Gå til innhold

Reise fra kattunger en helg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal reise bort en helg.
Har to kattunger på snart 5 mnd (de blir 5 mnd den samme uka som vi skal reise bort). De er kjempesosiale med oss og jeg har et inntrykk av at de liker best når vi er hjemme (da de er for små til å være ute på egen hånd ennå).

Når vi er borte har de tilgang på badet (der er det varmt og godt med flere klatremuligheter og kattesenger), gangen (der har de mat, vann og kattetoalett, samt et vindu der de kan sitte å følge med på det som skjer ute).

Vi reiser fredag formiddag og kommer tilbake søndag midt på dag. Da blir de to netter alene, men det er likevel bare 1 dag de er hjemme alene. Vi har fått kattepasser som skal komme innom de 2 ganger for dag å gi de mat/stell.

Tror dere de kommer til å trives mens vi er borte? Jeg kjenner jeg virkelig gruer meg til å dra fra de. Jeg er hjemmeværende pga sykdom så de er vant til at noen er hjemme, til vanlig er de hjemme alene max 5 timer. Tenker at de har jo selskap i hverandre, og det var jo litt av grunnen til at vi fikk to. Jeg er bare så redd for at de kommer til å føle seg forlatt...

Hilsen en kanskje i overkant "hønemor" (vil bare det som er best for mine to små :rodmer::rolleyes: ).



Anonymous poster hash: ad78a...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at du gruer deg, men når dere har ordnet med at noen skal komme innom 2 ganger for å se til de, tror jeg det går helt fint jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har noen som kommer innom og tar seg av dem litt et par ganger for dag så burde det vel gå bra. :)



Anonymous poster hash: e0385...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...