Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

Nå jeg skriver på telefon, samsung, og merker det spesielt godt her inne, så er det noen ganger det ikke kommer mellomrom og andre ganger blir det dobbelt opp med første bokstaven i et ord.

Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men alt med måte? :fnise:

"Du søte snille kjerringa mi?" :P

Men helt enig...For meg kommer det ann på situasjonen og i hvilken setning ^^

Joa, men som oftest er ikke kjerring positivt ment. Føler at det er noe litt nedverdigende og mannsjåvnistisk over ordet :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brukere her inne som skifter personlighet når de går fra prøvere til gravidforumet. Plutselig er de eksperter på alt og kun det beste er godt nok for den kommende prinsen/prinsessen. Vi skal ikke kjøpe brukt, fysj og det må være det dyreste og beste. Mange kongelige her inne med veldig høy inntekt tydeligvis.

Anonymous poster hash: cc49a...3a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når logo, header, bakgrunn, feit tekst, bilder, dritt og møkk - tilogmed "skriv ut"-knappen - er obligatorisk på utskriften :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

- Story toppers

- Jeg kan en sang som ...

- "Jeg er interessert, er bare så opptatt i det siste ...", "Du måkke tenke sånn ... "

- " ... men det er bare fordi ... "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Å, hjelpes... Lista er lang, men skal korte ned.

- Når folk ikke bruker blinklys, spesielt midt i rush-trafikken!! Våkn opp!

- Når folk kjører på grønn mann og man ikke får gått over gangfeltet før rød mann er tilbake. Ah.

- Når folk tror de har tid å løpe over veien på rødt lys når det er en bil EN meter unna... Det er livsfarlig for både dem selv og andre!

- Når folk snakker om de mest private ting høyt så alle kan høre på bussen. Det går an å vente med den samtalen - eller alle høylytte samtaler for den saks skyld.

- Når bussjåføren overser deg eller ikke sier hei tilbake. Hyggelig.

- Unnskyld, men når folk bare snakker om seg selv og luksusproblemene sine... Jeg bryr meg ærlig talt ikke om at du ikke har råd til lunsj for tiden, når du har brukt 2500 kroner på en jakke du kunne kjøpt for 500 kroner.

- Når folk rister beinet (av kjedsomhet) så intenst at BORDET rister. Satt ved siden av en sånn en i fjor på skolen... Kunne ikke ha armene mine på bordet, for da ristet jeg også. Hehe...

Merk: Jeg er ikke sur/irritert på personene som mennesker, men det de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hjelpes... Lista er lang, men skal korte ned.

- Når folk ikke bruker blinklys, spesielt midt i rush-trafikken!! Våkn opp!

- Når folk kjører på grønn mann og man ikke får gått over gangfeltet før rød mann er tilbake. Ah.

- Når folk tror de har tid å løpe over veien på rødt lys når det er en bil EN meter unna... Det er livsfarlig for både dem selv og andre!

- Når folk snakker om de mest private ting høyt så alle kan høre på bussen. Det går an å vente med den samtalen - eller alle høylytte samtaler for den saks skyld.

- Når bussjåføren overser deg eller ikke sier hei tilbake. Hyggelig.

- Unnskyld, men når folk bare snakker om seg selv og luksusproblemene sine... Jeg bryr meg ærlig talt ikke om at du ikke har råd til lunsj for tiden, når du har brukt 2500 kroner på en jakke du kunne kjøpt for 500 kroner.

- Når folk rister beinet (av kjedsomhet) så intenst at BORDET rister. Satt ved siden av en sånn en i fjor på skolen... Kunne ikke ha armene mine på bordet, for da ristet jeg også. Hehe...

Merk: Jeg er ikke sur/irritert på personene som mennesker, men det de gjør.

Åhh da hadde du blitt fly forbannet på meg :fnise:

Men jeg har kramper/tics i foten, så kan egentlig ikke kontrollere det o_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Åhh da hadde du blitt fly forbannet på meg :fnise:

Men jeg har kramper/tics i foten, så kan egentlig ikke kontrollere det o_o

:fnise: Neida, det er fullt forståelig om det er kramper/tics eller noe man ikke kan kontrollere. Denne personen her gjorde det av ren kjedsomhet altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker-funksjonen
Folk som går sakte
Folk som stopper midt i gaten og ikke går til siden
Politikere som ikke hører på folket
Mennesker uten folkeskikk
Nordmenn som bor i utlandet, men som klager på innvandrere i Norge
Rasister
Mannsjåvinister
Innleveringer
Tørre, kjedelige forelesere
Forelesere som nekter å bruke mikrofon eller powerpoint
Folk som snylter på staten
Posten
Folk som lese meldinger på Facebook, Viber osv, men ikke svarer
Dårlig lydisolering
Dobbeltmoral
Dårlig wifi
Foreldre som ikke irettesetter frekke barn som plager andre
Barn/baby som bråker, skriker og sparker på fly
Fulle mennesker på fly
Security-sjekk på flyplasser
Små flyseter
Folk som glor
Folk som ikke tar nei for et nei
Niqab

