Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Gjest Spinell

Jeg vet det finnes tråder med ulike variasjoner over temaet "annonser og annonsører på finn.no" her inne, men jeg starter en ny her.

På finn-torget kan man jo finne så mangt, og enkelte selgere er kanskje i overkant optimistiske med hensyn til verdien på det de skal selge. Her kan vi legge inn eksempler til skrekk og advarsel (og litt for gøy).

Denne fant jeg i dag:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31569303

Løp og kjøp!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur jeg sitter fint stille i sofaen på den der og ikke løper.

Men ja har lurket til finn litte grann er ivrig e-bayer. Når jeg finner noe jeg liker på finn er jeg veldig misfornøyd med prisen dei vil ha.

Er urimlig mye toskete priser på ting jeg har greie på som er overpriset. Det er jo tross alt brukt mye av det. Slitt, feilmontert og OOP (out of production).

Kjøpt eit par ting på qxl og men aldri meir. Ser ingen vits å sjoppe der om jeg ikke begynner å samle på frimerker eller mynter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa veloursofaer og 70talls brune skinnsofaer ER jo veldig klassiske da! Som om ordet "klassisk" er et pluss i dette tilfellet.

My God, ja det må være lenge siden annonsørene har vært på loppis!

:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en annonse på finn for liten siden, tror det var 3 ps3 spill med gitar.. til 1300kr! Det var ikke akkurat siste nytt heller. Personen gikk litt ned i pris til ca 900, og da jeg fortalte hva det kostet helt nytt i butikken, ble jeg fortalt at jeg løy :P

Håper ingen betalte mer for brukt enn hva man får det som nytt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rampunge

Personen kunne i det minste tatt seg bryet med å "smøre" sofaen, eller hva man enn gjør med skinn. Er det mulig. Blir som hattkallene på 70 år som forventer nesten nybilpris på sin 15 år gamle Toyota Carina.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en annonse på finn for liten siden, tror det var 3 ps3 spill med gitar.. til 1300kr! Det var ikke akkurat siste nytt heller. Personen gikk litt ned i pris til ca 900, og da jeg fortalte hva det kostet helt nytt i butikken, ble jeg fortalt at jeg løy :P

Håper ingen betalte mer for brukt enn hva man får det som nytt.

Jeg syns egentlig det er helt greit jeg. Det er folk sitt eget ansvar å sjekke opp mot ny pris/tilsvarende vare. Får selgeren solgt tingene til en god pris, er det egentlig godt gjort.

Men å påstå at man lyver når man kommer med reell informasjon, er langt over grensa! Villedende informasjon i en annonse skal man ikke ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreiv å lette etter par sko på finn for noen dager siden. Da kom jeg over en jente som hadde kjøpt et par jeffery campbell sko på ebay for 3000 kr og nå ville selge de (skrev at folk kunne by på skoene, men hun ville ha minimum 3000 for de).

De selges riktignok ikke i Norge enda, men jeg sjekka og du får du de for 190$ på solestruck.com :P

Snakk om å bli lurt selv og lure andre.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Den er riktignok utgått på dato, men jeg syntes den var så eh... spesiell at jeg lagret den i min finn ;)Fin Hjørnesofa som passer til Stor famile! :lol:

Jeg liker de "ikke-over-i-min-sone" armlenene. Og de matchende bordene.

Og ja det er mye rart på Finn. Man kan gjøre gode kjøp også, det har jeg gjort. Men jeg ler så jeg griner enkelte ganger når man forsøker å selge IKEA møbler som man får ny billigere til det de selv gav for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Jeg har kikket på brukte sofaer en stund, så den husker jeg. Gjorde inntrykk, kan man si :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...