Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei jente trenger ikke bruke noe "effort" på å få seg noe. Mens for en gutt er han en alfahann, en god fyr om han klarer å få mange jenter til sengs, en vinner evolusjonsmessig. For noen absurde ting du kommer med.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Det var da ikke jeg som starta med denne nøkkel-lås greia, så det får du nesten skylde deg selv. Jeg bare følger opp din analogi.

Men ser du ikke at det blir ett fett om det er mannen som nedlegger kvinnen, eller omvendt? De er jo begge med på det - med denne eller andre partnere. Så de stiller likt. De er like løse, eller like kyske. Alt ettersom. Også er det selvsagt noen som har flere partnere i begge leire, ettersom ikke alle er monogame etter første samleie, men det utjevnes nok ganske greit.

Alfahann og evolusjon-vinner prat er vel mist like absurd som nøkkel-lås, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei jente trenger ikke bruke noe "effort" på å få seg noe. Mens for en gutt er han en alfahann, en god fyr om han klarer å få mange jenter til sengs, en vinner evolusjonsmessig. For noen absurde ting du kommer med.

Anonymous poster hash: a814b...2e2

Hvis norske jenter er for løse, og det kun er disse "alfahannene" som klarer å parre seg med noen, så må det tilsi at de UTROLIG LØSE alfahannene bare trenger å holde buksa på, så blir INGEN løse lenger.

Hvor mange alfahanner er det i befolkningen? 10%?

Da er det bare 10% vi trenger å omvende, så blir det ikkeno løshet hos verken kvinner eller menn! Problem solved!

Anonymous poster hash: 6aa58...e3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, universal er ikke det samme som at den ene parten er løs. Begge parter er i så fall like løse (om det er det du vil kalle det): du får ikke opp låsen ved å se på den. Og det er ikke låsen som skal måtte være dårlig fordi den lar seg åpne av flere, nøkkelen er like dårlig som låsen om den går inn i enhver lås. Ergo: Verken lås eller nøkkel er ”verre” enn hverandre.

Edit: Hva er forskjellen på en gutt som puler mange og ei jente som puler mange?

Det er et kjent faktum at gutta får høy status i gjengen når de har pula mange, spiller ikke noen rolle om hun er stygg høy alder osv. Bare han har stukket pikken i flest mulig er han konge. Dette fører til at menn ikke har hemninger siden de ikke får "løs" stempelet på seg men heller blir hedret som helter. Selvfølgelig puler menn mest rundt.

Endret av KG dama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjent faktum at gutta får høy status i gjengen når de har pula mange, spiller ikke noen rolle om hun er stygg høy alder osv. Bare han har stukket pikken i flest mulig er han konge. Dette fører til at menn ikke har hemninger siden de ikke får "løs" stempelet på seg men heller blir hedret som helter. Selvfølgelig puler menn mest rundt.

Sett litt for mye film?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Så på god morgen norge tidligere i dag og de nevnte at norske kvinnfolk er ganske lette på tråden, det er bare å gå bort til dem og spandere en øl og så blir dem med hjem og har seg personen.

Anonymous poster hash: fa098...25c

Jeg kjenner ingen kvinner som er sånn.

Skal man tro de bitre mennene her inne som klager over at de aldri får seg noe, så er ikke norske kvinner så løse som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen kvinner som er sånn.

Skal man tro de bitre mennene her inne som klager over at de aldri får seg noe, så er ikke norske kvinner så løse som du skal ha det til.

Nei, hadde norske menn bare tatt litt bedre vare på seg selv så hadde det nok blitt noe på de. Er det virkelig for mye forlangt at dere tar dere en joggetur, trener litt vekter, lukter godt og tar på dere en fin skjorte?? De tror de er guds gave til kvinnen uansett hvordan de ser ut. Men rart som du skriver at vi skal være så forbanna løse når så mange menn her inne syter over at de ikke får fitte. Merkelig det der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det å være "seksuelt frigjorte" så himla dårlig da? Er det virkelig et tegn på dårlig moral hvis man har sex frivillig etter sine egne ønsker? Norge er et av de mest likestilte landene i verden, også på det sosiale. Jeg, som kvinne har rett til å velge hvem jeg vil ha sex med i norge i lihet med en mann. Det er ikke snakk om å være "løs" eller har dårlig moral, det snakk om frihet. Frihet til å ta valg og friheten til å være seksuell.

Hvis Leo mener at vi må ha samme sosiale normer som Bosnia så får han bare reise tilbake dit. Vi vet jo alle hvor mange kvinner som ble utsatt for voldtekt under Bosnia-krigen (som fortsatt ikke har fått oppfølging). Ikke akkuratt en kultur som står i stil med vår.



Anonymous poster hash: 10b8d...313
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Hvorfor er det å være "seksuelt frigjorte" så himla dårlig da? Er det virkelig et tegn på dårlig moral hvis man har sex frivillig etter sine egne ønsker? Norge er et av de mest likestilte landene i verden, også på det sosiale. Jeg, som kvinne har rett til å velge hvem jeg vil ha sex med i norge i lihet med en mann. Det er ikke snakk om å være "løs" eller har dårlig moral, det snakk om frihet. Frihet til å ta valg og friheten til å være seksuell.

Anonymous poster hash: 10b8d...313

Dette.

Problemet er bare dette knippet av menn og kvinner som har problemer med å henge med i tiden og som aller helst skulle sett at kvinner var jomfru til de inngikk ekteskap, for deretter å tilbringe resten av sine dager på kjøkkenet eller stellerommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig;

Hvor går grensen for "løs" og "ikke-løs"?

