfor ikke trykke på linken og så forsøke å forklare meg hvordan det hele henger sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke selv holder deg til trådens tema i første innlegg engang kan du vel snautt nok vente noe bedre av oss andre. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke selv holder deg til trådens tema i første innlegg engang kan du vel snautt nok vente noe bedre av oss andre. :ler:

Ja, men du er enig at det er ganske utrolig at det finnes mennesker iblant oss som aldri får dårlige samvittighet uansett hvor dårlig handling de gjør? Er det medfødt dette her?

Hva synes dere er mest attraktivt med det motsatte kjønn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi ikke holde oss til tråden? Hvorfor ikke trykke på linken og så forsøke å forklare meg hvordan det hele henger sammen?

Nei.

Men jeg kan svare på spørsmålet i overskriften: selvironi. Forøvrig like attraktivt hos samme kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Men jeg kan svare på spørsmålet i overskriften: selvironi. Forøvrig like attraktivt hos samme kjønn.

Selvironi er en attraktiv egenskap. Den er jeg enig i og det var et godt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke kalt tråden: Jeg hater kvinner - dette er en av grunnene!



Anonymous poster hash: 445cc...b29
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne du ikke kalt tråden: Jeg hater kvinner - dette er en av grunnene!

Anonymous poster hash: 445cc...b29

Jeg synes mange kvinner er overraskende taktiske og jeg må si at jeg ble litt imponert da jeg leste undersøkelsen. Hele seksti prosent av utro kvinner synes det er greit å være umoralske sto det å lese http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Man blir liksom mer og mer kjent med hvordan kvinner årsaksforklarer ting og hvordan deres atferd er når det kommer til noe de har lyst til.

En av de tingene kvinner burde lære av menn er evnen til å begrense seg litt og ikke bare tenk å ta alt en har lyst på hele tiden.

Eller hva tenker dere? Hva kan dere kvinner lære av menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi forsøke å ikke la dette her bli en debatt om meg.

Jeg leste en undersøkelse på nettet som jeg linket til hvor det kom frem at kvinner oftere enn menn forklarer hvorfor de er utro med at det var partneren.

Burde vi ikke holde oss til tråden? Hvorfor ikke trykke på linken og så forsøke å forklare meg hvordan det hele henger sammen?

Jeg er kvinne, men har aldri vært utro, så det der kan jeg ikke forklare deg. men jeg kan svare på det jeg trodde var trådens tema, nemlig hva jeg misunner hos det annet kjønn: Selvsikkerhet. Det forundrer meg stadig hvordan menn kan hevde noe bombastisk, som det etterpå viserseg er feil. Og hvordan de setter i gang prosjekter med dødsforakt, der de egentlig ikke har peiling på hvordan det skal gjøres. Selv argumenterer jeg bare for saker som jeg virkelig har satt meg inn i. Og jeg leser bruksanvisningen før jeg begynner å montere ting. Jeg skulle ønske jeg kunne kaste meg utpå like lett som menn gjør. Og bare trekke på skuldrene om noe går galt, som dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne, men har aldri vært utro, så det der kan jeg ikke forklare deg. men jeg kan svare på det jeg trodde var trådens tema, nemlig hva jeg misunner hos det annet kjønn: Selvsikkerhet. Det forundrer meg stadig hvordan menn kan hevde noe bombastisk, som det etterpå viserseg er feil. Og hvordan de setter i gang prosjekter med dødsforakt, der de egentlig ikke har peiling på hvordan det skal gjøres. Selv argumenterer jeg bare for saker som jeg virkelig har satt meg inn i. Og jeg leser bruksanvisningen før jeg begynner å montere ting. Jeg skulle ønske jeg kunne kaste meg utpå like lett som menn gjør. Og bare trekke på skuldrene om noe går galt, som dem.

ha så rart.

De tingene jeg beundrer hos kvinner er evnen til å lese en brukanvisning før man begynner å montere ting, og det å ikke skravle om ting man ikke har peiling på (noe jeg liker å gjøre). Å hevde noe bombastisk som kan vise seg å være feil er vel bare riktig om man innrømmer feilen? I såfall er det jo en bra egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken egenskap er det andre kjønn har som man synes er beundringsverdig?

Pikk, jeg vil stå å tisse.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du synes er mest attraktivt hos kvinner?

Det er mange ting jeg synes er attraktivt med damer. Kvinner tar ikke så stor plass, de brauter ikke så veldig. De fleste kvinner liker å tenke seg om to ganger før de gjør en handling. Dere er ikke impulsive som menn og det synes jeg er fint.

Kvinner er også flinke tradisjonsbærere og det er kvinnene som holder høytidene igang. Kvinner er mindre kriminelle, dere krever lavere lønn, men jobber mer.

Mye positivt kan sies om kvinner. For eksempel er kvinner flinkere til å stelle seg selv, går oftere til legen, tar bedre vare på seg selv, og derfor lever lengre. Dere er mindre risikovillige og gambler mindre.

Kvinner blir ofte glad i utstøtte mennesker og det er en fin egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting jeg synes er attraktivt med damer. Kvinner tar ikke så stor plass, de brauter ikke så veldig. De fleste kvinner liker å tenke seg om to ganger før de gjør en handling. Dere er ikke impulsive som menn og det synes jeg er fint.

Kvinner er også flinke tradisjonsbærere og det er kvinnene som holder høytidene igang. Kvinner er mindre kriminelle, dere krever lavere lønn, men jobber mer.

Mye positivt kan sies om kvinner. For eksempel er kvinner flinkere til å stelle seg selv, går oftere til legen, tar bedre vare på seg selv, og derfor lever lengre. Dere er mindre risikovillige og gambler mindre.

Kvinner blir ofte glad i utstøtte mennesker og det er en fin egenskap.

Det tok deg 19 innlegg til du faktisk klarte å holde deg til din egen tråds overskrift...imponerende!

Ang utroskap: kan ikke svare,har aldri vært utro men opplevd at ex har vært utro og han var en.....wait for it....en MANN!

Ang overskriften: jeg synes det er attraktivt med menn som har skjegg,moderne menn(ikke de som er helt "damer er horer for alt mulig")og menn som er intelligente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...