Gå til innhold

Hvor ofte trener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte trener du? 6-7 ganger i uka

Hva trener du? Videoer (nå holder jeg feks på med Insanity Asylum Volume 2 hvis noen har interesse av å google det, og før det tok jeg Insanity Max 30). Det er programmer som går over 1-2 måneder og fokuserer på ulike deler av kroppen hver gang. Mye styrke og kondisjon, noe HIIT. Jogger også litt.

Hvor lange økter? 30-60 min.

Målet med treningen? Bli sterkere, og få finere kropp! Og enda mer utholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ofte trener du?

Hva trener du?

Hvor lange økter?

Målet med treningen?

:)

Anonymous poster hash: 4ba2b...429

Jeg trener vekløfting fire ganger i uka, yoga en gang i uka og spenst en gang i uka.

Vekløftingøktene varierer fra 1,5-3 timer med oppvarming og uttøying. Yoga er gruppetimer på 75 min. Spenst-øktene tar omtrent en time.

Målet er å kvalifisere meg til NM i vektløfting i 2016.

Anonymous poster hash: 4a1d6...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Hvor ofte trener du?

4 ganger i uka (6 ukers program og så 1 uke restutisjon før jeg starter på nytt) + går tur de øvrige dagene.

Hva trener du?

Styrketrening

Hvor lange økter?

Rett i overkant av 1 time på hver økt.

Målet med treningen?

Var å gå ned i vekt (målet ble nådd) nå er det rett og slett å forebgygge og holde

kroppen i god form. Har 2 ødelagte knær fra innebandy og håndball så treninga går

for å styrke disse svakhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogger 6 km hver dag og 8-10 km i helgene, i snitt 4-5 mil i uka.

Er innarbeidet jogger så jeg jogger kun fordi det gir meg en god følelse samt at jeg vil holde meg i god form.

Har du oppnådd den kroppen din KUN med jogging?

Anonymous poster hash: 1d23c...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente 5 ganger i uka pluss sykkel i tillegg tidligere, men etter at jeg ble gravid har formen vært så varierende at jeg falt helt av lasset. Nå er jeg på beina igjen, men trener ikke på senter lengre (orker ikke dra alene, mangler litt motivasjon da jeg ikke kan presse meg like hardt som før osv), men forsøker å legge inn et par runder med trening hjemme i stua (videoer på YT) et par ganger i uka og litt sykkel i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp.

flink du er :) Du har en flott kropp!

Anonymous poster hash: 1d23c...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga hver dag. Ikke så hard trening, men det gir meg mye likevel. Og så går jeg til og fra jobb, da (30 min hver vei). :) Alle monner drar!



Anonymous poster hash: 46192...e66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Tre ganger i uka med Couch to 5K-programmet, en god halvtime hver gang. I tillegg en times gåtur daglig og 30-60 minutter fartlek to ganger i uka. Altså hovedsaklig kondisjonatrening.

Målet er å få bukt med et høyt blodtrykk (og resultatene begynner så smått å komme), samt få gjort noe med disse fæle kiloene som har sneket seg på etter tre år som über-latmakk.

Vurderer også å begynne med pilates for å styrke kjernemuskulaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke med egenvekt:2-3 x per uke

Lange sykkelturer(vår-høst) 1 x i uka som regel Søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener 3-6 ganger i uken. I det siste har jeg begynt å jogge, så da jogger jeg mellom 5-8 km 3-4 dager i uken. Ellers går jeg på timer på treningssenter, som sirkeltrening, kettlebells, spinning og coretrening.

Trener for at kroppen skal fungere, at jeg skal orke mer og fordi jeg holder på med vektnedgang. Det viktigste er imidlertid at det får meg til å føle meg mye bedre enn om jeg ikke trener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager i uka, annenhver uke... :P



Anonymous poster hash: 3b19a...73e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Trener styrke 3 ganger i uka, og jogger 2 ganger ca. Prøver å jogge mer. Men det er tungt å motivere seg selv til noe man synes er gørr kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg trener 5-7 ganger i uken. Øktene er fra 30-60 minutter og jeg trener varierer mellom step, styrketrening, zumba, fjelltur og jogging. Hvis jeg er veldig sliten og tung i beina så bytter jeg en styrke- eller stepøkt med en gåtur.

Målet er å komme i bedre form styrkemessig og klare å jogge 1 mil på en time. Ikke helt der enda men det nærmer seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Trener minst tre ganger i uken (en time pr gang), det optimale er fire, men får det ikke alltid til.

Mye studio, der det går i cario og styrke. Men satser på mer sykling og jogging ute, nå frem mot sommeren.

Mål. God form, styrke og vektkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ofte trener du? Fire, fem ganger i uka, spørs på dagsformen

Hva trener du? Styrke og kondisjon (sliter med belastningsskader så blir sykkel, ellipse og rask gange med incline)

Hvor lange økter? Styrke + kondisjon = halvannen time ca, bare kondisjon alt fra en halvtime til en time

Målet med treningen? Bli sterkere, fastere i fisken, bedre kondisjon og allmenn følelse av å være i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte trener du?

Hva trener du?

Hvor lange økter?

Målet med treningen?

:)

Anonymous poster hash: 4ba2b...429

Hver dag.

Går raskt og løper om hverandre.

1,5-2 timer som oftest.

Målet er å få bedre kondis og få vekk ølmagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte trener du?

4 til 7 dager per uke

Hva trener du?

Primært sykkel, sekundært styrketrening

Hvor lange økter?

30 min til 5-6 timer. Avhengig av hvor i sesongen man er.

Målet med treningen?

Sykle så fort som mulig i konkurranse.



Anonymous poster hash: 0be7a...c97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte trener du? Fra 3-5 ganger i uken, pluss et par turer på mitt lokale fjell

Hva trener du? Jogger, og bootcamp på Barry's; 30 styrke+30 intervall på mølle

Hvor lange økter? Varierer. Barry's=60 min, jogging varierer på økten. Kjører en langøkt i uken, den tar mer enn 1 time, mens kortere fartsøkter tar kortere tid.

Målet med treningen? Endorfiner, mestringsfølelse, et par kilo ned, og halvmaraton i sommer. Trening hører med for meg, det er like naturlig i livet som fredagstacoen ;)



Anonymous poster hash: f8957...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...