Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.


ShiningStar

Anbefalte innlegg

Idag kom TR... Det var litt sånn "yess" da er det bare å ringe inn det nye året med prøving og håp om graviditet i nærmeste fremtid :D

Tenk at det bare er to dager til jul :) I år har jeg lite julestemning, men så skal jeg jo jobbe hele julen så mistenker at det er grunnen :S ¨men neste år DA skal vi ha jul hjemme i huset vårt, forhåpentligvis med en liten en eller at jeg ivertfall er gravid :D :D

Måtte alle dere fine lesere ha en riktig god jul og et godt nytt ÅR...

God jul, shining star :)

Her er det også lite julestemning, siden jeg også er på jobb ;) Skal du jobbe nyttår også?

Neste år har vi begge en liten en til jul vet du ;) Masse gode ønsker om romjulshumping og uhemmet kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Leenge siden jeg har vert innpå nå... Skylder på juleferie og alt som hører med xD

Uansett TR kom den 22, dog mindre enn jeg har hatt tidligere så blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir på ;)

Ellers håper jeg alle har hatt en fin feiring og måtte 2015 bli helt fantastisk...

Mitt eneste nyttårsforsett er å fortsette med treningen som før kanskje vil de siste kg forsvinne :)

Imorgen skal jeg ha min PT time gleder meg faktisk og statser på at dette kickstarter enda et flott treningsår :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :)

Så bra at syklusene blir kortere ;)

Huff, tenker treningssentrene er overfulle i morgen.. :)

Hvor ofte bruker du pt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det faktisk ikke så gale på treningssenteret, tipper at mandag er den store dagen...

Jeg har tidligere hatt 10 PT timer dog ilag med 4 andre. Så nå har jeg bestillt 5 timer alene :) Dyrt men dog en god investering ;)

Hadde første time idag og jeg blir ovverrasket dersom jeg får på meg sokkene uten hjelp imorgen :P

Ja tommel opp for kortere syklus denne gangen her :)

Idag har jeg kost å kost på en 4 mnd gammel baby! så STAS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Vil gjerne følge med her, om det er greit :)

Velkommen :D Koselig med besøk :)

*inn å leser på din dagbok*

Håper det klaffer for dere raskt, sender masse babystøv :biggrin:

Idag er det dag 15 i syklusen :) Spent på hvor mange dager denne varer, forrige var vell 33-34 dager etter pilleslutt... Håper på stabil syklus ass!

Ellers må vel El være her eller rett rundt hjørnet, det føles vertfall slik på kroppen. Har ikke fått utslag på EL-testene enna men det virker som noe er på gang så vi får se... :)

Dagene i denne uken blir bare brukt til pakking pakking og enda litt mere pakking... 11 dager så overtar vi huset vårt :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Heldigvis har vi kommet relativt godt i gang og leiligheten er ikke så fullt opp med ting :P

Vi har tatt bod og gjesterom, samt organisert i klesskapene våre så klærne blir lettere å pakke ned :P

Idag har jeg tatt ned alle gardiner og bilder..Håper på å få gjort endel imorgen..

Nyt mandagen alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger ved et bilde fra dagens EL test. For meg så ser denne positiv ut ;) så da er det bare å kjøre på :P

Vi la inn aksjer for 2 dager siden så må få med mannen på litt kos idag også :yvonne:

Nå må jeg straks begynne pakking igjen :S ÆSJ! Gleder meg til alt dette er overstått xD

post-34533-0-12924400-1420531178_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at den snaart blir positiv ihvertfall ;) tror streken din må være sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv :) men er bare å kjøre på da, er nok rett rundt hjørnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tenkte jeg også, tok en til test idag :P og der kom streken med engang like sterk om ikke sterkere enn kontrollstreken hihi... så da var det bare og overtale mannen, ikke at det var så veldig vanskelig :danse:

Så da er det bare å håpe på det beste xD

Idag har jeg kjøpt ny PC... eeendelig, mannen knuste skjermen på den forrige for et par mnd siden, og vi har siden dengang overlevd på kun en PC... Det funker ikke når han liker å spille på PC'n så da måtte jeg kjøpe en ny...

Dyrt men en må jo ha data så jeg kan få stalke KG uavbrutt haha.... Så nå har jeg en fin ny PC, som mannen antagligvis ikke vil låne for den er nemmelig ROSA :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM er det som klarer å pådra seg omgangssyken mitt i EL, jo JEG! er det mulig.. Vi får håpe at aksjene vi la inn for 2 dager siden er nok.

Formen er vertfall på bedringens vei etter å ha sovet i 20 timer ca :P

Typisk min flaks å bli syk midt i pakkingen.... jaja ingenting annet å gjøre enn å ligge på sofaen og ta livet med ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag og for et VÆR, her på vestlandet blåser vi bort idag.. huff :S

Idag har vi kastet en hel del med søppel på gjenvinningen... kjenner vi snart er i mål med pakkingen.

