Gå til innhold

Orchideae prøver på andremann


Orchideae

Anbefalte innlegg

Igår på jobb gikk jeg å iritterte meg litt over ømme nipler, og når jeg kom hjem var jeg helt død. Sovnet sittende i sofaen etter middag.. Først på kvelden slo tanken meg, dette kan jo bety......

Og når jeg våknet i dag var puppene var tunge og større, no kidding! Men blendahvit test da.. Murrer litt nede i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk skyggestrek som jeg avfeide helt ca 8dpo, så en skyggestrek som fikk meg til å undres 9dpo. Positiv 10dpo, men bare såvidt synlig.

Det du har her er i alle fall spennende! Test i morgen tidlig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg. Murrer rimelig heftig i magen. Men ikke vondt. Gleder meg til å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom tanta 31. August, noe som betyr el rundt 14 og ikm 28. Syklusene mine er noenlunde regelmessige, siden jeg ikke har brukt p-piller.

Her går dagene i ett med jobb, bhg og alt annet som må gjøres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom. Riktignok ikke noe baby i magen ennå, men vi gjør oss klare til å få en til!

Vi har lenge ønsket oss eget hus, da vi har sett oss lei av å betale 9000 kroner i måneden på noen andres lån, det er jo det man som regel gjør når man leier. Vi bor på landet så her er 9000 rimelig dyrt. Vi har også merket at det begynner å bli trangt her. Vi har bodd på ca. 90 kvadrat (hvorav ca 10 kvadrat er til utvendig/innvendig bod). Så vi har vært på utkikk etter noe eget. Men når man har et noe k\begrenset budsjett og man har mange krav til hva man vil ha, er det ikke lett. På tirsdag var vi på visning i en enebolig. Den lå i et rolig nabolag i akkurat det området vi ønsket. Passe stor hage, flat tomt, stor veranda, garasje, stor bod, tre soverom, stue, spisestue, STOR gang. Alt vi trenger og har ønsket oss. Og på onsdag kjøpte vi huset. Etter en heftig budrunde gikk vi av med seieren og om en måneds tid flytter vi inn. Hurra! Nå kan nummer to bare komme. Vi har god plass til en til.

Det deiligste med det hele (bortsett fra at vi nå eier vår egen bolig) er at vi nå vet hvor vesla (og en eventuell nestemann) skal gå i bhg, skole, ungdomskole. Og det er akkurat der vi vil bo. DEt har vært drømmen. Og nå skal vi få leve den ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: her vil jeg gjerne følge med.

Så leit å høre at det ikke gikk så bra sist dere prøvde, men krysser fingrene for dere denne gangen.

Gøy å se det er flere unge peøvere, er selv 20 år og prøver i 2pp.

Så spennende med boligkjøp :hopper: gratulerer! Må være deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi signert kontrakt og overtar om ikke alt for lenge! Hurra! :)

Merker jeg er mer avslappet i forhold til prøvingen nå, enn forrige gang. Så vi legger inn aksjer når vi føler for det. :)

Lykke til med prøvingen! :)

Endret av Orchideae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! :) gratulerer.

Så bra du er mer avslappet denne gangen, merker det selv og, er mer avslappet nå, og mindre stresset denne pp.

Takk og lykke til dere også :hug:

Ta gjerne en titt i min dagbok også, om du har lyst til det :)

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt småkvalm de siste dagene, stuuuuuptrøtt, stikkinger nederst i magen. Tok en test i dag, syns jeg kunne skimte en svaaaaaak skyggestrek. Tester igjen i morgen!

Jeg skal ta meg en tur. :)

Merker at jeg var mer stresset første pp enn nå. Og med frøkna var jeg helt oppslukt av prøvingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ojoj, spennende med skyggestrek! Krysser fingrene for deg :blomst:

Du er velkommen :)

Merker jeg med meg selv og, er ca 10 hakk roligere nå :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...