Gå til innhold

Runke en mann


Gjest gjest20

Anbefalte innlegg

Hei,

dette høres kanskje litt elementært ut, men hvordan er det best å runke en mann? Har kun hatt en partner. Jeg var nokså usikker på hvordan jeg skulle gå fram, og mistet helt motet etter at han klagde på teknikken min (jeg dro forhuden fram og tilbake relativt forsiktig, men det var visst vondt). Hva skal man egentlig gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Min ber meg gjøre det hardere, fordi eksen mente det samme som din, så jeg er blitt en sjenertrunk. :klø: De er vel bare forskjellige. Antar siden din ikke liker det hardt, hjelper vel ikke tipset om å dra litt hardere og fastere akkurat ned over huet..

Tror du bør spørre han egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta

bruk spytt på kuken først før du begynner å runke han,mulig han var ekstra følsom på kukhodet og at det ble tørt når du runket...

ikke alle menn har så mye sekret som kommer ut når de blir opphisset så jeg ville hatt mye spytt på kukhodet også begynnt å runke .....med et lett trykk på tommelen,som du holder under forhuden der strengen er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å unngå negler og direkte hudkontakt uten smøring på "glansen" eller kukhodet som koosejenta sier. Du kan tenke på det som jenters klitoris. De fleste jenter liker ikke direkte berøring på klitoris uten at det er litt fuktig.

Du kan bruke spytt eller glidemiddel for å gjøre det ekstra godt for ham. Som oftest hører du når han liker det. Hvis ikke kan du jo be han vise deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel gi et svar også... Hvis jeg kan tenke klart, holder på å le meg i hjæl av det som er blitt mitt nye yndlingsord :fnise:

Det er som de andre sier, litt forskjellig hvor hardt gutter vil ha det gjort. Men det er viktig at det er vått. Hvis han har sagt direkte at han ikke liker det du gjør nå, så er det jo et supert tegn på at kommunikasjonen virker! Så du kan jo bare få han til å vise deg hvordan han gjør det selv. Evt. gi en blowjob, mens han fører hånda si i det tempo han liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mann_*

Det fins jo to hovedmåter å runke en mann på. Den ene er med forhuden dratt ned, og å runke selve glansen (som om penisen var omskåret); da må man definitivt bruke et glidemiddel av noe slag. Selv liker jeg best den andre måten, at jenta drar forhuden opp og ned over penishodet.

Men hvordan man skal gjøre det finnes det vel ingen fasit på. Det kommer helt an på hva han liker, akkurat som med jenter og klitoris. Noen trenger kanskje et veldig hardt grep, andre løsere. Noen vil ha det raskt, andre sakte. Noen vil at man skal dra forhuden bare litt ned over hodet og så opp, andre at den dras helt ned og så opp. Mange liker også at ballene gis litt oppmerksomhet samtidig; massering etc.

Du beste er å spørre ham om hvordan han gjør det selv når han er alene, også kan du imitere. Når det er sagt så er det jo ingen krise om du synes det er vanskelig, for de fleste bruker vel ikke kjempemye tid på runking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss rik og fantastisk
Jeg er en forbaskade sjenertrunk :sjenert:

Aldri blir de fornøyde! "Au!" "Ikke så hardt!" "Hardere!" "Fortere!" "IKKE BIT!"

Da må du gå på kurs. Typsik fattigfolk det der å ikke kan suge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gå på kurs. Typsik fattigfolk det der å ikke kan suge..

Og typisk rikfolk å ikke kunne lese. Her var det altså runking det var snakk om, ikke suging.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss rik og fantastisk
Og typisk rikfolk å ikke kunne lese. Her var det altså runking det var snakk om, ikke suging.

:ler:

Min feil, dere fattigfolk altså. pripne som dere er..

Begge deler vil jeg si da, dere kan jo egentlig ingenting annet enn å lukte minus på kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så er det jo ingen krise om du synes det er vanskelig, for de fleste bruker vel ikke kjempemye tid på runking.

Eh, får virkelig ikke håpe at det er det store høydepunktet, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er iumulig å si hvordan det skal gjøres. Jeg/vi har alltd vært veldig åpen i forholdene jeg har vært i, så jeg har etter hvert funnet ut at alle liker det på forskjellig måte.

Hvis du ikke har lyst til å virke uerfaren, bare forsøk den måten du synes føles mest naturlig og spør ham rett ut om det er godt og med en sexy stemme mens du ser opp på ham: "Hvordan liker du det?". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har lyst til å virke uerfaren, bare forsøk den måten du synes føles mest naturlig og spør ham rett ut om det er godt og med en sexy stemme mens du ser opp på ham: "Hvordan liker du det?". ;)

God tanke, men mange vil vel kanskje synes at det er vanskelig å si "jeg liker det ikke i det hele tatt" i en sånn situasjon, av frykt for å såre. Men det funker sikkert hvis man ikke virker for skråsikker på seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tanke, men mange vil vel kanskje synes at det er vanskelig å si "jeg liker det ikke i det hele tatt" i en sånn situasjon, av frykt for å såre. Men det funker sikkert hvis man ikke virker for skråsikker på seg selv :)

Jeg tviler på at personen ville sagt "jeg liker det ikke i det hele tatt". Antageligvis ville man sagt hardere, fortere, mykere, litt lenger opp eller lignende, det er i alle fall hva jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl

Stikkordet her er vel fuktighet, så bruk mye spytt samtidig som du runker og ikke alt for hardt. Noen liker det jo hardt men tydeliigvis ikke denne karen, så da må du bruke spytt og forsiktighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...