Gå til innhold

Lykkespiren <3


Gjest mammanicolene

Anbefalte innlegg

Gjest mammanicolene

Så fantastisk :)

Vi fikk se et bankende hjerte på onsdag, men gyn. sa den var litt liten, så ble satt tilbake en uke. Synes det var litt rart. Skal tilbake om 2 uker og se om det har vokst. Håper det :)

Ja, utrolig gøy :)

Kan berolige deg med at jeg var på ul i det jeg trodde var uke 8, men ble satt tilbake to uker, altså til uke 6 når de så hjertet da :) Det er helt normalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har slått meg til ro med at det har skjedd mange og er helt vanlig. Det går helt sikkert bra denne gangen :)

Nå har du bare en uke igjen til de magiske 12! Føles ikke det bra? Nå som jeg ble satt tilbake en uke, synes jeg tida går kjempesakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Ja, har slått meg til ro med at det har skjedd mange og er helt vanlig. Det går helt sikkert bra denne gangen :)

Nå har du bare en uke igjen til de magiske 12! Føles ikke det bra? Nå som jeg ble satt tilbake en uke, synes jeg tida går kjempesakte.

Ja det gjør nok det :) Bare pust ut å tenk positivt. Snart er du 12 uker du også :) Selv har jeg hatt litt brun spotting i en uke, men er ikke bekymret da jeg har sett fosteret på ul. Mye rart som skjer med kroppen har jeg skjønt :) Ja det føles rart å faktisk være i uke 12 nå...Og ikke lenge til det er 12 fulgåtte! Vi har allerede sagt det til noen venner nå etter at vi var på ul. Spennende og litt skummelt alt synes jeg :P Hvordan går det med deg i dag? Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten i dag. Null energi. Sover veldig dårlig for tida, så det er nok skyld i mye.

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Jeg er sliten i dag. Null energi. Sover veldig dårlig for tida, så det er nok skyld i mye.

Enn du da?

Tell me about it...Sovet dårlig siden jeg ble gravid. Irriterende. Tar søvnen seg opp mon tro? Håper du får slappet av litt evt. Sovet på dagen!! Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sovet en liten halvtime nå istad :-) Hjalp litt på!

Skal du på flere UL før den ordinære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har helt sinnssyke drømmer! Skikkelig mareritt :-( Men har heldigvis ikke drømt at jeg har mista. Det gjorde jeg forrige gang. Og denne gangen drømte jeg at jeg fikk en positiv test natta før jeg testa! Skulle tro jeg var sanndrømt. Sikkert hormoner som gjør søvnkvaliteten elendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest mammanicolene

Hei kjære dagbok! Lenge siden jeg har vært her inne nå!!

I dag har jeg vært hos jordmor å hørt hjertelyden til den lille :hjerte:

Det var veldig koselig! :) Jordmor sa at livmor var plassert høyt oppe og at hjertelyden til spiren var gjevn og fin! Alle min blodprøver var fine også :skya:

Jeg har (faktisk) kjent liv allerede i 3 dager nå! Er ikke det sprøtt? I følge mine kalkuleringer er jeg 14+3 nå, men jordmor tellte at jeg var 15 fulgåtte i dag (har derfor endret på tickeren). Hun mente likevel det var tidlig å kjenne så mye liv når jeg er førstegangsgravid. Jeg har nemllig ikke bare kjent kiling, men jeg kjenner dult og romstrering også. Hun mente at jeg kanskje var lengere på vei :)

Jeg har vært veldig veeeldig dårlig form de siste to ukene. Jeg har selv trodd det har vært grunnet lavt blodtrykk eller lav blodprosent, men begge deler var fint, så da vet jeg ikke hvorfor jeg har vært så slapp. Jeg har rett og slett vært sengeliggende og svimmel. Blir veldig fort svimmel og sliten og klarer ikke stå eller gå lenge. Etter de magiske 12 skulle man liksom bli bedre? Vel, jeg ble mye verre :klaske:

Uansett. Jeg er kjempe takknemlig for alt akkurat nå..Det er ikke en selvfølge å få høre hjertelyd, det er ikke en selfølge å være frisk, det er ikke en selvfølge å ha et levende foster...

Har oul om akkurat en måned! Gleder meg veldig :) Far i huset er like spent :nigo:

Nå er jeg meeeeeega sulten og veldig slapp (sliten bare av å dratt til byen på time) ! Skal bli godt med mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest mammanicolene

Jeg er så spent! Vi skal på oul på fredag! Jeg har sterk følelse på gutt. Alle har det! Så hvis det er jente, blir jeg sjokkert 😁 Håper så inderlig alt er i orden. Går å bekymrer meg ofte og må ta avstand fra div forum. Blir veldig sliten av det. Nå må jeg bare tenke positivt og fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest mammanicolene

Oul var fantastisk! Vi venter ei lita jente som lå å spriket med fingrene og gapet og lukket munnen som om hun pratet hele tia 😂 Vi har faktisk allerede bestilt oss 3d ultralyd i juli som familie skal få være med på :) Gleder meg! Formen er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...