Gå til innhold

Hvor ofte trener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte trener du?

Hva trener du?

Hvor lange økter?

Målet med treningen?

:)



Anonymous poster hash: 4ba2b...429
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 dager styrke med 1 time per økt, 1 dag kampsport. sykkeltur+kettlebell trening hver morgen. Mål : tipp topp helse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jogger 6 km hver dag og 8-10 km i helgene, i snitt 4-5 mil i uka.

Er innarbeidet jogger så jeg jogger kun fordi det gir meg en god følelse samt at jeg vil holde meg i god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogger 6 km hver dag og 8-10 km i helgene, i snitt 4-5 mil i uka.

Er innarbeidet jogger så jeg jogger kun fordi det gir meg en god følelse samt at jeg vil holde meg i god form.

HVER dag? Har du aldri en dag hvor du ikke jogger? Forstår ikke hvordan du får det til… Har alltid 1-2 dager i uka hvor jeg rett og slett ikke får klemt inn en treningsøkt, dersom jeg skal få jobbet og gjort det jeg skal ellers. Men vi er vel forskjellige :)

Anonymous poster hash: 4ba2b...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener stort sett 5-6 ganger i uka. God blanding av styrke, løping, gruppetimer og yoga. Litt lite systematisk, men trener mest for helsas skyld og har ingen konkrete treningsmål for tiden. Øktene er fra 45 min til 2 timer, avhengig av hva jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jogger 6 km hver dag og 8-10 km i helgene, i snitt 4-5 mil i uka.

Er innarbeidet jogger så jeg jogger kun fordi det gir meg en god følelse samt at jeg vil holde meg i god form.

Da får jo kroppen aldri restituert seg. Viktig med hvile for kroppen og.

Anonymous poster hash: d3797...d90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenalady

trener mellom 2-5 økter i uka, kommer helt ann på jobb osv. trener spinning, yoga og styrke. mål med treningen er å være i god form og føle meg vel. mer spesifike mål er vel å klare øvelser f.eks. antall hangups osv. akkuratt nå er målet og klare kroppsvekt i knebøy og 6 hangups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å trene, men når det blir en slags "besettelse", at man aldri føler seg vel uten trening hver dag, er det ikke bra. Hvile, søvn osv, er og veldig viktig med tanke på god helse.



Anonymous poster hash: d3797...d90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis 5 økter i uken - tre kettlebell-økter, og to kondisjonsøkter. De varer mellom 30min (kondisjon) og opp til to timer. Målet med treningen er å gjøre det bra i konkurranser, både nasjonalt og internasjonalt. Årets mål er å få 1.plass i VM og NM :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 dager i uka. Øktene varer alt fra 30-90 minutter. Jogger, trener styrke, er på aerobictimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging 3-4 ganger i uka ute i terreng 30-40min, styrke 2 ganger i uka 45-60min, klatring 1 gang i uka 2 timer og fjelltur 1-2 ganger i uka på alt fra 2-5 timer.

Varierer og tar det på dagsforma og værforhold, målet er bare å gjøre det jeg liker, å være i aktivitet og å være ute i naturen. Bonus er å bli enda sterkere til sommeren for å gå lange turer i naturen med telt og utstyr.



Anonymous poster hash: f4858...5f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

HVER dag? Har du aldri en dag hvor du ikke jogger? Forstår ikke hvordan du får det til Har alltid 1-2 dager i uka hvor jeg rett og slett ikke får klemt inn en treningsøkt, dersom jeg skal få jobbet og gjort det jeg skal ellers. Men vi er vel forskjellige :)

Anonymous poster hash: 4ba2b...429

Da får jo kroppen aldri restituert seg. Viktig med hvile for kroppen og.

Anonymous poster hash: d3797...d90

Har egen mølle så jogger

hver morgen før jobb :)

Er sjeldent jeg trenger hviledager da jeg varierer med tempoet på joggeturene etter hva slags form jeg er i. Noen dager er det rolige restitusjonsturer, andre ganger kjører jeg litt hardere økter.

Har jogget i over 6 år så 30 minutters joggetur om dagen er ikke noe kroppen min trenger hviledager av.

Endret av Runforit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer litt fra uke til uke, men blir som regel fire joggeøkter (30-60 minutter), fire styrkeøkter (30-45 minutter), pluss en gåtur eller to (30-60 minutter) i løpet av uka. I ferier osv. blir det mindre.

Har ikke noen spesifikke mål egentlig, men vil holde meg i god form og få overskudd. Trening er noe jeg alltid har likt, og noe som gir meg veldig mye. Derfor er en god kombinasjon av aktivitet og hvile noe jeg setter stor pris på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, vanligvis to økter per dag (som regel singeløkt den ene dagen).

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Hvor ofte trener du? Så ofte jeg kan. Av og til hver dag, av og til annen hver dag.

Hva trener du? Styrke, kondisjon, utholdenhet, fotball. osv..

Hvor lange økter? Varierer.

Målet med treningen? Være god i fotball, ha det gøy, se bra ut, ha god helse, ha muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ofte trener du?

3-4 ganger i uken

Hva trener du?

Mølle, og styrke (forskjellige områder for hver dag)

Hvor lange økter?

15 min på mølla og ca 30 min styrke.

Målet med treningen?

Holde meg i form. Har gått ned 6 kg siden januar og er nå der jeg skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte trener du?

Hva trener du?

Hvor lange økter?

Målet med treningen?

:)

Anonymous poster hash: 4ba2b...429

løping 3-4 ganger i uka, mest intervaller fordi det tar kortere tid (trener før jobb), men prøver alltid å få til minst en langgjøring i uka. Bruker en time alt i alt på intervalløktene med, oppvarming, nedtrapping og utstrekking. En styrke-økt i uka (ofte i helgen) den tar ca. 1 1/2 time.Når jeg kjører langgjøring bruker jeg også ofte 1 1/2 time... Målet med treningen forandrer seg litt hele tiden. Akkurat nå er det forbereding til Holmenkollstafetten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hvor ofte trener du? Alt fra 0-6 ganger i uka.

Hva trener du? Kampsport, jogging og sykling, styrke innimellom.

Hvor lange økter? Alt fra 30 min til 2 timer.

Målet med treningen? En kropp som tåler påkjenninger og som er sunn. Ikke ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Trener 3 ganger i uka, og da blir det som regel 30-45 minutt pr gang.

Akkurat nå i oppstarten har det blitt mye kondisjonstrening, men skal få inn litt mer styrke nå fremover.

Målet mitt er å bli i bedre form og stramme opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...