Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Så godt at du kom deg ut litt! Og så kjekt at mannen kan ta seg av mat og legging og at det attpåtil går så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at klarte mannen klarte seg fint alene sammen med J. Sov hun lenge?

Hos oss er det bare en av oss som legger henne. Hvis hun får pupp, legger jeg henne og får hun flaske, gjør samboeren det. Funker fint for henne og oss.

Godt å høre at du hadde en hyggelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at klarte mannen klarte seg fint alene sammen med J. Sov hun lenge?

Hos oss er det bare en av oss som legger henne. Hvis hun får pupp, legger jeg henne og får hun flaske, gjør samboeren det. Funker fint for henne og oss.

Godt å høre at du hadde en hyggelig kveld!

Hun sov til halv fem! Puppet litt og sov videre til halv åtte. Så ble det mer pupp og litt halvvåkentid fram til halv ni. En ekstra "topping" med melk før gubben tok henne og lot meg sove videre - fantastisk! :nigo:

(Måtte pumpe begge brystene før jeg la meg, for jeg hadde skikkelig brystspreng og ville sikre produksjonen, og det som kom ut var så tynt at det så ut som vann og melk blandet sammen! :sjokkert: )

Nå skal vi prøve at han gir henne med flaske i kveld også, og så pumper jeg til i morgen kveld mens han mater. Da kan jeg jo bare ha det i flaske i kjøleskapet til i morgen, for melka blir brukt opp når den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et mirakel, gubben er magisk! J fikk morsmelk på flaske av han i kveld også, og så la han henne. Hun sovnet iløpet av bare noen minutter, og har sovet siden 19:27!! 🙌 🎉

Har kost oss med opptak av The Voice, litt Boligjakten og nå skal vi se Horrible Bosses 2. Det her er fantastisk! :bolledeig:

For å si det sånn: jeg er heller Spiremor i noen timer på kvelden og ammer en gang eller to ekstra om natten enn å være mamma 24/7/365. Fiiiilm!!

Ha en super kveld, dere! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Horrible Bosses 2 er bare..horribel. En av de dårligste filmene jeg noensinne har sett. Tror bare den kan toppes av "Click" med Adam Sandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå!! Så glad på deres vegne!!

Takk, vi er utrolig lettet over at det går an! I morgen legger jeg henne alene, så får vi se om jeg klarer å gjenta suksessen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Horrible Bosses 2 er bare..horribel. En av de dårligste filmene jeg noensinne har sett. Tror bare den kan toppes av "Click" med Adam Sandler.

Helt enig! Vi begynte å se den for noen uker siden. Gadd ikke å se den ferdig en gang.

Godt å høre at det fungerer for dere. Hvor lenge sov hun før du måtte amme henne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Vi begynte å se den for noen uker siden. Gadd ikke å se den ferdig en gang.

Godt å høre at det fungerer for dere. Hvor lenge sov hun før du måtte amme henne da?

Vi tvang oss selv til å se den ferdig :P Bare på trass!

Hun sov til fire. I dag er det jeg som skal legge henne alene, for gubben er ikke hjemme. Skal begynne nuh! Spent på hvordan det går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det jeg som skal legge henne alene, for gubben er ikke hjemme. Skal begynne nuh! Spent på hvordan det går :P

Krysser fingerne for at det går bra å legge henne alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legginga i går gikk greit. Ikke på nivå med gubben, men hun sovnet kvart over ni og sov til halv tre i natt!

Jeg gjorde nok en feil og trodde at hun hadde spist ferdig, men hun ville ha mer. Så jeg ordnet mer melk da jeg innså at hun fremdeles var sulten, og da virket hun mer fornøyd. Det var uansett framgang fra de leggingene som har tatt fem timer!

Gubben skal legge henne igjen i kveld, så får vi se om det går fortere da eller ei. Om han får det til fortere må vi se på hva jeg kan gjøre for at det skal gå lettere for meg også. Men jeg gjorde jo en feil med flaska, da, så det kan være at det går som en drøm neste gang :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går sånn passe med leggingen hvertfall. Greit å få de små i seng og få litt alene tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld glemte vi å sjekke når hun sovnet, men gubben tror klokka var halv ni. Da hadde han matet og lagt henne, men hun gulpet seg ut, så vi måtte skifte pysj. Deretter ble det å gi henne smokken og vise at vi var her ved å gå inn jevnlig.

Supert om dette holder fram og hun sover lenge!

Vi tok oss en tur i dusjen sammen for å kose litt nå som hun sover. Prøvde å bytte stilling og oppdaget at jeg blødde. Så enten ble det for røft, eller så har jeg fått mensen. Får se om det kommer noe mer i natt eller om det var det.

I morgen skal jeg på barseltreff med gruppa som er satt sammen av helsestasjonen. Er spent på å treffe de andre med like gamle babyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld glemte vi å sjekke når hun sovnet, men gubben tror klokka var halv ni. Da hadde han matet og lagt henne, men hun gulpet seg ut, så vi måtte skifte pysj. Deretter ble det å gi henne smokken og vise at vi var her ved å gå inn jevnlig.

Supert om dette holder fram og hun sover lenge!

Vi tok oss en tur i dusjen sammen for å kose litt nå som hun sover. Prøvde å bytte stilling og oppdaget at jeg blødde. Så enten ble det for røft, eller så har jeg fått mensen. Får se om det kommer noe mer i natt eller om det var det.

I morgen skal jeg på barseltreff med gruppa som er satt sammen av helsestasjonen. Er spent på å treffe de andre med like gamle babyer!

Sikkert bare litt ømt der etter innsetting, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke kommet noe mer, så jeg tror bare det var litt i går. Ja, det kan være at det ikke har grodd helt ennå etter innsettingen.

Edit: med andre ord har jeg ikke fått tilbake mensen ennå, nei :)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går fremover med legging! Håper det fortsetter slik i god stil!

Gleder meg til det blir litt mer rutiner her etterhvert også. Egentid er bare noe som finnes i fremmedorboka om dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at legginga går bedre, så dere kan være litt bare dere igjen også! Det er gull verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...