Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja kjempekoselig. Kjent spark i dag også. Verdens beste følelse å kjenne liv <3 gleder meg plutselig så mye mer til å få henne i armene å!

Tante skal strikke søt sparkedress til meg med matchende lue til. Gleder meg! Har også bestilt babynest. Har kjøpt en god del klær nå. Er vel egentlig bare bilstol og møbler til babyrommet som gjenstår :P og bleier og sånt da. Men det tar jeg i august ish.

Vi skal pusse opp barnerommet før vi drar ut og kjøper seng og kommode ++. Gleder meg såå til å innrede rommet!

Og så litt klaging da.. Hver kveld får jeg så sykt vondt i høyre ribbein av å sitte i ro lenge! Omg.. Føltes som noen vrir på ribbeina liksom.. Må dra av meg bhen og legge meg rett ut for at smerten skal forsvinne. Babyen ligger ganske langt nede, så vet ikke helt hva det kommer av jeg. Ting er vel ikke trangt her inne helt enda?

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra uke 30+ skal det visst være trangt, så vidt jeg har forstått. Det var da jeg plutselig ble en hvalross som pustet og pesa av å gå opp ei trapp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trangt er det jo ikke enda haha. Og folk kommenterer at magen min er så liten til å være fem mnd på vei.. Men nå kler jeg meg jo ikke i så tettsittende klær heller da så da synes det ikke like mye. Den er litt større enn hva folk ser hehe.. Men stor er den ikke! Det kommer tidsnok, er halvveis på onsdag!! 19+4 i dag.

Skal bestille ny ul på mandag, blir 3D. For da må jeg jo bare få sett kjønnet 100% :) alle rundt meg sier gutt fortsatt.. Selv om jeg har sagt at legen kunne tippe jente. Heh. Så jeg er fremdeles ganske usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å tenke en del på om lille hører. Som sagt er det 50% sjanse for at ungen vil arve min nedsatte hørsel.

Var på kino i går og mesteparten av tiden var det mer liv enn normalt her inne. Kjente spark/dult flere ganger og overalt i magen. Spiste jo litt godis å, men det gjorde jeg dagen før det å hjemme og da var hun ikke like livlig..

Lurer på (og håper) det var de høye lydene fra kinoen som gjorde at hun reagerte. Skal etter hvert også sette på litt høy musikk og se om jeg får noe respons :) hadde vært helt fantastisk om hun har fått normal hørsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt at du håper på! Krysser fingrene. :) Du skriver at du har nedsatt hørsel, så jeg antar at du hører endel? Er det fare for at Ghandi kan bli helt døv evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt at du håper på! Krysser fingrene. :) Du skriver at du har nedsatt hørsel, så jeg antar at du hører endel? Er det fare for at Ghandi kan bli helt døv evt?

Er helt døv på venstre øre og bruker høreapparat på høyre. Uten apparat er jeg helt døv på begge ører :)

Hvis ghandi arver, så kan hun bli alt fra døv til sterkt tunghørt (som meg), men til dags kan vel egentlig alle få hørsel likevel, men da må man opereres.. Jeg er ikke redd for å oppdra et barn med nedsatt hørsel og jeg kan alt om det å høre dårlig. Flytende tegnspråk kan jeg å, så hun vil kunne kommunisere med meg fra dag 1 om det skulle skje. Men det er heller det at jeg vet hvor mye vanskeligere det kan være i voksenlivet og hele livet ellers med dårlig hørsel. Så for hennes skyld og litt for vår skyld håper jeg virkelig ghandi er hørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 23 år folkens ;) hehe.. Sola skinner og mamma har invitert på middag og kake! Blir en fin dag! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at Ghandi har normal hørsel! :jepp:

Og gratulerer så masse med dagen! Så ung du er! ;) Håper du har kost deg med kake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk dere!! <3 Dagen ble fin den. Dro hjem til foreldrene mine og spiste pølse i vafler og sjokoladekake. Fikk litt bursdagspenger og sånn dermalogica sett. Tror huden min ble glad haha.

Bestefar og dama hans var også her og de har jo ikke fått vite om graviditeten enda, så de ble glade. Spesielt dama eller stebestemor da :P satt ved bordet og skravla i et par timer. Koselig :)

Like etter at mannen og jeg kom hjem igjen fikk jeg mld av pappa som lød lignende "ville bare si at jeg er veldig glad i deg og gleder meg veldig til å bli bestefar og holde lille barnet ditt i armene."

Ååh ble litt rørt. Snille gode pappa!! Ungen får verdens beste besteforeldre, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...