Gå til innhold

Terminklubb september/oktober 09


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Trasig med mageplager!

Jeg kjenner også på at det kan være litt langsomt hjemme i barsel. Jeg er nok ikke den fødte husmor... Og selv om lillemannen er riktig hyggelig selskap store deler av tiden, dekker han på ingen måte behovet mitt for kontakt med andre voksne ;)

Nå sitter jeg bare å venter på at han skal sovne, slik at jeg kan ta meg en dusj, før vi kan ut å trille.

Kom meg ikke på barseltreff en gang pga magen hans.. sukk.. håper jeg kommer meg dit på fredag. Tror det blir bedre etterhvert da, bare man blir kjent med andre i samme situasjon. Men da nå jeg jo komme meg ut først da, for å treffe dem! Men lillegutt har vært bedre i dag, kiropraktor hjelper endel, så satser på det blir bra snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom meg ikke på barseltreff en gang pga magen hans.. sukk.. håper jeg kommer meg dit på fredag. Tror det blir bedre etterhvert da, bare man blir kjent med andre i samme situasjon. Men da nå jeg jo komme meg ut først da, for å treffe dem! Men lillegutt har vært bedre i dag, kiropraktor hjelper endel, så satser på det blir bra snart!

Æsj da, så dumt!

Det er virkelig kjempekjekt å ha noen i samme situasjon å snakke med av og til! Og greit å ha en unnskyldning til å komme seg ut litt, så dørstokkmila ikke blir alt for overveldende ;) Også er man jo litt enspora da, så greit med andre som finner samme temaet interessant :fnise:

Bra at kiropraktor hjelper, det er så forferdelig når de har vondt og ikke noe man gjør hjelper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...