Gå til innhold

Facebook


Askerladden

Anbefalte innlegg

ER DET VI PUBLISERER PÅ FACEBOOK OFFENTLIG INFORMASJON - SOM OM DET KUNNE STÅTT PÅ FØRSTESIDEN I VG. ER DET NAIVT Å TRO AT IKKE UVEDKOMMENDE KAN LESE HVA VI SKRIVER? ER ALLE FACEBOOK-BRUKERE BEVISST SITT ANSVAR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HÆÆÆÆ? JEG HØRER IKKE!

Anonym poster: 83d5af577b5bdc50cbcde9ec294a51aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Mine to regler for hva jeg poster på FB er denne;

Kunne jeg sagt det face to face til alle på vennelista mi, og kunne jeg fortalt det til en fremmed på bussen. Er svaret ja - så kan det postes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to regler for hva jeg poster på FB er denne;

Kunne jeg sagt det face to face til alle på vennelista mi, og kunne jeg fortalt det til en fremmed på bussen. Er svaret ja - så kan det postes.

Legger du aldri ut bilder av foreksempel en ferie, mat, selskaper, osv? For du ville vel ikke satt deg på bussen med en bunke med bider å vist til alle som var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Legger du aldri ut bilder av foreksempel en ferie, mat, selskaper, osv? For du ville vel ikke satt deg på bussen med en bunke med bider å vist til alle som var der?

Dårlig formulert kanskje, eller noen i kverulanthumør, men det jeg mente var at jeg ikke legger ut ting det er et problem for meg om noen på bussen hadde sett. Altså kunne jeg ikke vist det til en fremmed havner det heller ikke på FB. Og nei, det betyr ikke at jeg løper rundt og viser bildene mine til fremmede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har alt på privat og deler bare med familie og nære venner :)

Anonym poster: d995b3a6fe8c083d6174125e7d63e1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler aldri noe med noen på FB.

Har jeg noe å si, så sier, sms'er eller ringer jeg direkte til vedkommende det gjelder.

Når det gjelder status på FB på et generelt grunnlag, så synes jeg det deles for mye.

Anonym poster: bb1cb0b2373d4c09fe550b72116517b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...