Gå til innhold

Greit kosthold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! I det siste har jeg prøvd å spise sunnere og trene. Men kostholdet er jeg litt usikker på til tider. Spiser jeg greit? Her er dagens:

Frokost: et stort glass smoothie med noen druer, litt ferskenbiter og jordbær. I tillegg litt havregryn oppå.

Mm: en appelsin og et halvt eple

Lunsj: skyr eplekjekk yoghurt

Middag: mager cottage cheese (den som er 420 g)

Pleier å spise fisk og kjøtt og grønnsaker hver dag (glemte det bare litt i dag). Men ser dette greit ut ellers? Spiser jeg for mye? For lite?

Anonymous poster hash: 8fe1f...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret på ditt spørsmål kan enkelt og greit oppsummeres i "nei". Det er alt for lite!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men cottage cheesen, som er 420 g er jo en stor boks og metter mye? Burde jeg legge på mye mer mat likevell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men cottage cheesen, som er 420 g er jo en stor boks og metter mye? Burde jeg legge på mye mer mat likevell?

skremmende..håper du troller..

Anonymous poster hash: 928dc...143

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En boks CC inneholder knappe 330 kcal, noe som tilsvarer et mellommåltid...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En boks CC inneholder knappe 330 kcal, noe som tilsvarer et mellommåltid...

TS spiser altfor lite ja!

Men hadde jeg spist et mellommåltid på 350 kalorier, så hadde jeg altfor fort kommet over kaloriene mine.

Anonymous poster hash: 7dc3e...319

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei! Dette er jo alt for lite og du mangler mat fra flere næringsgrupper. Dette kostholdet vil bare føre til at du mister muskelmasse samtidig som du lagrer fettet.. Håper du innser det selv at det der ikke går. Du kan regne ut ditt daglige kaloribehov på nett, selv om man ikke slavisk skal følge et spesifikt tall. Uansett så vil dette føre til at du blir slapp og sliten. Lykke til med treningen, det blir nok bedre om du får i deg riktig næring. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS spiser altfor lite ja!

Men hadde jeg spist et mellommåltid på 350 kalorier, så hadde jeg altfor fort kommet over kaloriene mine.

Anonymous poster hash: 7dc3e...319

Kommer selvfølgelig på hvordan man spiser resten av dagen og hvor stort energibehov man har :) Jeg spiser to mellommåltider per dag som tilsvarer ca 300kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer selvfølgelig på hvordan man spiser resten av dagen og hvor stort energibehov man har :) Jeg spiser to mellommåltider per dag som tilsvarer ca 300kcal.

Hun skrev jo at middagen er cottage cheese liksom. Hun legger det også frem som at dette faktisk ER alle dagens måltid, hun spør jo om kommentarer til dagens plan.

Anonymous poster hash: 928dc...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev jo at middagen er cottage cheese liksom. Hun legger det også frem som at dette faktisk ER alle dagens måltid, hun spør jo om kommentarer til dagens plan.

Anonymous poster hash: 928dc...143

Og det har jeg kommenter tidligere at dette er et kosthold med alt for lite mat!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! I det siste har jeg prøvd å spise sunnere og trene. Men kostholdet er jeg litt usikker på til tider. Spiser jeg greit? Her er dagens:

Frokost: et stort glass smoothie med noen druer, litt ferskenbiter og jordbær. I tillegg litt havregryn oppå.

Mm: en appelsin og et halvt eple

Lunsj: skyr eplekjekk yoghurt

Middag: mager cottage cheese (den som er 420 g)

Pleier å spise fisk og kjøtt og grønnsaker hver dag (glemte det bare litt i dag). Men ser dette greit ut ellers? Spiser jeg for mye? For lite?

Anonymous poster hash: 8fe1f...906

Her er det mye vitaminer som er vel og bra, men det er også det eneste som er bra.Du spiser alt for lite! Du vil ikke kunne bygge muskler eller komme i form med denne dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen! Fikk en øyeåpner nå og skjlnte hvor tåpelig dette var... Skal virkelig skjerpe kostholdet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Fikk en øyeåpner nå og skjlnte hvor tåpelig dette var... Skal virkelig skjerpe kostholdet! :)

Så bra! Jeg er oppriktig interessert i å høre hvilke konkrete forandringer du tenker å innføre, vil du fortelle?

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...