Nå er det bare deler av kjøkkenskapene igjen pluss klær og sånn annet småtteri igjen...

Vi har også fått kjøpt oss tørketrommel idag wihuu :danse: Skulle også kjøpe en seng til gjesterommet som vi MÅ ha før vi flytter inn, min mor og stefar kommer og hjelper til med flyttingen så de må jo ha en plass å sove men det var ikke lett å finne så vi får prøve igjen iløpet i uken...

Uansett nå er det sovetid her, først litt *koosing* med mannen, øyner litt håp enda mtp EL-slim idag så en vet aldri.. dessuten trenger jeg litt kos idag etter noen kjipe dager med omgangssyken...

Endret av ShiningStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakkepakkepakke :blink: blir helt tullete her, TO dager igjen nå så overtar vi :biggrin::biggrin:

Tror jeg er sånn ca 6 eller 7 dpo nå så neste uke blir spennende... Håper vi traff litt på EL men siden jeg var syk også forrige uke så vet jeg ikke... Kanskje mannen har super svømmere ;) *heheh*

Dagens trening er også unnagjort spinning og styrke, hardt mens det står på men så sinnsykt deilig etterpå :D

Måtte alle ha en fantastisk dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? :) Vi er ca like mange dpo, har du mange symptomer? ;) Håper det er en liten spire der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[Hvordan går det med deg? :) Vi er ca like mange dpo, har du mange symptomer? ;) Håper det er en liten spire der ;)

Hei beklager for ingen oppdatering.. Sånn går det når du flytter å ikke får internett før idag...

Gratulerer så mye med spire i magen måtte den klore seg fast...

Jeg tok test idag, og veel jeg tror jeg lar bildet svare for seg :laugh:

Har ingen symptomer eller noe så hadde liksom tenkt at neeh det gikk ikke denne gangen heller...

Nå må bare mannen komme hjem fra jobb så jeg kan fortelle...

Håper litt av sjokket har lagt seg til den tid...

post-34533-0-57974600-1421931435_thumb.j

Endret av ShiningStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beklager for ingen oppdatering.. Sånn går det når du flytter å ikke får internett før idag...

Gratulerer så mye med spire i magen måtte den klore seg fast...

Jeg tok test idag, og veel jeg tror jeg lar bildet svare for seg :laugh:

Har ingen symptomer eller noe så hadde liksom tenkt at neeh det gikk ikke denne gangen heller...

Nå må bare mannen komme hjem fra jobb så jeg kan fortelle...

Håper litt av sjokket har lagt seg til den tid...

attachicon.gif20150122_134248_copy.jpg

Woooow :D Jippi jippi jippi!!

Når er beregnet termin? :) Gratulerer SÅ mye ^^ :hug:

Har du gått over IKM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine beregninger nå, har jeg ikke helt kontroll på sykluslengde men termin vil være helt i begynnelsen av oktober... ;)

Tror jeg kanskje har gått 1-2 dager over IKM ca.. Så dette blir spennende. I følge en kalkulator er jeg rundt 4 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge mine beregninger nå, har jeg ikke helt kontroll på sykluslengde men termin vil være helt i begynnelsen av oktober... ;)

Tror jeg kanskje har gått 1-2 dager over IKM ca.. Så dette blir spennende. I følge en kalkulator er jeg rundt 4 uker på vei.

Har du regnet ut fra første dag i siste menstruasjon? :) tror vi er like langt ;) jeg hadde det den 21 desember. Jeg er 4+4 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 22 des, så da er vel jeg 4+3 idag :)

Samboer ble vertfall veldig glad og sitter nå å ser etter bil på FINN :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 22 des, så da er vel jeg 4+3 idag :)

Samboer ble vertfall veldig glad og sitter nå å ser etter bil på FINN :P

Så koselig når mannfolka engasjerer seg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig når mannfolka engasjerer seg :laugh:

Ja skikkelig koselig :D

Han ble sjokkert, men heldigvis glad når jeg fortalte det igår.. Ingen av oss hadde vel egentlig trodd at det skulle gå så fort xD men vi gleder oss begge og håper at lille spiren klorer seg fast...

Litt usikker på når jeg skal fortelle på jobben, jeg har det jo litt som deg, siden vi jobber som det samme :) Vil liksom ikke fortelle fortidelig, men en kan vel ikke vente så lenge før jeg må si det til sjefen ivertfall...

Har heldigvis ikke noe plager o.l merker egentlig ikke så mye til at jeg er gravid, eneste er vel at jeg er trøttere om dagene, men jeg får vertfall trent uten problemer.. Håper det varer lengst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...