Sepp Blatter
Folk som vil straffe de rike selvom de bidrar med norske arbeidsplasser
Handlingslammede politikere
Folk som snakker nedsettende og bagataliserer statsvitere
Forsikringsbransjen
Manchester United, Chelsea, Tottenham, Manchester City
Folk som bare klager
Folk som maser
Folk som bidrar til fordommer
ISIS
EU
EØS
Dyremishandlere
Norges strafferammer
Alkoholloven i Norge
Dårlig utvalg
Svensker som snakker svensk til meg i Norge og forventer at jeg skal forstå de
Folk som misbruker rasisme-kortet
Folk som gjør alt til en innvandringsdebatt
Uærlighet
Folk uten empati
Folk som ikke bruker blinklys
Folk som ikke kan kjøre i rundkjøring
Folk som skaper farlige situasjoner på veien
Folk som ikke stopper ved gangfelt når folk skal gå over
Dårlig variasjon i studieplan
Folk som sier neger, negresse
Folk som forsvarer kriminelle (ikke forsvarsadvokater)
Folk som er for juridisk abort
Naiv innvandringspolitikk
Dårlige foreldre
Reklame

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske datingprofiler. Er alltid ugler i mosen når jeg får melding først. Siste eksempel er når hun angir norsk storby som bosted men fortsatt bor i utlandet. Falsk reklame finnes jo overalt nå til dags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske datingprofiler. Er alltid ugler i mosen når jeg får melding først. Siste eksempel er når hun angir norsk storby som bosted men fortsatt bor i utlandet. Falsk reklame finnes jo overalt nå til dags..

Det der er bare jævlig sært. Hvem er det som gidder å bruke krefter på slik?

Er det sånn Nigeria-svindel opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er bare jævlig sært. Hvem er det som gidder å bruke krefter på slik?

Er det sånn Nigeria-svindel opplegg?

Jeg kan ha overdrevet en smule i frustrasjonsmomentet..

Nei, hun virket reell, bare naiv og uvitende om hvordan lage riktig profil. Jeg ba henne om å oppdatere profilen med riktig info siden det kunne misforstås på feil måte. Det gjorde hun umiddelbart og ønsket henne lykke til videre. Mulig det er ny type "brud fra Russland" opplegg, og nevnte hun hadde mor i Finnmark. Hadde hun faktisk bodd eller vært i byen min, så hadde jeg nok undersøkt dette mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jeg skriver på telefon, samsung, og merker det spesielt godt her inne, så er det noen ganger det ikke kommer mellomrom og andre ganger blir det dobbelt opp med første bokstaven i et ord.

Irriterende.

Åhja! Har samme problem på Xperiamobil, men verst i facebookchatten fordi ruta jeg skriver i er knøttliten der. Fryktelig irriterende (men folk som står i veien er verre - for eksempel to i bredd i rulletrapp/rullebånd, hele storfamilien stående klint inntil bagasjebåndet på flyplassen, folk som treffer en kjenning på butikken og må sperre hele korridoren mens de prater, folk som går tre i bredd på fortauet og nekter å komprimere seg for å gi plass til motgående. Argh!).

Anonymous poster hash: ffdf9...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man har stått opp før sin bedre halvdel og dratt på jobb, og kommer hjem til et bad der hun tydeligvis har hylstresset seg ferdig etter å ha stått opp litt for seint, og man finner vasken full av mascara-flasker, lipglosser, børster og det er pudder og øyneskygge ut over det hele rundt på vasken ved kranen.

Jeg har sette henne i aksjon, mens jeg står med bilnøkler i handa og venter når jeg skal kjøre henne til lokaltoget på morgenen.

Hun lener seg fram mot speilet, sminker og kaster alt rett ned, og springer videre.

Det rotet der irriterer meg vanvittig, fordi hun kan finne på å klage på sokker og hånkle på gulvet foran min side av senga på soverommet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollega som kritiserer og kommenterer alle valg jeg gjør på jobb. (støttepedagog) Merk: jeg har jobbet i 15 år, hun er nyutdannet... og det er ikke på den ivrige nyutdanna "jeg er så gira og peppa" måten. Da kunne hun konsentrert seg om "sine" barn, som hun glatt overser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, for eksempel folk som konsekvent sier "de", aldri "dem".

Ja, jeg vet det hører med i en del dialekter, f.eks bergensk. Men "jeg sa det til de" er bare ikke riktig. Det heter de/dem på samme måte som det heter hun/henne. Subjekt og objekt, folkens.

På engelsk ville man vel for hæern sprætte aldri sagt "I told they"???

Skriftlig har ganske mange nå begynt å erstatte "de" med "di", fordi de trenger å differensiere subjekt og objekt. Men "di" er jo en eieform..... "jakka di". Synes det er ille at man ødelegger betydningen av gode ord som faktisk er til for å spesifisere hva man mener.

Og selvsagt østfold-L'en som alle (allje) unger/ungdommer bruker nå. Håpløst. :-P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...