Gå til innhold

Holder på med lappen, men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg kommer aldri i mål.. Har hatt 20 kjøretimer hittil, men er fortsatt på "nivå 2". Jeg tar lappen med automat. Har ingen å øvelseskjøre med.

Begynner å føle at hvis det ikke skjer noen utvikling snart så må jeg bare gi opp?! Det kommer jo til å bli enormt dyrt..

Noen med erfaring med å kanskje bytte kjørelærer/skole? Kan det ha effekt?

Anonymous poster hash: 3a996...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville droppet det hele. Bilkjøring er ikke for alle. Og du bør ikke føle noe nederlag for dette.

Anonymous poster hash: 5d924...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kjører du?

 

En dobbel kjøretime per uke :)  ts

Anonymous poster hash: 3a996...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med det samme som deg (bare at jeg kjører med manuelt gir), uten mulighet for øvelseskjøring, og følte at det sto stille i lang tid. Kom meg nettopp opp på trinn 3. Har du hatt 20 dobbelttimer eller 20 enkle timer? 

 

Noe som har hjulpet meg er å sørge for å få veldig konkrete tilbakemeldinger på hva jeg må bli bedre på (spør kjørelæreren hele tiden!), og å gå tilbake til teorien for å se hvordan ting skal gjøres i prinsippet. Etter min erfaring kan små detaljer utgjøre store forskjeller :) Reflekter over ting hele tiden og mellom kjøretimene! Jeg har merket at jeg har "jobbet" ubevisst mellom timene, hvis det gir mening. 



Anonymous poster hash: 69bd8...858
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks på trinn 4 og har holdt på med kjøretimer siden 20. august, kjører manuell.

Det jeg tror fungerte hos meg var at jeg brukte såpass lang tid med kjøring sammen med foreldre før jeg begikk meg ut på å betale til en kjøreskole for kjøretimer. 

Hvorfor tar du automat? Dersom du kjørte manuell kunne du øvelseskjørt med foreldre?



Anonymous poster hash: afc4c...338
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dobbel kjøretime per uke :) ts

Anonymous poster hash: 3a996...188

Kjør oftere. Jeg gjorde det samme som deg i starten og følte jeg ikke kom noen vei, når jeg endret det til å ha timene mye hyppigere så jeg utvikling. :)

Jeg kjørte med manuell, og der er det jo en del flere ting å tenke på også ifht. automat, men tror hyppighet er løsningen for deg.

Endret av Mendoza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks på trinn 4 og har holdt på med kjøretimer siden 20. august, kjører manuell.

Det jeg tror fungerte hos meg var at jeg brukte såpass lang tid med kjøring sammen med foreldre før jeg begikk meg ut på å betale til en kjøreskole for kjøretimer.

Hvorfor tar du automat? Dersom du kjørte manuell kunne du øvelseskjørt med foreldre?

Anonymous poster hash: afc4c...338

Ingen av mine foreldre har lappen. Ingen andre rundt meg heller ;) er bybarn, oppvokst midt i sentrum, har ikke vært noe behov for bil.

Anonymous poster hash: 3a996...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med det samme som deg (bare at jeg kjører med manuelt gir), uten mulighet for øvelseskjøring, og følte at det sto stille i lang tid. Kom meg nettopp opp på trinn 3. Har du hatt 20 dobbelttimer eller 20 enkle timer?

Noe som har hjulpet meg er å sørge for å få veldig konkrete tilbakemeldinger på hva jeg må bli bedre på (spør kjørelæreren hele tiden!), og å gå tilbake til teorien for å se hvordan ting skal gjøres i prinsippet. Etter min erfaring kan små detaljer utgjøre store forskjeller :) Reflekter over ting hele tiden og mellom kjøretimene! Jeg har merket at jeg har "jobbet" ubevisst mellom timene, hvis det gir mening.

Anonymous poster hash: 69bd8...858

Takk for svar. Jeg studerer også, og går et ganske krevende studie egentlig, så var litt tabbe å begynne med kjøretimer midt oppi det. Men skal prøve å ta til meg rådene dine :)

Anonymous poster hash: 3a996...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør oftere. Jeg gjorde det samme som deg i starten og følte jeg ikke kom noen vei, når jeg endret det til å ha timene mye hyppigere så jeg utvikling. :)

Jeg kjørte med manuell, og der er det jo en del flere ting å tenke på også ifht. automat, men tror hyppighet er løsningen for deg.

Ja, får vurdere om jeg finner tid til å øke hyppigheten, er ikke så enkelt med studie og barn, men hvis jeg skal komme i mål må jeg vel nesten.. takk for tips :)

Anonymous poster hash: 3a996...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En dobbel kjøretime per uke :)  ts

Anonymous poster hash: 3a996...188

 

Finn en kjøreskole med intensivkurs. Det er da du lærer.

Anonymous poster hash: 02feb...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...