Gå til innhold

Hvordan unngå å sprekke i helgene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

160 høy 65 kg spiser litt mer de dagene jeg trener. Ca 1700 kalorier.. Anonymous poster hash: fcae8...867

Test ut 90% mørk sjokolade. Et par biter med det burde knekke suget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg skrevet meg en handleliste med sunnere snaks til helgen :) jordbær, kesam, snack a jacks (bedre enn chips om jeg skulle sprekke) skal også kjøpe meg en mørk sjokolade og holde meg til den. Håper denne helgen kan bli bedre enn de som har vert :)

Anonymous poster hash: fcae8...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet meg en handleliste med sunnere snaks til helgen :) jordbær, kesam, snack a jacks (bedre enn chips om jeg skulle sprekke) skal også kjøpe meg en mørk sjokolade og holde meg til den. Håper denne helgen kan bli bedre enn de som har vert :)

Anonymous poster hash: fcae8...867

Jeg kan anbefale å hakke vanlige mandler og ha det opp i kesamen. Jeg pleier å spise det sammen med feks bær som jordbær og blåbær, så har jeg litt kanel oppi. Kjempegodt :)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sjokoladesuget er vrient. Jeg hadde også en sånn samboer som deg, men jeg fortalte at jeg er arvelig disponert for diabetes (sant det, da), og da ble det forskjell, gitt! :) Det ble en himmelvid forskjell for han da faren for at jeg kunne bli syk var større enn faren for å legge på meg.



Anonymous poster hash: b16ef...bce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sjokoladesuget er vrient. Jeg hadde også en sånn samboer som deg, men jeg fortalte at jeg er arvelig disponert for diabetes (sant det, da), og da ble det forskjell, gitt! :) Det ble en himmelvid forskjell for han da faren for at jeg kunne bli syk var større enn faren for å legge på meg.

Anonymous poster hash: b16ef...bce

Jeg sa til han at jeg vil leve ett langt liv og se barna våre vokse opp. Og da bør man ikke spise godteri hver dag. Han sa ikke så mye da, men får håpe denne helgen går bedre. Nå har jeg handlet godteri som er hans og sunne snacks til meg selv, så får vi satse på at det gjør susen :)

Anonymous poster hash: fcae8...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...