Gå til innhold

Kjøretimer privat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 15 som nettopp har blitt ferdig med Trafikalt grunnkurs. Hun skal ta mopedlappen. Det jeg lurer på er om hun kan ta kjøretimene sine privat istedenfor sammen med en kjøreskole?

Anonymous poster hash: 7dbed...719

Anonymous poster hash: 7dbed...719

Anonymous poster hash: 7dbed...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan som regel ta mesteparten privat. Men er vel noen obligatoriske man må være med på. På billappen er dette 2 eller 3 obligatoriske. Er usikker med moped og kan være forskjell fra sted til sted. Jeg ville tatt kontakt med den kjøreskolen som er i nærheten av dere og høre hva de har som obligatoriske.

De jeg hadde på bil var 2 stk der de skulle teste om jeg var klar for neste nivå og teste det jeg hadde lært. Så var det glattkjøring, mørkekjøring og langkjøring som var obligatoriske timer uten om kjøretimer.

Anonymous poster hash: adc33...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med mopedlappen.

Men før hun begynner å kjøre privat med bil er det lurt å få noen kjøretimer med en trafikklærer. Mange elever begynner å kjøre privat for å spare penger. Som regel må kjørelærerne bruke flere timer på å plukke av elever "unoter" eleven har lært ved privat kjøring. Jo lengre tid det tar før eleven får kjørelærer vurdering på kjøre(u)vanene sine desto dyrere kan det bli å få luket bort uvanene.

Så ha dette i bakhodet.

Anonymous poster hash: b795f...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...