Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye dere som har født! :D

Godt at alt har gått bra :)

Selv er jeg 38+1 idag. Merker det nærmer seg! Men ingen tegn på fødsel, sett bort ifra at det er noe slim på papiret etter hvert dobesøk som KAN være deler av slimproppen. Men uten blod i. Mamma tror jeg føder idag, basert på egen erfsring med å føde førstemann 5 dager før termin. Min offisielle termin er jo ikke før 28, men selvberegnet er det den 17.. Men har ikke tid til fødsel dette døgnet, bursdagsfeiring for venninne i kveld og det vil jeg gjerne få med meg! Hihi :)

Kos dere videre dere som har født, så får vi andre ruge videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kom småen i går ettermiddag, fødselen kom brått på etter flere netter med lite søvn så fødselen var tung og jeg mistet en del blod. Men alt i alt en fin fødsel :)

Gratulerer! Godt at alt gikk bra :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Ninakanin, Amilie og Miranda Hobbes! :blomst:

Jeg var hos jordmor i dag, hun konstaterte modning, så krysser fingre og tær for litt action snart. Har nesten ikke sovet på tre netter på grunn av kynnere og murringer i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spavalica

Alt begynte i går kveld og formen er elendig i dag. Det startet med vondt i magen og ryggen og nå er det 15 min mellom riene. Det blir deilig å bli ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Ninakanin! :D

Lykke til spavalica, sikker ikke lenge igjen nå!

Eller kanskje han til og med er ute nå, når jeg ser når du skrev innlegget ;)

Kjempespennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Ligger på føden med 7 cm åpn. og epidural. Det går overraskende bra og nå er det ikke så lenge til den lille kommer ut :D personalet på KK i Bergen er helt fantastiske! Fikk epidural med en gang jeg kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, spavalica! Heldige du som får epidural... *misunnelig* :ler:

Kanskje du allerede er ferdig?

Og gratulerer til alle dere som har født! Det kom visst et lite rush her, plutselig! Jeg er treig med å oppdatere, men fikk også en 11.septemberbaby. 3,9 og 52 cm. Nå er han snart tre døgn gammel og har klort opp hele ansiktet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Ligger her med minien og koser oss. Skal hjem i 13 tiden. Vi kom på sykehuset i 1 tiden og han var ute 6.45. Drømmefødsel! Det hjalp jo å ligge på siden og presse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere som har født! :) Jeg er visst litt dårlig til å følge med her inne for tiden.

Jeg er 36+2, var til svangerskapskontroll hos legen i dag. Han konstaterte at bebis har festet hodet godt nede i bekkenet, til tross for at det visstnok er sjeldent at det fester seg med nr. 2. Så han var i veldig sikker på at babyen kom før termin, det blir i hvert fall spennende å se. Har ikke tid til å føde kommende uke da, eldstemann har 5-årsdag på onsdag, og det er både doktordisputasfeiring og barnebursdag i helgen. ;) Regner vel med at det tar en stund til da, legen kan jo godt ta feil også. Men begynner å bli grundig lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? :)

skal vi lage en babygruppe hvor vi deler tanker og følelser om grønn bæsj og ømme bryster, eller skal vi bare fyre løs her? :D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er fint om dere skriver om ømme pupper og grønn bæsj her, så vi andre får vite litt om hva vi går til :) Jeg vil i allefall suge til meg all kunnskap og erfaring dere er villige til å dele! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å følge med her! Har selv termin i desember, så r med i den andre termingruppa, men synes det er veldig greit å få tips om hva jeg går til om tre måneder. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe oki!!

Da kan jeg orientere om at komlemiddag med tilhørende kålrabistappe gir babyen min iallfall akutt mageknip ;)

Den fine gule morsmelk-bæsjen ble plutselig grønn og minimalt i mengde i forhold til den gule. Lille baby jobbet med promper og fiser to netter på rad stakkars, for dumme mamma spiste rester dagen der-komle-på :ler:

Men i dag sa det bang kræsj og hele bleien ble fylt opp med MASSE fin gul nyfødt-bæsj :D

He's back in business!! :ler:

Og mamma har lært..

Men heldigvis er jeg velsignet med en deilig baby som ikke hyler og gråter, selv ikke med mageknip!!

Klynking og klaging og vrir seg/får ikke ro var "hele" showet, til tross for tydelig vondt!!

Søte lille <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...