Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

God bedring til E! Om hun surkler mye om natta kan det hjelpe å bygge opp under senga i hodeenden.

Ha en flott 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guri! Er hun blitt så stor allerede?? Jeg er bombesikker på at du nettopp fødte :fnise: Hvordan syntes du hverdagen er med bittelitt større baby? Jeg gleder meg veldig til P begynner å nærme seg noen måneder :P God bedring til E og håper dere får en fin 17.mai!:)

Det samme tenker jeg av og til. Fødte jeg ikke forrige uke. Synes hun vokser så fort.

Imorgen er hun 12 uker og neste uke skal hun på 3 mndskontroll. Også er det bare 2 uker til hun skal døpes.

Koselig med en litt større baby fordi hun smiler hele tiden, følger med på oss, prater +++ Utrolig gøy å følge med på utviklingen hennes.

Vi hadde en rolig men fin 17.mai feiring igår. Droppet å dra inn til byen. Det var jo så kaldt ute. Men vi spiste middag hos svigermor og koste oss med kaker etterpå. Foreldrene mine kom også innom. Veldig hyggelig!

Men det var godt å komme hjem og få lagt E. Vi måtte liksom få slappet av litt vi og, før vi la oss.

Nå er det en ny uke. Litt bedre vær ute idag så da blir det nok straks en trilletur. Vi trenger nok frisk luft begge to, bare kle godt på E.

Ha en fin mandag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var vi på barseltreff i regi av Aftenposten. Det var foredrag fra Nøstebarn og Neutral + stand-up. Også fikk vi goodiebags. Gøy å gjøre noe annet en dag men synes det var litt høyt volum på mikrofonen til tider så vanskelig for E å sovne.

Imorgen er det samtale med presten før dåpen neste uke. M skal på kurs og får ikke vært med. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var treffet? Mye gråt i salen? Litt redd for å ta med meg T på slikt, da hun hyler ganske høyt når hun først starter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var treffet? Mye gråt i salen? Litt redd for å ta med meg T på slikt, da hun hyler ganske høyt når hun først starter :P

Det gikk faktisk overraskende greit. E sov når vi kom dit men våknet idet jeg satte meg ned. Hun vil stille mesteparten av tida men måtte amme henne en gang. Etter det sovnet hun.

Mange små og store babyer i salen. Både litt skriking og gråting men det må man jo regne med.

Veldig mye bra i goodiebagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang det er noe sånt får du si ifra på forhånd ;) Hadde vært supert å få med seg for meg også, sikkert flere som ikke hadde fått det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang det er noe sånt får du si ifra på forhånd ;) Hadde vært supert å få med seg for meg også, sikkert flere som ikke hadde fått det med seg.

Jeg fikk tipset fra en på barselgruppa dagen før. Men kan si fra neste gang det er sånn treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på 3 mndskontroll. E veier nå over 6kg og er 60cm. Hs var veldig fornøyd med utviklingen hennes. Vaksinen gikk greit. Det var litt skriking etter begge stikkene men etter litt trøst fra mamma var alt greit. Nå sover hun godt i vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stor jente! Syns du mye har forandret seg fra hun var ganske nyfødt til i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, de vaksinene er ikke noe gøy. Jeg tvang pappaen til å holde storebror mens jeg stakk ut, for jeg taklet ikke å se og høre på at han ble stukket. Pyse :sjenert:

Stor og vakker jente du har :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi kom hjem igår, så ble det en del skriking og gråting. Det gjorde vondt å høre på. Vi trøstet henne så godt vi kunne. Heldigvis sovnet hun kl 21 og sov som vanlig til kl 2. Idag er hun blid og fornøyd igjen. Glad neste runde med vaksiner ikke er før etter sommeferien i august.

Idag regner det igjen. Kjedelig men vi skal ut uansett. Skal møte moren min i banken. Familien min vil åpne en egen sparekonto til E og da må jeg være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sendte jeg M ut på trilletur sammen med E også dro jeg til frisøren. Utrolig deilig å få gjort det! Også fikk jeg hodebunnsmassasje. Trodde jeg skulle sovne. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig! Viktig å unne seg :D Skal til frisøren når H er ferdig med eksamen også :P ble det en klipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en frisørtime og hodebunnsmassasje! Gleder meg til jeg skal til frisøren, nå er håret mitt gult og kjipt. Blir ikke før neste lønning da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble kun en vanlig klipp denne gang. Husker ikke om jeg var hos frisøren mens jeg var gravid eller ikke. Så da ba jeg henne om å ta det verste og hun tok en del.

Første gang på lenge at vi sleit med å legge E. Vi la henne kl 20 men nei.. Hun skulle ikke sove. Kl 21.30 tok vi henne opp igjen. Skiftet bleie og jeg ammet. Da sovnet hun 10 min etter at hun hadde spist. Det er stille på soverommet så da er det nok ikke lenge til jeg går og legger meg. Imorgen har vi masse som skal ordnes før dåpen på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi klare for dåpen til vår lille E. Gleder oss til å tilbringe dagen sammen med familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...