Hvor mange partnere er for mange, hos både kvinner og menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig;

Hvor går grensen for "løs" og "ikke-løs"?

Hvor mange partnere er for mange, hos både kvinner og menn?

Du får spørre Leo.

Den grensen er selvfølgelig individuell, er man muslim, ortodoks kristen eller katolikk i Bosnia, er den nok lavere enn din grense her i Norge. Og TS har ingen meninger, han ville bare ta debatten om dette viktige tema.

Anonymous poster hash: ef2b5...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig;

Hvor går grensen for "løs" og "ikke-løs"?

Hvor mange partnere er for mange, hos både kvinner og menn?

Kvinner 3 stykk

Menn 300 stykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnfolk er heldige, om dem vil ha seg et ligg er det bare å gå ut på byen og knipse med fingrene mens vi menn må kjempe og kjempe bare for et ligg



Anonymous poster hash: fa098...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig;

Hvor går grensen for "løs" og "ikke-løs"?

Hvor mange partnere er for mange, hos både kvinner og menn?

For mange for hva da? For hvem da?

Kanskje fire er å være veldig løs på tråden, hvis fire er antallet ganger man har hatt sjansen til et ligg, og vedkommende sier Ja, takk! , uansett hvem som spør. Kanskje en med 40 partnere er ganske prippen, for en person som er veldig pen og attraktiv, har vært singel store deler av livet, og er over førti år. Kanskje hun har sagt "nei" 99% av gangene hun hadde sjansen, og de førti har måtte jobbet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei menn er stort sett mye mer horete enn kvinner.

Festlig hvordan det faktisk ikke finnes nedverdigende uttrykk om løse gutter, mens vi har tonnevis for løse jenter. Jenter som ligger rundt er horer, tøser og luddere. Gutta er casanovaer, playere og hingster.

Anonymous poster hash: dd94b...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinnfolk er heldige, om dem vil ha seg et ligg er det bare å gå ut på byen og knipse med fingrene mens vi menn må kjempe og kjempe bare for et ligg

Anonymous poster hash: fa098...25c

Det er fordi menn gjerne ligger nedover. De utvikler uansett ikke følelser av å knulle. Kvinner får som kjent ofte følelser etter et ONS og da er det kjipt å ligge nedover. Kjekke, suksessrike fyrer knuller gjerne middelmådige damer som står igjen som tiggende spørsmålstegn, mens vakre, smarte damer klokelig nok ikke sprer beina for hvem som helst.

Anonymous poster hash: dd94b...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi menn gjerne ligger nedover. De utvikler uansett ikke følelser av å knulle. Kvinner får som kjent ofte følelser etter et ONS og da er det kjipt å ligge nedover. Kjekke, suksessrike fyrer knuller gjerne middelmådige damer som står igjen som tiggende spørsmålstegn, mens vakre, smarte damer klokelig nok ikke sprer beina for hvem som helst.

Anonymous poster hash: dd94b...cad

Det innlegget ga lite mening

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For lette på tråden? Er det egentlig en ulempe? Om kvinnen har lyst på sex og den presenterer seg for henne, så er det jo merkelig om hun skulle startet å spille et teit spill for å være vanskelig?

Terminologien passer seg bedre for 100 år tilbake da kvinnen ikke hadde mulighet til å ha sex uten de store konsekvensene. Problemet er jo at den terminologien fremdeles har blitt med videre, selv om kvinnen kan ha sex uten å bli gravid. :

Som alltid et godt svar fra Timza :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg skal tilstå at når jeg ser bilder og video fra enkelte partydestinasjoner der folk omtrent knuller oppå bordene og spyr i rennesteinen så tenker jeg at i enkelte land ville jeg nok ikke sagt at jeg var norsk.

Ellers er jo ens sexliv opp til en selv. Jeg tror nok mange kvinner er litt for lette på tråden for sitt eget gode - de "er så chill med denslags", men har uhell innen dating som resultat av at menn ser dem som bruk og kast. Og det er selvsagt noe frustrerende å lese tråd etter tråd på KG fra kvinner som hopper til sengs med en mann de knapt kjenner og så syter over mangelen på en telefon.

Det ER forskjell på hva menn og kvinner legger i sex, det er forskjell på hva man risikerer med det og det er utvilsomt en viss asymmetri ift. hva man tenker i etterkant. Ja mange kvinner kan nyte sex uten forpliktelser men det er langt fler kvinner der ute som angrer på sex de har hatt enn det er menn.

Jeg tror også at mange kvinner hadde tenkt seg om to ganger ang. casual sex hvis de visste hvordan disse mennene omtalte dem i etterkant. De sier de ikke bryr seg, men om de visste hva som ble sagt, ville de ofte blitt lei seg. Har sett dette blant venninner.

Så jeg tror nok at selv om seksuell frihet er et gode, har det gått litt langt med tanke på at folk ignorerer at menn og kvinner er forskjellige, samt at det omtrent er blitt tabu å hevde at kanskje det er en god ide for en ung jente på jakt etter "den rette" å ikke spre beina etter en date.

Anonymous poster hash: df8f9...957

Men det er jo et holdningsproblem. Hvorfor er det "greit" i enkelte mannemiljøer å snakke stygt om jenter som de har hatt sex med? Da er det jo ikke sexen i seg selv jenten angrer, men at de hadde det med en drittsekk som snakker stygt om henne i ettertid.

Jeg har selv jaget vekk flere etter tilfeldig sex, enn det antallet jeg har ønsket videre kontakt med, det gjelder nok flere av mine venninner og. Jeg har inntrykket av at mannfolk i større grad tror de er de som bare tar sex for sex enn det virkelig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...