Gå til innhold

Fotograf i Drammen..


verene

Anbefalte innlegg

Noen her som har gode erfaringer med en av fotografene i Drammensdistriktet?

Eller som kjenner noen som har noen å anbefale?

Takknemlig for all hjelp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pia og Arild Sønstrød - far og datter. Jeg har bestilt Pia til mitt eget bryllup. Bestill så fort du kan! Jeg bestilte over ett år i forveien og fikk henne bare fordi noen et par akkurat hadde forskjøvet bryllupet sitt et par måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Pia Sønsterød er best på bryllup, av disse to.

Ellers vet jeg om en del andre fotografer i distriktet som tar slike oppdrag.

Hør med Sønsterød! Tror du kan være sikker på å bli fornøyd da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil iallfall fraråde å bruke Fotograf Myrbraaten i Drammen, for han har jeg desverre ikke hørt så mye positivt om...

Selv brukte vi Holden Foto i Hokksund og var veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

fotograf Knut Hoftun Knutsen. Veldig bra. Rolig og grei. Jeg slappet godt av da jeg ble fotografert. Han er også meget anerkjent, har blitt kåret til årets fotograf, fått utmerkelser osv. dessuten veldig hyggelige (han og kona). Sjekk nettsidene hans!

www.hoftun.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hold deg for guds skyld unna fotograf Myrbraaten. Jeg har riktignok ikke sett hvordan han er med brudebilder, men han fotograferte barna mine og resultatet ble utrolig dårlig. :( Sur er han også.

Pia og Arild Sønstrød har tatt fine bilder av meg og jeg har ellers bare hørt positive ting om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotografene Jane og Guro, de holder til på Rortunet i Slemmestad/Røyken.

De er utrolige kretive og tar fine bilder, både jeg og en veninne brukte disse og vi ble begge veldig fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye positivt om Pia og Arild Sønsterød. De tar fine bilder.

Min søster og kusine brukte Arild da de giftet seg i 2000 og 2001. Men jeg valgte ikke han da jeg giftet meg nå i juli, fordi han gjorde da noen feil som jeg ikke synes noe om, som at brudgommen måtte retusjeres bort fra et bilde fordi fotografen glemte å ta bilde av bruden aleine :o En rød brudebil tar seg heller ikke ut mot en rød låvevegg...

Fotograf Holden ville jeg ikke valgt. (Har vokst opp med skolebilder av han!) Har hørt flere brudepar som har vært fryktelig skuffa når de får igjen bildene.

Jeg valgte fotograf Myrbråten. Har hørt en del negative ting om ham, men jeg liker veldig godt bildene han tar. Og jeg har ikke noe negativt å si om behandlingen han har gitt oss. Han har vært hyggelig og profesjonell. Skal på hentetime til fredag og håper han ikke oppfører seg noe annerledes da. Forøvrig kan du se bilder han har tatt av oss her: http://www.mamut.com/myrbrud. (Flere bilder hvis du går inn på brudebilder 1 og "Anette og Knut Olav")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vil også holde en knapp på Sønstrød. Vi har selv valgt han til vårt bryllup, (Arild) og fikk en veldig god tone på vårt første møte med han.

Grunnen til at vi valgte han var pga mange anbefalinger fra venner og kjente.

Lykke til uansett hvem du måtte velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotograf Holden ville jeg ikke valgt. (Har vokst opp med skolebilder av han!) Har hørt flere brudepar som har vært fryktelig skuffa når de får igjen bildene.

:o Vi tok våre bilder der og var veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig at du bestemmer deg for hvordan type bilder du ønsker deg. Hvis du vil ha tradisjonelle bilder kan det Myrbråten eller Holden være greie.

Hvis du derimot og vil ha utradisjonelle bilder kan Jan og Guro, eller Sønsterød være et alternativ.

Forhør deg litt rundt hvis du vet litt hvordan bilder du vil ha.

Jeg snakket med fotografene i forkant og lurte på om de kunne gjøre sånn og sånn, når jeg så får til svar at her gjør vi sånn og slik så var de ikke noe for meg. Det var svaret jeg fikk fra Myrbråthen.

Sønsterød er det veldig mange i omegn som bruker, og han har fått mange priser.

Så har du denne berømmelige fotografen som holder til i Oslo, men som gjerne reiser rundt. Han heter Tomasevoviz, eller noe sånt.

Kåret til årets bryllupsfotograf for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Gjest

Jeg har brukt Holden - og har vært veldig førnøyd. si i fra hvilken stil du vil ha - så får du det til en rimlig penge er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Demoneye folka har noen kjempe stilige fotografer, originale til de grader om du er på jakt etter det. Ene fotografen holder til i drammen, utrulig hyggelig mann, kjenner han =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08

Håper da virkelig de ikke leter etter fotograf fortsatt... Fem år etter innlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Håper da virkelig de ikke leter etter fotograf fortsatt... Fem år etter innlegget :)

Man vet aldri...noen planlegger jo 20 år før de skal gifte seg XD Virker det som hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...