Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Tiden går så FORT! Mini er nå rett over fem måneder og vi skal på kontroll i neste uke. Er spent på å se hvor lang hun er blitt og hvor mye hun veier. Hun får i alle fall nok mat, for å si det sånn... Lille bollemor! :fnise:

Det er nå tre måneder til brylluppet, og endel av forberedelsene er godt i gang. Kjolen er som sagt klar, det samme med sko. Og i forgårs kjøpte jeg verdens nydeligste armbånd i gult gull og diamanter som jeg skal bruke for første gang i brylluppet. Jeg kan nemlig ikke ha halskjede til kjolen jeg har valgt, da blondene går ganske langt opp i utrigningen, så da blir det armbånd og øredobber. Og ringer så klart! Jeg har verdens fineste forlovelsesring, og nå har vi bestilt gifteringer (skal ha min utenpå forlovelsesringen). Gleder meg sånn!!! :bolledeig:

Vi var i London (uten baby) forrige helg, og da plukket jeg med meg dette udertøyet og den mintgrønne singletet fra Victorias secret. Tenkte å bruke det på bryllusreisen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å lese om bryllupsforberedelsene!

Hvordan var det å reise uten baby? Første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første gangen, ja, men hun har overnattet borte en gang før. Det gikk overraskende fint, og det var superkoselig å ha litt kjærestetid med mannen. Det som var stress, var all pumpingen, måtte tilbake på hotellet midt på dagen, pluss ha på vekkerklokke for pumping på natta. Var jo livredd for å miste melken!

Jeg var litt stresset for at hun ikke ville ta puppen etter å ha fått flaske i tre dager, men det gikk kjempefint heldigvis! :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på femmånederskontroll, og lille bollemor veier nesten 8,2 kg! 66 cm lang er hun også blitt, store jenta mi! :lillesky: I tillegg har hun fått to små tenner nede, så det at vi fikk tannkost, krem og fluortabletter hos helsesøster, passet jo bra. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Da har vi vært på femmånederskontroll, og lille bollemor veier nesten 8,2 kg! 66 cm lang er hun også blitt, store jenta mi! :lillesky: I tillegg har hun fått to små tenner nede, så det at vi fikk tannkost, krem og fluortabletter hos helsesøster, passet jo bra. :laugh:

Hvordan går det med dere? Nå er hun kanskje blitt 6 måneder.....?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Seksmånederskontroll unnagjort, lille V er blitt 69,5 cm lang og veier 9,2 kg. Nå var hun nærmere syv måneder da kontrollen fant sted, men hun lider uansett ingen nød matmessig! :laugh:  Hun spiser nå grøt til frokost og kvelds, middagsmat midt på dagen, pluss diverse fruktmoser som jeg lager selv. Foreløpig har vi ikke støtt på noe hun ikke liker, hehe.

 

I morgen skal hun ut på sin andre flyreise, til Berlin denne gangen. Vi reiser sammen med svigerforeldrene mine og svoger/svigerinne. Skal bli kjekt! Det er meldt rundt tjue grader i Berlin, noe som jeg tenker blir passelig for både oss og mini. Gleder meg til å shoppe litt! :danse:

 

Når vi kommer hjem, er det bryllupsforberedelser for alle penga. Vi har nå vært og sjekket opp området rundt lokalet vi skal ha, og har funnet ut hvor vi vil ta bildene. En gammel brygge går ut i sjøen og det er kjemperomantisk der! Blir nok fine bilder. :romeo:  Ellers er papir kjøpt inn til kirkeprogram og hefter som gjestene skal få under festen. Men de skal skrives også...

 

I boks:

 

-Ballonger og diverse pynt

-Kjole og sko

-Frisør og sminkør

-Mannens klær

-Viola sine klær

-Maten er bestilt

-Servitører er i boks

-Bryllupskake og kransekake er bestilt, og de som skal bake til oss har sagt ja

-Kirke og prest er i boks

-Alle papirer er fylt ut og sendt inn

-Brudeveske er kjøpt

-Et nydelig (steindyrt!) armbånd og øredobber er i hus

-Ønskelister er lagt ut

-Forlovergaver er kjøpt

 

Dette må jeg fikse:

 

-Bestille blomster

-Ha prøvetime hos frisør

-Kjøpe stearinlys til lokalet

-Undertøy til kjolen må kjøpes

-Kjolen må tilpasses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takktakk :blomst:

Ser ut som om du begynner å få god kontroll på bryllupet! Nerver?

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takktakk :blomst:

Ser ut som om du begynner å få god kontroll på bryllupet! Nerver?

Nervene er sånn ganske greit under kontroll, gleder meg kjempemasse til alt egentlig! Har vært på kjoletilpassing nå, den er så fiiiiiiiiiin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var Berlin?

Berlin var en superkjekk by! Tenker at vi gjerne tar en foreningstur dit til neste vår, kunne godt tenke meg å oppleve byen uten baby. :fnise:

 

Storby med en mini er kanskje ikke helt ideelt, men med god hjelp fra svigers gikk det egentlig over all forventning. Været var supert, med unntak av dag en, vi fikk sett masse av byen og også shoppet litt til slutt. Fant noen Petit Bateu-bodyer til lille på salg, veldig greit! Er storfan av de bodyene, må bare huske på å alltid kjøpe de i større størrelser enn hva hun egentlig bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja! Det har vi og det var et fantastisk bryllup! :laugh:

 

 

 

Ooooooooooog......

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er gravid igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...